Haha super eng is die echo hè. Ik heb dinsdag de tweede maar ben weer super bang.. ik vind een echo alles behalve genieten.
Heel herkenbaar. Ik ging (en ga) er alsnog met een bonkend hart naartoe. Morgen 20 weken echo. Dus weer zenuwachtig. Gisteren waren wat familieleden in onze nieuwe tuin aan het werk. Omspitten etc. Dus ik heb wat onkruid geplukt uit het zand. Toen dacht ik... k*t dat mag niet. Snel handschoenen aangetrokken. En later handen goed gewassen. Ik zal het morgen wel de navragen bij vk, maar zal toch niet zo snel kwaad kunnen?
20 weken echo alweer ja. Wow. Wat gaat de tijd toch hard. Snap dat je er niet graag naar toe gaat. Het is toch dood eng. Ik ben weer super bang dat het hartje weer gestopt is... Ik heb geen idee hoe dat precies zit. Zou het inderdaad even navragen.
Ooh succes voor dinsdag! Ja ik vind het doodeng! Echt... wat er wel niet allemaal mis kan gaan @MinnieM geen idee hoe dat zit.. zou het idd even navragen morgen Succes morgen met de 20 weken echo! Ik duim voor een mooe echo!
@MinnieM waarom zou je geen onkruid met blote handen mogen trekken? Hoor dat nu voor het eerst Lijkt me geen kwaad kunnen iig, er staan vast geen giftige planten in je tuin @Krily spannend, weer een echo! Duimpjes draaien!
Hi ladies, Ja in aarde kan toxo nog wat zitten. Van kattenpoep. En aangezien de aarde omgespit was en de wortels dus boven lagen heb ik wat in het zand gezeten. Maar heel ff. Daarna handschoenen aan getrokken. En daarna handen gewassen. Heb geen zand opgelikt ofzo haha dus ik hoop dat het wel meevalt. Maar ik dacht wellicht hebben jullie nog ervaringen.
Als je goed je habden gewassen heb is t njet erg, ik heb katten en verschoon de bak en schep m elke avond uit, zolang je geen aarde of kattenpoep opeet t wel mee valt
@MinnieM veel succes morgen bij de echo! Alweer op de helft. Wat gaat het snel! spannend @Krily Mijn duimen draaien nog steeds voor je. @Jess89 het slopende aftellen is weer begonnen voor je. Hopelijk vliegen de dagen voorbij. Heb je veel afleiding tot de echo?
Ja ik zit in een drukke periode op het werk, dus best wat afleiding gelukkig. Ik heb alleen vrij weinig concentratie op het moment
Hier vandaag slechte dag Veel te weinig geslapen ( 5 uur) en elk uur uit bed omdat mn blaas in de verdrukking ligt door een zeker mini persoontje.. Mn voeten zijn gezwollen, mn energie is weg en het is ook nog eens warm Goed, klaagmodus weer uit.. nog even
Och ik heb okk zoooo een kutnacht achter de rug.. ik bleef lopen naar de wc, hier vind madame het ook uber leuk om op mn blaas te dansen, overdag ook.. dus ik herken t zeker wel! Plus heb de beginselen van een buikgriep te pakken, erg prettig met dit weer (not)!
Dag dames, Ik heb een tijdje niks van me laten horen, maar zijn even heerlijk op vakantie geweest. Nu weer een weekje terug en heb zojuist een afspraak bij de huisarts gemaakt voor een doorverwijzing naar de gyneacoloog. Na ruim 1,5 jaar nog steeds geen kindje of uberhaupt goede zwangerschap zitten we er helemaal doorheen. Kan gelukkig vanmiddag al terecht en de wachtlijsten bij de ziekenhuizen in de omgeving zijn gelukkig ook niet heel erg lang. Dus hopelijk krijgen we snel hulp en duidelijkheid.
@BlueEyedSoul88 sterkte met de laatste loodjes. @Elletje veel succes meis. Hopelijk kunnen jullie snel terecht en krijgen jullie meer duidelijkheid. Hier vandaag een goede 20 weken echo gehad. Xxx
Zijn vandaag doorverwezen naar ziekenhuis. Wachtlijsten ca.29 dagen op dit moment. Dus valt heel erg mee. Krijgen als het goed is deze week de vragenlijst thuisgestuurd.
Fijn dat jullie een doorverwijzing hebben gekregen! ca. 29 dagen is inderdaad netjes. @MinnieM wat fijn dat alles er goed uit zag! @SD90 hoe gaat het met je?
Ik leef nog Goh. Het gaat wel. Vorig weekend nacontrole gehad bij de gyn. Baarmoederslijmvlies is mooi teruggegroeid en alles is goed hersteld. Cyclus was weer op gang, hij zag 2 eitjes die begonnen waren met groeien. Nu 5 weken na de currettage, 10 dagen na de controle en nog steeds geen positieve ovulatietest. Ik begin behoorlijk gefrustreerd te worden en vraag me af hoe het kan dat er nog niks gebeurd is na die echo met groeiende follikels... Ik denk dat ik morgen even de arts opbel. Eigenlijk zou ik gewoon een kuurtje progynova willen zodat ik sneller met een nieuwe cyclus kan beginnen. Een nieuwe terugplaatsing lijkt momenteel nog heel ver weg. Mentaal is t heel wisselend. Kan heel kwaad, gefrustreerd en verdrietig zijn bij momenten. Nuja, da's allemaal normaal I guess. Merk dat ik weinig behoefte aan het forum heb omdat ik alles nogal confronterend vind...