@Meisje93 ik heb elke ronde puistjes helaas, dus zie dat als een fout teken Dit was mijn test van vanmorgen.. in het echt zie ik wel iets maar moet er echt megaaaa voor turen.. kijk er bijna scheel van haha...
ik had ook iedere ronde puistjes & dus ook in de ronde toen ik zwanger raakte. Vandaar dat ik het even melde. foto is wat vlekkerig. denk wat te zien. Maar durf het niet met zekerheid te zeggen. duimen draaien voor je.
Ja upload kwaliteit is echt bagger... als ik morgen nog zo’n minimaal streepje heb, dan geef ik het op en word ik overmorgen gewoon ongesteld haha.. daar ga ik iig al wel van uit..
Hier wat eerste bruinverlies gespot. Ik heb de wijnfles open getrokken en ben nu even lekker tipsie. Hihi. Damn ik had zin in wijn. Volgende week sushi.
Je moet niet inzoomen oid.. dan word de foto nog slechter.. op mijn telefoon zie ik hem wel als ik niet inzoom maja moeilijk doen dus.. en zulke streepjes heb ik vaker en zijn nooit iets.. dus heb er weinig vertrouwen in..
@Mila27 heb nogmaals ingezoomd. Ik zie met name aan de boven en onderkant een licht lijntje denk ik. In het midden minder/niet.... lijn lijkt meer grijs dan rose denk ik.
Nee ind t gaat maar door.ppfff heb nog niet eens al die keren de kans gehad om überhaupt maar een eisprong te krijgen... de teleurstelling worden steeds harder. Kan er al niét meer om halen.. t gaat dieper.. wéét t ff niét meer
Hahah jullie zijn gek. Geen spannende verhaaltjes meer voor het slapen gaan. Wijn is opgeborgen in de koelkast, alcohol uit mijn lijf gezweet met wat dansoefeningen en nu lekker op bed met een heerlijk fout harlequin boekje. Vriendlief heeft nachtdienst. Dus vanacht even de passie uit een boekie halen.
Op zich had ik geen last van de clomid.. kreeg wel eitjes. Maar t probleem wat kreeg de eisprong niét.. en dan krijg je cystes.maar ga t es voorstellen .kijken wat ze zeggen..