Dat gaat ineens allemaal erg snel. Veel succes morgen met de afspraak. Hopelijk krijgen jullie alles mooi op tijd rond.
Ja snap ik! Komt ineens zoveel op jullie af. Heh wat vervelend dat je cyclus ineens in de war is. Zou ik ook niet kunnen hoor. Eitje onbenut laten. In de laatste ronde was de timing qua seks ook niet al t best. En toch gelukt
@marb dat is niet fijn dat het niet goed gaat met je oudste... Ja 24 weken bijna! Op mijn bekken na gaat het gelukkig goed @SD90 dat gaat ineens hard zeg. Kan me voorstellen dat je gevoel dubbel is. Succes morgen! @Luna86 wat vervelend dat je cyclus in de war is. Timing hoeft niet perfect, hopelijk pakt het goed uit
Jah dankje.. ik hoopt t ook.. voel wel steeds van alles trekken daar ónderin.. geen menstruatie kramp.. beetje gekkig.. ben.er beetje oncekers door
@SD90 : jeetje, wat een dubbel gevoel zeg... Kan ik me helemaal voorstellen... @Luna86 : wat vervelend dat je weer zo'n lange cyclus hebt. Logisch dat je toch geen ei onbenut laat. Heeft het nieuws verder wat kunnen landen? Staan jullie er hetzelfde in qua behandelingen enzo? Vervelend dat het allemaal zo lang duurt sowieso... @Meisje93 : heee, jij bent al voorbij de 24 weken! Ik vind dat zo'n magische grens. In die periode verbeteren de kansen echt met de dag. Maar baby blijft gewoon lekker nog minimaal 13 weken zitten natuurlijk. @Manna : wat fijn dat het goed gaat. Bekkenklachten zijn echt verschrikkelijk vervelend... Ik weet niet of het de oorzaak is van dat het nu goed gaat, maar ik ben nu al tijden bij de chiropractor. En echt zooooooveel minder last dan bij vorige zwangerschappen! @Huppeldingkje : Mja, alles wat 'anders dan anders' is, klinkt goed... Maar snap ook wel dat je niet te hard durft te hopen. Wat is die prikpil toch een klote-spul zeg...
@marb Ik steek nog een beetje mijn kop in het zand. Ik blijf wel hoop houden maar mijn verwachtingen zijn wel bijgesteld. Mijn man wilt gelukkig mee gaan in de vervolg onderzoeken. Hij wilt het graag opgelost zien zodat we op de natuurlijke manier verder kunnen. We laten ons maar mee slepen in alles wat komen gaat. Mijn eipijn is weg. Ik hoop dat hij nog even wacht met springen tot einde middag/vanavond.
@marb ja die ben ik voorbij! Alhoewel kindje week achterloopt.. Dus ga maandag juichen. @Luna86 wat fijn dat je man ook wilt dat dit opgelost wordt.
Zwanger worden lijst Jess89, 29 jaar, 1e kindje, 18e ronde MinnieM, 29 jaar, 1e kindje, 12e ronde (9e na bbz) sssannnie, 30 jaar, 1e kindje, 11e ronde SD90, 28 jaar, 1e kindje, 16e ronde (MMM) Krily, 24 jaar, 1e kindje, 15e ronde Elletje, 28 jaar, 1e kindje,13e ronde (7e na MA) Kimmetjuh90, 28 jaar, 2e kindje, 11e ronde (2e cryo tp uit 1e ivf) (MMM) Huppeldingkje, 37 jaar, 1e kindje, 23e ronde SJD1988, 30 jaar, 1e kindje, 14e ronde (MMM) Ann85, 33 jaar, 3e kindje, 11e ronde NOD lijst Oktober 12: Krily 22: SJD1988 22: huppeldingkje 26: Jess89 27: Minniem November 3: Kimmetjuh90 6: SD90 13: Elletje Zwanger! Eendje86, 2e kindje, 9e ronde Uitgerekend op: 17 oktober ‘18 Het is een meisje marb, 35 jaar, 3e kindje, 8e ronde (2e na pauze) Uitgerekend op: 23 november '18 Het is een meisje Loessje1987, 31 jaar, 2e kindje, 9e ronde Uitgerekend op: 4 januari '19 Het is een meisje Meisje93, 25 jaar, 2e kindje, 12e ronde Uitgerekend op: 4 februari '19 Het is een verrassing Manna, 30 jaar, 2e kindje, 8e ronde Uitgerekend op: 9 februari '19 Het is een verrassing Daantje17, 29 jaar, 1ste kindje, 11e ronde Uitgerekend op: 1 maart '19 Het is een jongetje BlueEyedSoul88, 30 jaar, 1e kindje, 16e ronde Uitgerekend op: 13 Mei '19 Het is een verrassing Mila27, 28 jaar, 2e kindje, 15e ronde Uitgerekend op: 10 juni 2019 Het is een verrassing Bevallen! TantePerenboom, 31 jaar, 2e en 3e kindje, 5e ronde (na mk) Bevallen op 4 & 5 september '18 van S. & E. Eerstewondertje, 28 jaar, 2e kindje, 5e ronde Bevallen op 26 september '18 van L.ex Afspraken Oktober 15: BlueEyedSoul88 - Intake @ vk 16.15 u 16: Daantje17 - 20 weken echo + controle vk 16: Huppeldingkje - Uitslag Lh telefonisch 16: Kimmetjuh90 - eerste bmsmeting 16: SJD1988 - bloedonderzoek (voorbereiding poli Gyn/fertiliteit) 17: SD90 - eerste follikelmeting IUI 22: BlueEyedSoul88 - Termijnecho 10.45 u 22: Ann85 - uitslagen nav intake fertiliteitspoli 23: Meisje93 - extra echo ivm groeiachterstand 23: Mila27 - eerste echo! 24: Mila27 - intake vk 24: SJD1988 - herhaling semenonderzoek man 25: SD90 - IVF intake 26: Meisje93 - controle vk 29: Krily - kijkoperatie 30: Jess89 - Intake IVF/ICSI November ? : SJD1988 - eerste afspraak Gyn (in afwachting van uitnodiging) 6: BlueEyedSoul88 - Groeiecho 13 weken 08.45 u 13: Jess89 - uitslag IVF/ICSI intake (welk traject we gaan doen)
@Luna86 : ja, snap je... Hopen dat je snel door kunt dan! En eitje nog heeeeel even wachten! @Elletje : oh bah Hopelijk is ronde 13 voor jullie een geluksgetal! (ik ben op de 13e jarig, dus ik vind 13 altijd mooi) Maar eerst flink balen mag hoor... Knuffel!
Oh, dat had ik nog niet eens gezien! Dat is wel heeeeel mooi ja. Wat zou dat fijn zijn, ik duim voor jullie! (hoewel, dat dacht ik ook toen ik 33 jaar was en in ronde 3 voor het 3e kindje zat, maar mocht niet zo zijn, uiteindelijk pas 1,5 jaar later zover... )
Ik heb elke maand wel wat. morgen is mijn curretage exact een half jaar geleden. Dus ik dacht zou mooi zijn om dan positief te testen. Wij zijn gek op oktober dus vond het wel een mooie maand ook. 6 november was mijn uitgerekende datum, dus hoopte voor die tijd weer zwanger te zijn. Nu ga ik een hele moeilijke dag tegemoet vorige maand kwam ei zodanig dat als ik zwanger was geraakt de eerste geschatte uitgerekende datum op de verjaardag van mijn man viel. Vond ik ook wel heel leuk. Dus ja, kan voor elke maand wel wat bedenken.
Ja, dat herken ik ook wel heel erg. Ik had een ronde dat ik uitgerekend zou zijn op de verjaardag van mijn (overleden) vader, een ronde dat ik op 5 december kon testen, een ronde dat ik op 25 december kon testen (korte cyclus toen)... Allemaal voorbij gegaan dus naja... En nu komt het eigenlijk he-le-maal niet uit, maar dat kan na zo'n tijd echt niemand meer wat schelen. Ik kan me voorstellen dat 6 november dan heel erg moeilijk wordt ja... Dat het alweer een halfjaar geleden is joh, het lijkt zo kort geleden Heel veel sterkte morgen (want dat zal ook wel moeilijk zijn denk ik)!
Jah, dat zei een vriendin van me ook al vandaag toen we het er over hadden. Dat is zo snel gegaan dat half jaar. Totaal bizar.
Jullie hebben natuurlijk wel veel andere dingen in de tussentijd gehad met trouwen en nieuwe baan enzo. Maar toch...