Ben nu 4 dpo Ik loog ook ik zwicht vaak op 10 dpo Ik denk nu ook weer.. hoop t eigelijk niet, hoop dat ik t vol kan houden!
@Kimmetjuh90 spannend en fijn dat de kwaliteit zo goed was!! Mijn duimen draaien. Hahaha en dat snap ik hoor 10dpo @MinnieM mijn duimen draaien ook voor je, je bent nog vroeg!! @Simba1992 welkom hier, hopelijk mag het snel raak zijn!
Fijn @Kimmetjuh90 nu hopen dat je over 2 weken ongeveer een positieve test hebt! @MinnieM kan zeker hoor. Ik testte op nod zelfs nog negatief met een bepaalde test, en positief met een ander merk.
@Simba1992 welkom Hopelijk is het snel raak! @Kimmetjuh90 oohh fijn zeg zo’n goede kwaliteit emmy! Ik ga heel erg duimen dat het blijft plakken! @MinnieM Ik duim voor je dat hij toch positief wordt!
Thanks ladies. Jullie zijn lief!! Ik wil eigenlijk pas zaterdag testen maar ben nu al benieuwd naar morgen.
Goedemorgen dames, Hier een roerige aantal dagen achter de rug.. Zoals jullie misschien al gehoord en gelezen hebben staan er 2 ziekenhuizen op het punt van faillisement. Helaas ben ik ook werkzaam in een van deze vestigingen Vandaag krijgen wij als het goed is te horen dat het ziekenhuis stopt met bestaan. Voor mij en mijn collega’s haast ondenkbaar, maar het gebeurt toch echt.
Wat een hectiek zeg. Wordt het niet herstart? Kan me voorstellen dat het ook nogal invloed heeft voor werkgelegenheid en voor patiënten of zijn er uitwijk mogelijkheden?
Nee ws geen doorstart.. het ziekenhuis is al zo ver afgeslankt dat ik zelf niet zou weten wat ze er nog meer uit willen knikkeren. Voor ons als personeel moeten we zelf kijken voor nieuwe werkgever. Patienten worden ondergebracht of overgenomen door andere ziekenhuizen in de omgeving. Het is echt diep triest, er hangt echt een grafstemming.. alsof we een begrafenis aan het regelen waren de afgelopen dagen.
Dan woon je zo te zien bij mij in de buurt Ik vind het echt bizar dat dit kan. Ik moet, als dit doorgaat, straks een flink stuk extra rijden als ik moet bevallen.. dinsdag nog mijn echo in het ziekenhuis gehad en de dag daarna is de hele boel dicht...
Wat ontzettend balen. Wat voor een impact heeft dat voor jou? Krijgen jullie iets van een overgangsregeling? Heb je al wat uitzicht op een andere baan...
T ziekenhuis hier gaat ook weg, de verloskundige afdeling is al dicht, en dat terwijl ik hier in t zkh een keizersnee zou willen als t ooit mag lukken.. nu moet ik dan toch weer naar t vu en zit onze stad straks zonder ziekenhuis
Niet leuk! Moet je dan lang rijden? Begin van het jaar zijn in ons streekziekenhuis alle verpleegafdelingen gesloten. Dus ook verloskunde helaas