Mijn temp kaartje was echt heel mooi, dus had bedacht als hij vandaag nog hoog zou zijn en ik nog geen spotting zou hebben, dat ik dan eventueel aan een test zou gaan denken Jammer genoeg vanmorgen temp iets gezakt en rond het middaguur had ik een flinke veeg roze afscheiding op toiletpapier Dus ik gok dat het vanavond of morgen wel door zal zetten! Werd vanmorgen wakker en letterlijk het eerste wat ik dacht was: het is niet raak en mn temp is gedaald, beetje apart wel Ondanks alles afgelopen dagen toch stiekem best veel hoop gehad, daar verbaas ik mezelf nogal over
Je bent een soort van lichtelijke herhaling van mij kwa gedachten en wat er met je lichaam gebeurt.. ik herken mezelf... knuffff
Morgen moet ik weer heen voor inwendige echo controle.. hoop zo dat er verder geen nare verrassingen weer daarbinnen toehouden en dat ik gewoon wéér een ronde verder mag... hope so
oh die is nog mooi hoog. Hoelang is normaal je LF? Mijn temp dipte ook op 10 & 11 dpo. En 14dpo een knaller van een test.
10dpo word ik over het algemeen ongesteld. Ben vandaag 10dpo, het zou misschien ook morgen kunnen zijn aangezien mijn ei pas 's avonds laat/'s nachts is gesprongen Spotting voorafgaand aan mn menstruatie komt vaker wel voor dan niet en valt bij mij ook precies samen met de typische innesteling dagen dankzij korte LF dus denk ik niet zoveel meer van!
Ok Meiden. Ik heb een nadenkertje nu. Ik heb een enorm regelmatige cyclus. Ei op cd14/15 ongesteld op cd27. Maar nu..... Ik had vandaag wat steken onder in mijn buik en zit op cd6 nu. Dus ik dacht even een ovutestje. Nu sloeg die vanmiddag al aardig uit (onder). Vond ik al wat vreemd. Dus net nog eentje gedaan (boven) en die slaat ook behoorlijk uit. Nu heb ik altijd wel een streepje op een ovu test, maar nooit zo een duidelijke op deze termijn. Ik ben naar mijn idee echt ongesteld geweest, met stolsels en al. Zou dit mijn ei al zijn? Brandt maar los.
Een ei op cd6 lijkt me haast niet mogelijk. Je ovu test is wel echt een knaller. Heb je toevallig ook een zwangerschapstest thuis liggen?
Ik heb inmiddels een aardige flipmode... Ben zo bang. Ik voel de hele tijd steken en druk links in mijn onderbuik. Heel soms ook rechts. Maar dit had ik ook bij de bbz. Het zat toen wel rechts fout dachten ze, maar ik herken het gevoel een beetje. Ben echt heel bang. Meiden die hier ook wellicht aan een dominerende kant steekjes voelden en een goede zwangerschap hebben of gewoon ongesteld werden?
Heb ook super vaak zulke gehad .maar bleek t achteraf nooit te zijn geweest.. die testen die de smileys weer geven.. die kunnen t echt goed vinden.. maar 6 lijkt me ind ook best vroeg????.. Maar lichaam is raar ding he. You never now
Jup.. ikke híer.. ik voel altijd alles links... had ik deze ronde ook heel erg.. voelde trekken.. krampjes alles links.. Ben nu ongesteld. Daar bijna geen klachten van..
Nee, helaas niet. Heb ze niet aangevuld dit keer omdat ik niet in de verleiding wilde komen. Maar het lijkt me zo onwaarschijnlijk. Ben echt echt echt ongesteld geweest. Denk ik.
Ik werk zelf alleen met digitale ovu testen om getuur op die kleuren te voorkomen. Ik zou morgen weer ovu testen doen. Als het weer zo'n knaller is even zwangerschapstest halen???