Geen idee, maar kun je die vleesboom niet weg laten halen? Mijn moeder had er ook eentje maar die had er ook veel bloedverlies door.. en veel last van haar menstruaties... Super dat het afvallen zo goed gaat! Hier nu ook op de gezonde toer, ondanks dat mijn waardes prima zijn, maar wil toch maar gaan opletten met suikers enz! Valt soms nog vies tegen haha!
@Luna86 vermoed ook dat je hevige menstruatie van de vleesboom komt. Super van je kilo's. @Mila27 Fijn dat je waardes goed zijn. Hopelijk blijft dat ook zo. @Jess89 hoe gaat het bij jou? Geen last van bijwerkingen?
@Luna86 Goed hoor, het afvallen, hier ook hard aan de kilo's aan het werk. @Krily fijn dat je goede en leuke reacties hebt gehad!
Hb ooit wel eens na laten kijken maar was allemaal ok. Ik kijk het deze week nog wel even aan en als het dan nog niet over is even bellen.
Hier de hele middag in het ziekenhuis gezeten... pfff... baby loopt 3 weken voor op groei Zoals ik nu eet, kan ik gewoon doorgaan, aangezien ik sinds vrijdag al fors geminderd ben met suikers en koolhydraten en dat was al prima... nu waardes bijhouden en regelmatig doorgeven aan de diabetesverpleegkundige.. en elke 3 weken een groei-echo... Waarschijnlijk word ik dan ingeleid met 38 weken tenzij de groei echt nog sneller gaat, dan kan het zelfs 36/37 weken worden...
zo! das best heftig om te horen denk ik? Ik was hier namelijk als de dood voor, dat de kleine "te groot" zou zijn Hier ook idd ingeleid worden met 38 weken en indien nodig eerder. Ga jij ook insuline moeten gebruiken nu of niet?
@Meisje93 gaat goed hier hoor! Eigenlijk geen bijwerkingen gelukkig! Alleen wat moe zaterdag de echo. Ik ben echt heel erg benieuwd of er iets gebeurd daarbinnen . Hoe is het met jou? En de kleine F.? @Mila27 hopelijk blijven de waarden zo goed en het dieet goed vol te houden. @Krily hoe is het bij jou? @Luna86 goed bezig!! Ik ben ook weer op de gezonde tour ben je een speciaal dieet aan het doen?
@Mila27 wow. 3 weken voor op groei. Fijn dat ze het goed in de gaten houde. @Jess89 wat fijn dat je geen last hebt van bijwerkingen. Snap ik! Mijn duimen draaien voor een mooi aantal eitjes. Met F. gaat het goed. Makkelijke baby tot nu toe. Met mezelf gaat het wat minder, nog veel pijn. Morgen weer langs de fysio.
Hier gaat het, nog heel veel angst dat we weer een miskraam krijgen, als m'n borsten maar iets minder vol zijn maak ik me volledig druk.. Vind je het spannend 16 maart? Ben benieuwd hoeveel eitjes je heb
Ik schrok best van de 3 weken ja... maar ik snap er ook gewoon niks van, al mijn waardes zijn prima vanaf vrijdag, en ook de aantal keer dat ik daarvoor random heb geprikt... en toch gaat er dus iets mis want hij is wel 3 weken te groot.. maja maar eens kijken aankomende tijd of er toch iets is waar ik dan op reageer qua waardes... ik hoef nog geen insuline te spuiten gelukkig... eerst nu waardes bijhouden en opletten met eten... Werd jouw baby nog niet groter geschat dan? Hier werd al wel vaker een opmerking gemaakt over de grootte van mijn buik maar ik vond hem niet groter dan die van andere meiden uit ons uitgerekende topic.. en dan voornamelijk de meiden die een 2e krijgen natuurlijk... daarnaast draag ik hem echt helemaal aan de voorkant dus ik zocht daar weinig achter... maar heb wel ruim vruchtwater zei de gyn...
Kindje was hier bij laatste echo van de verloskundige iets te klein zelfs, nu volgt zij de P51 lijn, wat gemiddeld is. Hoe het nu is weet ik niet, laatste groeiecho is inmiddels al weer paar weken terug en moet volgende week weer Mn buik hier groeit goed maar hoor van iedereen dat het een bescheiden buikje is. Ook ik draag voor, placenta ligt achter. Vruchtwater hier ook niet extreem, gewoon wat "normaal" is. Tot nu toe heeft kleine er weinig hinder aan, alleen ikzelf Hoeveel ben je nu aangekomen in totaal?
Dat is wel fijn! Hier hebben ze geen p genoemd maar hij zat wel boven de max haha. Ik weet niet precies wat mijn startgewicht was maar ongeveer 10 kilo aangekomen nu.. mss wat meer, mss wat minder...
Wow 3 weken. Wat een koploper. Goed dat je onder controle staat en dat dieet gaat gewoon helpen. Succes meis
Ahh wat fijn om te horen dat F. zo'n makkelijke baby is , wel rot dat je zelf nog zoveel last hebt. Bekkenpijn nog steeds? Thnx voor het duimen! Hopelijk helpt het @Krily ik ben ook heel hard voor jou aan het duimen! Ja ik vind zaterdag heel spannend! Mijn grootste angst is dat mijn eierstokken helemaal niets doen
Neem groeiechos wel met een klein korreltje zout.. F. Zou ik echt wel heel groot zijn bla bla, ja ze was ruim 4 kilo maar ook 2 weken over tijd. Vriendin van mij moest met 38 weken ingeleid worden omdat het kindje groot was.... 3370 gram.... Andere kennis moest ingeleid want kindje te klein groeide niet goed, was gewoon netjes 3100 gram Wat ik wil zeggen, je hebt altijd zelf een keuze, en inleiden is niet altijd beter omdat je kindje er dan vaak nog niet klaar voor is
Bekken, rug, SI & stuit. Heb eerlijk gezegd nu meer pijn dan voor de bevalling. Dat is wel een beetje een domper.
Ja ik hou ook zeker wel een slag om de arm... mijn zoontje werd ook groot geschat en was 2770... maja toen had ik geen zwangerschapsdiabetes natuurlijk en heb het liefst dat ie gewoon vanzelf komt idd... maar ik wacht het maar af... eerst maar eens afwachten hoe alles verder verloopt qua uitslagen, ook van streptokokken b enz... nog tijd zat..
Ja idd. Later dacht ik, o misschien komt dit wat hard over, maar ik lees soms van die berichten, ja ik moet ingeleid worden enz enz, nee dat moet niet, het is een voorstel, je bent altijd zelf de baas over alles. Bij mij wilden ze eerst ook een KS plannen omdat mevrouwtje dwars lag, maar ze is gwn zelf gedraaid met 37 weken dus niet meer nodig