Dankjewel ik hoop het ook enorm! ❤️ Ik heb m'n volgende afspraak in de lijst gezet bij afspraken zwangeren. Echt als zwanger in de lijst durf ik nog niet.
Doodnerveus Eerst was ik er van overtuigd dat het toch negatief zou zijn. Maar nu voel ik weer vanalles (uiteraard ) en krijg ik toch weer hoop.. Maar vanavond helaas al wat bruin verlies, dus denk dat het einde verhaal is
Jaaaa gefeliciteerd. Die paar dagen zegt op dit termijn nog niet zo veel. Ik was eerst ook wat teruggezet dacht ik en later bijna 1.5 week vooruit. Ik duim voor je. En jezelf Lekker op de lijst zetten wanneer dat goed voelt. Heb ik ook even mee gewacht. Xxx
Aj, dat wil je inderdaad niet zien. Maar bruin verlies kan altijd wel. Hopelijk blijft het daarbij en heb je toch een positieve test te pakken. Ik zie dat je 5 april pas mag testen. Hoeveel dpo ben je nu dan?
Oooohh meiden. Wat een spanning! Het bruinverlies is weer weg en ik heb vanmorgen getest. Ben 12 dpo vandaag en zie een heel licht streepje!! Pfffff het houdt de spanning er wel in hoor! 14 dagen geleden Ovitrelle gebruikt, maar 9 dagen na de Ovitrelle al een negatieve test. Nu hopen dat hij op gaat lopen!! Zien jullie hem ook?
Oehh gefeliciteerd!!!!! Gebruik je utro? Bruinverlies kan daardoor komen, maar kan ook nog van de innesteling zijn
Lief! Het kan zelfs zijn dat m'n ei nog een dagje later is geweest. Door m'n miskraam was het allemaal niet super duidelijk dit keer. Wow ben jij 1,5 week voorruit geplaatst Hopelijk kan ik me eigen na 9 april op de lijst zetten
Dank jullie wel! ❤️ Ik ben echt erg onzeker en hou een enorme slag om de arm. Maar ik ben iig heel blij dat de test niet spierwit was
Ook een metingsverschil is met deze mm snel gemaakt. En als je dan ook nog een dag speling hebt qua ei dan kan het zomaar. Ja, ik was idd 1.5 week vooruit gezet. Wat eigenlijk heel raar is omdat ik dus cyclusmonitoring had. Geen idee dus... zo lang baby maar gezond is.