Ik had net voor het eten 4,3 en uur na het eten 6,2... weer prima waardes toch? Hoop dat die 10,1 van vanmorgen echt gewoon een vreemde uitschieter was. Zwangerschapsdiabetes lijkt me echt vreselijk! Heb veel met diabetes te maken op werk dus weet wat het is, qua prikken en opletten met eten en drinken... na alle pech die ik al heb gehad, zou dit echt een nachtmerrie voor mij zijn... maar dat geldt voor iedereen denk ik...
Oh ik denk dat je mij verkeerd begrijpt, ik bedoel het drankje en het bloedprikken. Ik doel hier zeker niet op zwangerschapsdiabetes!!!!
Die uitschieters kunnen heel goed. Uiteindelijk hoe langer je zwanger bent hoe meer hormoonschommelingen je krijgt waardoor je alvleesklier minder insuline gaat aanmaken en je suiker uiteindelijk hoger blijft
Gewoon even afwachten. Wellicht dat je waarde zo hoog was maar dat dit niet meer geldt voor de test aangezien dat later getest is... Ik moet ook over een paar weken. Vader die diabetes had. Maar suiker waardes tot nu toe goed.
De prikpost is 1 minuut rijden van mijn huis... zit hooguit 5 min tussen Maar ik hoop het enorm! Net op verjaardag geweest, taartje gehad enz en zit op 6,4... dus hoop echt dat die 10,1 gewoon puur rare reactie op het suikerdrankje is!
Vraagje nog: moest je daar 2 uur wachten of mocht je ook gewoon thuis wachten? Aangezien het zo vlakbij is...
@Mila27 spannend zeg! Ik hoopdat het allemaal meevalt! Hier ben ik gisteren begonnen met de gonal f. Dus vanaf nu mogen mijn eitjes lekker groeien! Volgende week de eerste echo
Hier helaas net gebeld door de verloskundige en het is dus toch echt te hoog... lab kwam op 9,6 dus wel lager dan mijn eigen meting.. maar alsnog te hoog dus maandag word ik overgedragen aan de gyn en diëtist.. jakkes wat baal ik hiervan