T werkt wel voor de groei ván mn ei.. maar ik zou na 2 mislukte pogingen pregnyl krijgen..maar helaas heb ik daar de kans nóg niet voor gekregen. Mn lichaam laat me in de steek. Door de cystes en menstruatiecyclus die stééds om te 2 week voor de deur staat.. dus ik hoop nu echt tóch nog één ronde clomid te mogen krijgen. Én dan pregnyl bijspuiten.
Nou streepje is zo minimaal opgelopen... denk dat er iets een poging heeft gedaan.. maar dit is niet goed bij 11 dpo..
Ik zie hier wel meer op dan op die van gisteren. Maar wel erg licht ja , toch zal je de eerste niet zijn die een tuurstreep heeft op 11dpo. Toch nog maar even afwachten denk ik..
@Mila27 ik zie zeker een streep! Zou de hoop nog niet opgeven. Niet iedereen heeft op 11 dpo een knaller
@Mila27 HCG heeft 48-72 uur nodig om zich te verdubbelen he! Ik had op 11 dpo ook een dikke tuurstreep en pas op 22 dpo een knaller. Laat je (nog) niet gek maken.. Je weet hoe het er nu voor staat bij mij
Hahaha. Thanks. Weet je wat nog h Ik zie ook wel een vage schaduw...maar deel he gevoel dat je iets meer zou willen zien. Maar het kan inderdaad nog zeker hoor. Ik hou nog wel hoop.
Toch doet dit echt wel pijn! Op de gevoelige test van z&k is ie zonder turen te zien.. net gedaan... dus niet eens eerste of heel geconcentreerde urine..