ik heb dit ook een keer gehad. Paar dagen na ongesteldheid een ovu test gedaan. Zat tegen het positieve aan maar had +/- 10 dagen later pas mijn eisprong. En mijn piek trouwens ook. Misschien bij jou ook het geval? Dat het LH weer af gaat nemen en daarna weer toeneemt.
@Elletje denk idd ook nog geen ei,is wel erg vroeg! En bij een zwangerschap zou ie wss wel knal zijn.. ben benieuwd wat ie morgen doet... @MinnieM hier deze ronde ook veel steekjes aan dezelfde kant... eigenlijk elke ronde wel, vaak aan de rechter kant..
Ga ik ook van uit hoor. Maar stond wel even raar te kijken vanmiddag en net. Hahahaha. Ik zal morgen laten weten wat de tests doen.
Met mijn bekken wel oke.. maar ben nog steeds zoooo beroerd.. blegh.. maja gaat wel weer over tegen de tijd dat het geboren word
Whaha als je daarop moet wachten. Beroerd qua ziek zwak en misselijk? Wellicht stopt dat na de 3 maanden? Lekker klagen hoor. Lucht op
Ja vooral erg misselijk de hele dag door... en bij mijn zoontje duurde het tot 20 weken dus ik heb er weinig hoop op dat het met 12 weken al stopt.. maar we zien het wel.. zwanger zijn is schijnbaar niet iets waar mijn lijf heel blij van word...
@MinnieM hier ook altijd wel steken/drukkend gevoel aan 1 of beide kanten vlak voor NOD. @Elletje Hij is wel donker, maar zeker niet positief of knal. Dus ik denk idd wat @Meisje93 zegt, dat je LH eerst een beetje toeneemt in het begin van de cyclus, dan weer afneemt, en dan weer toe gaat nemen voor ei. Alleen het gevoel in je onderbuik kan ik niet echt verklaren
rot heh! Mag je eindelijk zwanger zijn en dan moet je je zo voelen. Hopelijk ga je je nu sneller beter voelen.
Hebben jullie het met vriendinnen over het zwanger worden? En merken jullie ook dat het steeds lastiger is alles te delen? Ik ben bang dat ze mijn 'gezeik' inmiddels wel zat zijn Ze leven altijd mee hoor en weten altijd het juiste te zeggen maar ik merk dat we wat sneller over gaan op een ander onderwerp.. 9 van de 10 keer is het natuurlijk ook negatief geklets. Ik vind het ook lastig om positief te blijven. Misschien heeft iemand tips om er makkelijker mee om te gaan? Hoe zit het met de fertiliteitsafdeling, praten ze daar ook over het geestelijke gedeelte? Ik merk dat ik hier echt behoefte aan begin te krijgen.. Met mijn man kan ik hier trouwens echt niet over praten. Mijn man is een echte zakenman. Die ziet alles heel zwart/wit. Als het niet lukt dan is dat zo, gewoon niet aan denken dan loopt het wel los.. dat soort opmerkingen Verder is hij wel heel lief hoor
We hebben een kloppend hartje! ❤️ Het was een 2ling maar nr2 heeft het niet gered.. vruchtzakje is nog wel te zien naar de vruchtzak van de baby (kleinere rondje)
Ik heb er veel over gepraat met vriendinnen. Anders misschien vragen of ze het vervelend vinden? Ik voelde me soms ook wel bezwaard. En dan zei ik er niks over en dan een paar dagen later vroeg een vriendin er zelf naar. Ik had dat niet dat geestelijke gedeelte. Ook niet heel veel behoefte naar omdat ik er over kon praten met mijn moeder vriendinnen en mijn man. Maar zou het zeker aankaarten als je die behoefte hebt! Wat fijn! Gefeliciteerd. Lijkt me wel dubbel dat 1tje het niet gered heeft. Zou daar het bloedverlies vandaan gekomen zijn?
Ik zou je vriendinnen gewoon vragen wat ze ervan vinden Maar dan nog vind ik dat als je echt goede vriendinnen bent, je hierover gewoon je ei kwijt moet kunnen.. en dat je vriendinnen dat ook wel goed vinden, al veranderen ze nu mss wat sneller van onderwerp Het zal voor hun natuurlijk ook lastig zijn om zich in te leven (is mijn ervaring tenminste).. ken je geen mensen in je omgeving die er ook mee worstelen? Merkte dat ik het ook heel fijn vond om met die mensen in real life te praten...
Tnx dames! Het is idd wel wat dubbel maar we zijn voor nu wel gewoon heel blij! We zagen namelijk meteen het kloppende hartje dus daar werd ik zo blij van! Ik zag al wel meteen dat 2e vruchtzakje maar de gyn zei daar toen nog niks over, pas toen ik er naar vroeg.. het is wss echt al heel vroeg mis gegaan.. zou idd kunnen dat daarvan het bloedverlies was..
@Mila27 gefeliciteerd met het kloppend hartje!! Mooi om te zien! Wel heel jammer dat de 2e het niet gered heeft idd, toch een beetje dubbel.. @Luna86 Ik herken je helemaal. Ik vind het ook lastig. Dat is ook een van de redenen dat ik hier op het forum zit. Mijn 2 beste vriendinnen zijn allebei totaal niet bezig met kinderen. Ik heb ook het idee dat zij soms een beetje “baby”-moe zijn en voor mijn gevoel snappen ze er ook geen bal van . Zij hebben dat gevoel van zooooooo graag een kindje willen nog nooit gevoeld en zijn er niet mee bezig. Dus voor mijn gevoel zeggen ze ook steeds de verkeerde dingen. Alleen maar van “komt vast wel een keer goed” of “je bent er ook wel veel mee bezig”.. Dus dan denk ik altijd “laat maarrrr”... Gelukkig heb ik een schoonzus die ook in de MMM heeft gezeten waar ik goed mee kan praten, maar verder zoek ik vooral steun hier op het forum, en bij mijn partner. Hij is soms wel echt een echte man, ook zo zwart/wit soms, maar als ik een beetje doorpraat en mijn angsten en gedachten deel komen we wel iets verder. En hij kan me ook gewoon heel hard knuffelen, wat soms alleen al oplucht. Dan hoeven we niet te praten .