De extra gevoelige van z&k.. die loopt heeeeel geleidelijk op maar daar testte ik juist wel positief mee toen de predictor nog zo goed als wit was...
Ze zijn ook wel duidelijk positief, maar ja... Snap welwdat je graag een knaller wilt zien. Ik had op 14 dpo ook geen knaller trouwens, en erna niet meer getest, dus zou me niets verbazen als dat ook was tegengevallen. Maar zoals gezegd: predictor is mooi! Kijk vooral naar het verschil tussen eergisteren en vandaag
@Mila27 goede oploop hoor vind ik Mijn knaller was pas op 22 dpo (al had ik tussen 16 en 21 niet getest ) @TantePerenboom L kwam met 40.4 dus ik hoop weer zoiets of ietstjes eerder
Ja wel zo goed als. Al vond mijn dochter het gister grappig om op de babykamer te gaan spelen dus alles is daar nu een rommeltje. Ze gaat vanmiddag naar opa en om dus dan ga ik maar even aan de slag daar hiihi
Goedemorgen dames! Hier zojuist weer een echo gehad. Wordt geschat op 7w5d (ben vandaag volgens mijzelf 7w6d) en ukkie is goed gegroeid. Is nu 1,21 cm en was 6,44 mm Hartje klopt goed en snel Echoscopiste was onvriendelijk en gehaast, erg jammer. Misschien 3 minuten binnen geweest
@BlueEyedSoul88 : gefeliciteerd met de goede echo! Jammer dat ze niet echt enthousiast was, dat begrijp ik nooit. Had ik in de VS ook met de echo met 10 weken, voordat we doorhadden waar de baby was zette ze het scherm alweer uit zo'n beetje @Kimmetjuh90 : jeetje, wat een zaag idd. Ik duim met je mee voor morgen!
Hier inmiddels weer een ronde verder helaas. Overmorgen moet ik naar de fertiliteitspoli. Toch wel benieuwd wat eruit gaat komen.