Dat is ook heel lastig... Echt oneerlijk ook. Heb je wel steun aan je partner/familie? En gewoon lekker huilen dat helpt. Het is gewoon echt een k*t tijd waar je doorheen moet
Suikerwaardes zijn prima nu, ben zelfs sinds 2 dagen weer aan t minderen met de insuline omdat ik er nu te heftig op reageer en veel hypos heb
hopelijk vliegen de weken voorbij! Logisch ook! Eindelijk heb je die test in handen waar je zolang op heb moeten wachten. En dan dit. En dan speelt denk ik ook nog mee dat je het hele ICSI traject weer in moet gaan. Ik weet niet zo goed wat ik tegen je moet zeggen. Vind het zo erg. Hopelijk komt je menstruatie snel op gang.
Zwanger worden lijst Jess89, 29 jaar, 1e kindje, 25e ronde (MMM - IVF/ICSI) sssannnie, 30 jaar, 1e kindje, 16e ronde Elletje, 29 jaar, 1e kindje,19e ronde (MMM) (13e na MA) SJD1988, 31 jaar, 1e kindje, 20e ronde (MMM - ICSI) A daydream, 36 jaar, 4e kindje (2 zwangerschapsbeeindigingen), 9e ronde Krily, 24 jaar, 1e kindje, 18e ronde (1e na MA) Floortje, 2e kindje, (1e kindje overleden na vroeggeboorte) 104e ronde SD90, 29 jaar, 1e kindje, 1e ronde na MA (MMM - ICSI) NOD lijst April: 16: SJD1988 Onbekend: SD90 Afspraken fertiliteit April/mei: ??: Elletje (wacht op afspraakbrief voor intake) Mei: 20: Krily intake uz Gent Zwanger! BlueEyedSoul88, 31 jaar, 1e kindje, 16e ronde Uitgerekend op: 11 Mei '19 Het is een meisje Mila27, 28 jaar, 2e kindje, 15e ronde Uitgerekend op: 7 juni '19 Het is een jongetje Kimmetjuh90, 28 jaar, 2e kindje(1e met huidige man), 11e ronde (MMM) Uitgerekend op: 13 juli '19 Het is een meisje MinnieM, 29 jaar, 1e kindje, 14e ronde (11e na bbz) Uitgerekend op: 31 aug '19 Het is een verrassing Simba1992, 26 jaar, 1e kindje, 12e ronde Uitgerekend op: 30 september '19 Het is een verrassing Afspraken zwangeren! April 23: BlueEyedSoul88 - Laatste controle gyn. voor inleiding 23: Krily - echo 10 weken 24: Kimmetjuh90 - ecg + echo van het hart+gesprek met cardioloog ivm geplande keizersnee en aangeboren afwijking+controle gyn. Mei 9: Kimmetjuh90 - intake kraamzorg 14: Kimmetjuh90 - 2e GUO Bevallen! TantePerenboom, 31 jaar, 2e en 3e kindje, 5e ronde (na mk) Bevallen op 4 & 5 september '18 van S. & E. Eerstewondertje, 28 jaar, 2e kindje, 5e ronde Bevallen op 26 september '18 van L.ex Eendje86, 2e kindje, 9e ronde Bevallen op 29 oktober '18 van F. Marb, 35 jaar, 3e kindje, 8e ronde (2e na pauze) Bevallen op 25 november '18 van Charlotte Manna, 30 jaar, 2e kindje, 8e ronde Bevallen op 9 februari '19 van B. Meisje93, 25 jaar, 2e kindje, 12e ronde Bevallen op 12 februari '19 van F. Daantje17, 30 jaar, 1ste kindje, 11e ronde Bevallen op 22 februari '19 van D.orus
Hier even een stukje positiviteit teruggevonden. Gisteren een positieve ovulatietest gehad dus mijn lichaam lijkt zich eindelijk herpakt te hebben na de miskraam... We hebben er toch maar gebruik van gemaakt, onder het motto 'je weet maar nooit' maar ik ben vooral blij dat een nieuwe terugplaatsing weer in het zicht komt. Duimen dat de volgende cyclus een normalere wordt, dan zou ik rond 20 mei een eerste eskimootje kunnen verwelkomen... Hopelijk zit alles nu eens mee, doet mijn lijf normaal en ontdooit en ontwikkelt het goed. Ben nu al heel erg vooruit aan het kijken, maar kom. Eigenlijk ben ik ook wel wat bang om te herstarten. Bang dat het niet gaat lukken, bang dat het wel gaat lukken maar zal misgaan. Miskraam heeft daar niet veel goeds aan gedaan, bleh. Gelukkig heb ik een superlieve therapeute waar ik terecht kan als het even niet gaat. @BlueEyedSoul88 Fijn dat je betere waarden hebt en je minder mag prikken, alhoewel het wss wel lastig moet zijn om steeds zo te schommelen. Nuja. Het kort in hé nu! @SJD1988 Spannend, binnenkort de stimulatie erbij! Hopelijk groeien er veel goede eitjes! Ik duim voor je! @Krily Wordt idd weer spannend wachten. Maar het moet nu gewoon eens goed gaan! <3
@SD90 dankjewel! Lief! (#ikwordsteedsongeduldiger) Wat fijn dat bij jou de posititiveit (en een eisprong!) weer terug komt! Snap echt dat je al zo vooruit kijkt, kan me voorstellen dat je de dagen wel voorbij kan kijken... Ik ga heel hard meeduimen voor een mooie zwangerschap van een eskimootje eind mei
Ik voel je ongeduld tot hier nee, ik snap het heel goed hoor. Het is zo'n onzeker gebeuren allemaal. Ga je goed reageren op de hormonen, niet te veel last van de bijwerkingen, de pick-up en dan het hopen en wachten tot je iets meer weet van je embryootjes... T is echt spannend allemaal maar je gaat tenminste eindelijk vooruit! Nu zal het allemaal wel heel snel gaan! Moest er een fast forward-knopje voor tijd zijn, ik zou er direct gebruik van maken ik probeer niet te veel te hopen dat de volgende terugplaatsing de goeie wordt, maar ik hoop wel dat 1 van onze 3 cryootjes ons toch geluk mag brengen... Ik duim ook superhard voor jou hoor!!
Ja Ik probeer het geheel een beetje in (korte) blokken te zien: twee weken pil, een week pil en Deca, wachten op menstruatie, stimuleren, eerste opvolgecho, etc etc Maar inderdaad, het belangrijkste én fijnste is dat we bezig zijn! Nog drie mooie kansen met cryo’s, komt goed!! Ik heb wel net de Deca weer vervloekt Lijkt wel of de ene kant van mn buik gevoeliger is dan de andere kant.. Hij zit er in ieder geval wel weer in
Goed gezien zo idd! Het heeft toch geen zin om over al die dingen tegelijk te stressen Ik vond de deca altijd heel venijnige spuiten. De stimulatie daarentegen (zowel menopur als bemfola) spoten veel vlotter en pijnlozer. Geen idee waaraan dat ligt... Ik merkte wel niet echt verschil afhankelijk van de plek waar ik prikte Ik hoop het zo... Wil een body'tje kunnen maken met 'I survived the Ice Age' erop
Hahahaha oh dat zou zo grappig zijn! Doen hoor “I survived the Ice Age” Ik ga stuk hier Maar Deca, rot naald Ik ga Gonal-F spuiten straks, die heb ik met de prikinstructie geprobeerd en die voelde ik amper Beetje jammer dat ze je bij de prikinstructie de minst vervelende laten doen, de eerste Deca viel toch wel een beetje tegen
Echt hé. Kwam dat eens tegen en ik dacht: die moet ik zoooo onthouden voor als het ooit zou kloppen Idd wel stom dat ze je niet de lastigste leren zetten. Hier was mijn prikinstructie een youtube-filmpje maar de arts had na overstimulatie al eens decapeptyl bij me gezet dus had al gevoeld dat ze venijnig zijn. Gonal is ook een pen zeker? Ik had bemfola in penvorm en vond dat echt superhandig en enorm meevallen.
Dank jullie wel meiden voor de lieve woorden! ❤️ @Krily ik heb echt een fantastische man die heel lief voor me is! Ook een hele lieve familie trouwens! @SD90 wat fijn dat je lichaam zich weer herpakt! Hopen op een mooie cryo over een paar weken! @SJD1988 voor jou schiet het ook op! Ik vond de deca ook altijd gemene prikken. De gonal F pen was echt heel fijn!
Dankjewel meid, ik hoop ook op een mooi cryootje dat goed ontdooit... Fijn dat je veel steun hebt van je man en familie. Heb al veel aan je gedacht de laatste dagen. Ik hoop heel erg dat de volgende ICSI jullie een plakkertje mag opleveren... Maar voor nu eerst even bekomen en verwerken.
Oh nee, ik log weer in na een aantal dagen en zie allemaal rotnieuws @Jess89 : Ik weet echt niet wat ik moet zeggen...
Zwanger worden lijst Jess89, 29 jaar, 1e kindje, 25e ronde (MMM - IVF/ICSI) Elletje, 29 jaar, 1e kindje,19e ronde (MMM) (13e na MA) SJD1988, 31 jaar, 1e kindje, 20e ronde (MMM - ICSI) Krily, 24 jaar, 1e kindje, 18e ronde (1e na MA) SD90, 29 jaar, 1e kindje, 1e ronde na MA (MMM - ICSI) NOD lijst April: 16: SJD1988 Onbekend: SD90 Afspraken fertiliteit April/mei: ??: Elletje (wacht op afspraakbrief voor intake) Mei: 20: Krily intake uz Gent Zwanger! BlueEyedSoul88, 31 jaar, 1e kindje, 16e ronde Uitgerekend op: 11 Mei '19 Het is een meisje Mila27, 28 jaar, 2e kindje, 15e ronde Uitgerekend op: 7 juni '19 Het is een jongetje Kimmetjuh90, 28 jaar, 2e kindje(1e met huidige man), 11e ronde (MMM) Uitgerekend op: 13 juli '19 Het is een meisje MinnieM, 29 jaar, 1e kindje, 14e ronde (11e na bbz) Uitgerekend op: 31 aug '19 Het is een verrassing Simba1992, 26 jaar, 1e kindje, 12e ronde Uitgerekend op: 30 september '19 Het is een verrassing Afspraken zwangeren! April 23: BlueEyedSoul88 - Laatste controle gyn. voor inleiding 23: Krily - echo 10 weken 24: Kimmetjuh90 - ecg + echo van het hart+gesprek met cardioloog ivm geplande keizersnee en aangeboren afwijking+controle gyn. Mei 9: Kimmetjuh90 - intake kraamzorg 14: Kimmetjuh90 - 2e GUO Bevallen! TantePerenboom, 31 jaar, 2e en 3e kindje, 5e ronde (na mk) Bevallen op 4 & 5 september '18 van S. & E. Eerstewondertje, 28 jaar, 2e kindje, 5e ronde Bevallen op 26 september '18 van L.ex Eendje86, 2e kindje, 9e ronde Bevallen op 29 oktober '18 van F. Marb, 35 jaar, 3e kindje, 8e ronde (2e na pauze) Bevallen op 25 november '18 van Charlotte Manna, 30 jaar, 2e kindje, 8e ronde Bevallen op 9 februari '19 van B. Meisje93, 25 jaar, 2e kindje, 12e ronde Bevallen op 12 februari '19 van F. Daantje17, 30 jaar, 1ste kindje, 11e ronde Bevallen op 22 februari '19 van D.orus