Snap ik! Heb dat ook hoor. Daarom vindt ik dit groepje ook zo fijn. Iedereen houdt rekening met elkaar.
Nou meiden, we kregen hier gisteren de brief van poli Gyn binnen van het ziekenhuis en dat was me toch een deceptie! Er stond namelijk in dat we in februari 2019 gebeld zouden worden en dan vanaf maart 2019 terecht zouden kunnen Maar, zo makkelijk laten we ons niet afschepen door een wachtlijst. Dus na een tip een nieuwe verwijzing geregeld naar een ander ziekenhuis waar we met 1 a 2 maanden terecht kunnen. En het aller mooiste is nog dat ik inmiddels bij dit ziekenhuis ook een beter gevoel heb. Hier sturen ze vooraf een vragenlijst en niet alleen manlief moet wat inleveren, maar moet ik ook vooraf bloed laten prikken. Als het goed is worden we nu binnen twee weken gebeld om een afspraak in te plannen. Nog eeeven afwachten dus. Morgen gaat manlief alvast zijn deel inleveren. We zijn wel benieuwd
@BlueEyedSoul88 wat een prachtige echo! Echt al handjes en voetjes wat begint te vormen, geweldig! @SJD1988 fijn dat het bij dit ziekenhuis sneller kan! Maart is nog wel erg lang... elke maand is te lang als je bezig bent om zwanger te worden... @Elletje gefeliciteerd met je nieuwe baan! @Kimmetjuh90 ik denk dat het zelfbescherming is dat je zelf niet durft te hopen! Zolang je temp niet zakt, houden we hoop hoor! Hopelijk morgen een streepje! Woeiii duimpjes draaien en ik blaas wat babydust je kant op! @Huppeldingkje gelukkig dat je ovulatietest iig nog niet positief was! Succes bij de echo morgen! @Meisje93 hij knalt mooi.. Morgen nog eentje en dan stuur ik mijn laatste 4 testen op naar @Krily met heel veel babydust! En dan zelf dit weekend denk ik nog een clearblue waar dan hopelijk 3+ op is te zien @MinnieM en @Krily hoe is het met jullie??
@SJD1988 oeh dat is wel een hele lange wachttijd! Fijn dat jullie bij het andere ziekenhuis sneller terecht kunnen. @Mila27 mooie knaller! Is dat niet te vroeg voor een 3+ ?
Jah nou ind.. ben nu wel benieuwd wat er morgen wéér te zíen is.. ken mn eigen baarmoeder al op mn duimpje
Ik weet wel zeker dat t zelfbescherming is Wie weet maar ik denk t niet, denk dat de action test blanco is morgen.. zonden gevoel heb ik.. anderzijds heb ik gevoel dat er toch ook wel een streepje kan staan morgen, ik.word gek van mezelf
Ik wilde vanavond bij de op=op predictors halen, ik mocht niet want ik had al action testen gehaald... stomme mannen ook altijd
ja dat wel. Maar kans is aanwezig dat je dan nog op de 2-3 zit. @Kimmetjuh90 spannend! Duim voor een mooi 2e streepje op je test.
Ehmm ik zei alleen dat ik even naar de op is op wilde, en hij wist t direct al en trok.me gewoon mee met de mededeling; dan had je ze vanmorgen moeten halen in plaats van die action testen hmpfff.....hij heeft gelijk hoor! Eerst dit maar op maken, anders heb ik weer een heel scala aan testen in de la
Ik had vorige week zaterdag met mega ongeconcentreerde urine al 1-2... maar 2-3 zou ik ook prima vinden hoor haha.. maar mss toch nog maar even wachten dan.. je brengt me aan het twijfelen haha Hahahahaha