Oh fijn naar is dat hé. Hoor het zoveel in de omgeving. Hier alles goed. Komende week weer werken... Ben benieuwd hoe dat gaat weer Komt vast goed.
@Huppeldingkje oei geen idee vanaf welke waarde ze je willen helpen. Anders elders op het forum vragen? @Manna Met F. gaat het goed. Tevreden meisje, Zijn nu overgegaan naar om de 4u een flesje ipv om de 3u. Tot nu toe gaat dat aardig goed. Moesten haar voorheen altijd wakker maken voor de fles. Heb je zin om weer te gaan werken?
Ik denk dat @Manna nog niet gaat werken hoor Ja wel zin in weer. Even geen mama zijn. Maar wel moeilijk om f een hele dag te missen hoor.. Fijn dat het goed gaat. Woow om de 4 uur dat redt f nog niet eens. Wel lekker dat dat ook goed gaat.
Haha dat berichtje was voor jou bedoeld. Ja dat is het nadeel ervan, hoeveel uur ga je werken? Oh echt. Dus die komt nog om de 3u? zowel overdag als in de nacht? Moeten haar nu nog na 4u wakker maken. Vanmiddag zat er zelfs bijna 5u tussen (tijd vergeten) En dan nog in slaap vallen tijdens de fles.
Vandaag nogmaals echo gehad. Alweer leeg vruchtzakje. Het zag ernaar uit dat alles is gestopt met ontwikkelen rond 5+4. Morgen al curettage. Daar gaan we weer... Back to square one.
Zwanger worden lijst Huppeldingkje, 37 jaar 1e kindje 27e ronde (vervroegde overgang) Jess89, 29 jaar, 1e kindje, 24e ronde (MMM - IVF/ICSI) sssannnie, 30 jaar, 1e kindje, 16e ronde Elletje, 28 jaar, 1e kindje,15e ronde (9e na MA) SJD1988, 30 jaar, 1e kindje, 19e ronde (MMM) A daydream, 36 jaar, 4e kindje (2 zwangerschapsbeeindigingen), 9e ronde Krily, 24 jaar, 1e kindje, 18e ronde (1e na MA) Floortje, 2e kindje, (1e kindje overleden na vroeggeboorte) 104e ronde SD90, 29 jaar, 1e kindje, 1e ronde na MA (MMM - ICSI) NOD lijst Maart: 4: Huppeldingkje 7: Krily 22: SJD1988 Onbekend: SD90 Afspraken fertiliteit Maart: 5: SD90 - curettage 16: Jess89 - echo (1 wk na start Gonal F) 28: Krily - evaluatie gyn nl Mei: 20 - Krily intake uz Gent Zwanger! BlueEyedSoul88, 30 jaar, 1e kindje, 16e ronde Uitgerekend op: 11 Mei '19 Het is een meisje Mila27, 28 jaar, 2e kindje, 15e ronde Uitgerekend op: 7 juni '19 Het is een jongetje Kimmetjuh90, 28 jaar, 2e kindje(1e met huidige man), 11e ronde (MMM) Uitgerekend op: 13 juli '19 Het is een meisje MinnieM, 29 jaar, 1e kindje, 14e ronde (11e na bbz) Uitgerekend op: 31 aug '19 Het is een verrassing Simba1992, 26 jaar, 1e kindje, 12e ronde Uitgerekend op: 30 september '19 Het is een verrassing Afspraken zwangeren! Maart 13: BlueEyedSoul88 - Controle gyn ziekenhuis 14: Kimmetjuh90 - controle gyn + consult bij lactatiekundige 26: BlueEyedSoul88: 2e Groei-echo + afspraak gyn over inleiden April 24: Kimmetjuh90 - ecg + echo van het hart+gesprek met cardioloog ivm geplande keizersnee en aangeboren afwijking. Bevallen! TantePerenboom, 31 jaar, 2e en 3e kindje, 5e ronde (na mk) Bevallen op 4 & 5 september '18 van S. & E. Eerstewondertje, 28 jaar, 2e kindje, 5e ronde Bevallen op 26 september '18 van L.ex Eendje86, 2e kindje, 9e ronde Bevallen op 29 oktober '18 van F. Marb, 35 jaar, 3e kindje, 8e ronde (2e na pauze) Bevallen op 25 november '18 van Charlotte Manna, 30 jaar, 2e kindje, 8e ronde Bevallen op 9 februari '19 van B. Meisje93, 25 jaar, 2e kindje, 12e ronde Bevallen op 12 februari '19 van F Daantje17, 30 jaar, 1ste kindje, 11e ronde Bevallen op 22 februari 2019 van D.orus
Oh jeetje slaapkoppie <3 Dat deed L ook, die sliep zo veel als baby. Nou soms laat ze er wel 4 uur tussen hoor, het wordt wel wat langer, we zaten natuurlijk nu in de overgang van borst naar fles en is nu volledig over op kv sinds vorige week. Oh s nachts slaapt ze door hoor, vanaf 21.30 tot 6 ofzo, dus ik vind het niet zo erg dat ze dan overdag wat vaker komt Ik ga in maart 2 dagen werken en in april 3. L gaat in april ook naar school, weer een nieuwe fase Hoe vind E haar zusje eigenlijk?
Ging de overgang vlotjes? Lekkere nachten, geef je groot gelijk. Oeh spannend! Heeft L. zin om naar school te gaan? E. is super trots. Is ook erg lief en voorzichtig naar haar zusje toe. Heel mooi en bijzonder om te zien.
Ahh mooi he om te zien! L is ook dol op haar zusje. Ja ze heeft wel zin om naar school te gaan maar volgens mij vind ze het ook heel spannend. Ja de overgang ging heel goed! Fijn is dat.
Oké ik wou pas donderdag testen en ik was vandaag wat vermoeid en ik dacht hmm het zal toch niet?? maar toch was ik er stellig van overtuigd dat het niets zou zijn. Maar hieronder wordt het tegendeel bewezen. Vandaag 11 a 12 dpo. Ik hoop, bid, smeek dat dit echt echt echt ons levende kindje mag worden over 8 maanden.