@SD90 fijn dat alles goed hersteld is. Fijn dat je cyclus weer op gang komt. Maar snap dat het behoorlijk frustrerend is, als je lichaam nog niet naar behoren werkt. Opbellen kan geen kwaad lijkt mij. Krijg je weer een teeugplaatsing als je 1 ronde gehad hebt? Snap ik, het is ook niet niks wat je mee hebt gemaakt. Neem de tijd om het een plekje te geven. Denk aan je.
Na 1 natuurlijke menstruatie krijg ik idd een nieuwe terugplaatsing. Moet wel begin volgende cyclus nog een hysteroscopie laten doen, daar hebben we al helemaal zin in Straks maar eens een telefoontje doen... Hopelijk word ik niet afgewimpeld met 'wacht nog even af' ofzo. Ik had het zelf wat onderschat eigenlijk, heeft meer impact gehad dan gedacht. Maar we komen er wel. @Krily Ik duim keihard voor weer supergoede tweede echo!
Hier is vanmorgen het roze verlies toch teruggekomen en heeft eind van de ochtend doorgezet in rood bloedverlies met stolsels en krampen. Einde verhaal dus. Ik ben zo verdrietig
Ik weet niet wat gezegd, behalve dat ik heel erg met je meevoel. Het is keihard kut en oneerlijk, en dat het heel begrijpelijk is dat je supertriest bent... Denk maar even aan jezelf nu. Dikke knuffel...
Oh nee. Dat is gewoon echt niet leuk. K*t gewoon. Niet eerlijk. Logisch dat je verdrietig bent. Dikke knuffel en veel sterkte lieverd ❤️
O neee wat een droevig nieuws. Het spijt me zo voor je. Geen woorden voor. Heel veel sterkte gewenst.