Hmmm vreemd.. nu net naar toilet geweest.. dacht kom maar op. Zal wel los komen ..maar niks.. jah beetje cremigebruin... nou wie wéét later op de dag
Donderdag ochtend.. ik zou pas rond maandag a dinsdags evt woensdag pas ongesteld moeten worden...omdat bij mij onduidelijk is hoe lang soms mn cyclus is
Ik vind dit ook een enorm fijne club, vreugde en verdriet kunnen delen is erg belangrijk in deze heftige periode.
Ik lees mee hoor dames Dikke knuffel voor jullie allemaal met alle teleurstellingen Ik heb helaas nu niet de energie om actief te reageren .. Ik hobbel heen en weer tussen bed en bank. Wachtend op de bevalling...
Denk tóch dat t doorzet.. nog steeds geen bloed.. nu cremige/roze.. Heb er rust mee.. heb nu zoiets.kom maar dóór kan ik beginnen aan de nieuwe kans..huppa
@Huppeldingkje hier begon het ook een paar dagen voor nod met wat roze/bruinig verlies... en toen had ik ook een licht positieve test.. Hoop voor jou hetzelfde!
Echt.. oh ok...geef ook niet 100% hoop op.. hou nog die 2%hoop.. tot ik rood of rommeltjes zie... maar blijft zenuwslopend
Hier zoooo beroerd... lig al 3 dagen plat Woensdag voor het eerst naar de bekkenfysio... Voelt alsof ik niet mag klagen omdat ik eindelijk zwanger ben en ik voorheen graag had willen ruilen met elke mopperende zwangere.. maar nu baal ik vooral dat na alle ellende, me ook geen relaxte zwangerschap is gegund Heb ook al met mijn man afgesproken dat als het niet goed is, we er ook mee stoppen.. dan is het goed zo.. zie die mmm ook niet nog een keer zitten.. klaaguurtje uit..