Waardeloos dat nutteloze gerommel. Ja echt een hele opluchting. Op naar de 30 weken. Krijg ook steeds meer vertrouwen gelukkig
@Mila27 : logisch hoor, je mag ook je gewoon klote voelen. Inderdaad, als je al genoeg te verduren hebt gehad voor de zwangerschap dan mag het nu wel eens ontspannen zijn. Hoop dat je je snel beter voelt!
@Mila27 logisch je wil het liefste op die roze wolk komen en blijven maar dat is lastig met die verschrikkelijke bekkenpijn. Ken je de behandeling van cecile rost? Wellicht kan je de spreidoefening doen, die werkt bij mij vaak wel redelijk (als ik op tijd op de signalen heb gereageerd) @Eendje86 succes ik hoop dat het snel door zet dat gerommel!
Helaas t zet toch door.. gisteren had ik nóg schrale hoop.. netjes alcoholvrije wijntje gedronken. Maar nu toch meer bruin.. dus zal wel los gaan rest van de dag .... .. kut
Nou Maar hier ook 3 dagen behoorlijk bruinverlies gehad he... zolang het niet rood is, hoeft het nog niks te zeggen..
Ja precies wat @Mila27 ook zegt, zolang het niet helderrood is mag je nog hoop houden hoor! Ik duim voor je!