Ja, de familie is inderdaad wel op de hoogte van de situatie. Maar toch ben ik wat bang voor hun reactie. Stom eigenlijk, want ik moet gewoon aan mezelf denken nu. Jullie zijn lief!
@SD90 Inderdaad, denk aan jezelf het kost allemaal al genoeg energie, besteed die maar lekker aan jouw/jullie eigen ding @Eendje86 Hopelijk heeft het strippen effect!! Duim, duim
Whuuut maar dan beval je pas later dan 42 weken??? Daar heb ik echt nog nooit van gehoord zou dat zelf ook doodeng vinden.. hier laten ze je nooit verder dan 41 weken lopen.. dan ga je richting het zkh voor een ballon enz.. dan kan het evengoed nog wel een paar dagen duren maar iig niet over de 42 weken want dan is het risico te groot..
Ja ik ga d'r vanuit dat 't nog wel eerder gebeuren hoor... Swso laten ze iedereen waar geen risico aan zit tot 41.6 lopen als je dat zelf wil
Bekijk bijlage 595410 Bekijk bijlage 595411 meiden, weer een tuur hier. Hij staat er echt. 8dpo. Nu de zoveelste keer. Voel er ook echt geen blijheid bij. Eerst maar eens afwachten of hij op gaat lopen. Het is geen indroger denk ik want ik zag hem binnen de tijd. Met wc papier is binnen 5 min na bet doorlopen en de andere foto is opgedroogd Zien jullie hem?
Hoeveel dpo ben je? Zo dubbel hè? Je bent blij voor je schoonzus maar je wilt zelf ook zo graag. Even rustig aan het idee wennen, dat mag!
Ik zie wel wat ja, hoop zo dat het nu echt wat is! Ik duim Trouwens wat vroeg! 8dpo, ik zou dat niet durven (maar dat ben ik) ik wijk nooit van mijn 10 dpo baken af Wanneer ga je weer testen?
@MinnieM : gadver, moeilijke dag waarschijnlijk... Dikke knuffel! @Luna86 : ik zie 'm op de opgedroogde zeker. Ik ben niet zo'n goede tuurder, dus zie niets op de andere. Hoor wel dat ze af en toe indroogstreepjes hebben, maar ik duim ontzettend dat dit het begin is van iets moois! @Eendje86 : pffff... Nou, vandaag is een prachtige dag om te bevallen, echt herfstig! Ik duim voor je! @SD90 : als ze al op de hoogte zijn dan zou ik zeker lekker weggaan met kerst. Samen vieren komt dan volgend jaar wel weer joh...
Ik had zo’n gevoel vanochtend en kon mijn vinger er niet op leggen. De nieuwsgierigheid won. 2 dagen geleden op 6dpo hele dag speldenprikjes en pijn. Beetje gek gevoel. Dacht echt een hele witte te krijgen en weer even gerust te zijn zodat ik 10 dpo weer kon testen. Had er nog 2 liggen
Snap ik! Hier wordt ik ook niet met 41wk overgedragen. Tot nu toe loopt kindje een week achter. Dus houden er rekening mee dat ik nu over de 41wk heen ga. Hopelijk komt de kleine snel.
Balen! En zo dubbel dan heh. Dikke knuff! @Luna86 ik zie hem! Ga heel hard voor je duimen dat deze goed gaat innestelen.
Zwanger worden lijst Jess89, 29 jaar, 1e kindje, 18e ronde MinnieM, 29 jaar, 1e kindje, 12e ronde (9e na bbz) sssannnie, 30 jaar, 1e kindje, 16e ronde SD90, 28 jaar, 1e kindje, 16e ronde (MMM) Krily, 24 jaar, 1e kindje, 16e ronde Elletje, 28 jaar, 1e kindje,13e ronde (7e na MA) Kimmetjuh90, 28 jaar, 2e kindje, 11e ronde (2e cryo tp uit 1e ivf) (MMM) Huppeldingkje, 37 jaar, 1e kindje, 24e ronde SJD1988, 30 jaar, 1e kindje, 15e ronde (MMM) Ann85, 33 jaar, 3e kindje, 11e ronde Simba1992, 26 jaar, 1e kindje, 11e ronde NOD lijst Oktober 26: Jess89 27: MinnieM November 3: Kimmetjuh90 6: SD90 13: Elletje 15: Krily 16: huppeldingkje 21: SJD1988 25: Simba1992 Zwanger! Eendje86, 2e kindje, 9e ronde Uitgerekend op: 17 oktober ‘18 Het is een meisje marb, 35 jaar, 3e kindje, 8e ronde (2e na pauze) Uitgerekend op: 23 november '18 Het is een meisje Loessje1987, 31 jaar, 2e kindje, 9e ronde Uitgerekend op: 4 januari '19 Het is een meisje Meisje93, 25 jaar, 2e kindje, 12e ronde Uitgerekend op: 4 februari '19 Het is een verrassing Manna, 30 jaar, 2e kindje, 8e ronde Uitgerekend op: 9 februari '19 Het is een verrassing Daantje17, 29 jaar, 1ste kindje, 11e ronde Uitgerekend op: 1 maart '19 Het is een jongetje BlueEyedSoul88, 30 jaar, 1e kindje, 16e ronde Uitgerekend op: 11 Mei '19 Het is een verrassing Mila27, 28 jaar, 2e kindje, 15e ronde Uitgerekend op: 10 juni 2019 Het is een verrassing Bevallen! TantePerenboom, 31 jaar, 2e en 3e kindje, 5e ronde (na mk) Bevallen op 4 & 5 september '18 van S. & E. Eerstewondertje, 28 jaar, 2e kindje, 5e ronde Bevallen op 26 september '18 van L.ex Afspraken Oktober 29: Krily - kijkoperatie 30: Jess89 - Intake IVF/ICSI 31: huppeldinkje - follikelmeting November 6: BlueEyedSoul88 - Groeiecho 13 weken 08.45 u 13: Jess89 - uitslag IVF/ICSI intake (welk traject we gaan doen) 23: Meisje93 - controle vk 26: SJD1988 - eerste afspraak Gyn&Fertiliteit 26: Meisje93 - groeiecho + placenta check
OW jammer zeg @MinnieM zo dubbel dan. Met je schoonzus en de baby alles goed? @Luna86 mijn duimen draaien voor je! Hopelijk een plakkertje nu Hier geen idee tot hoever ze je door laten lopen eigenlijk. Ik wil eigenlijk wel een inleiding voorkomen maarja
@MinnieM Echt niet fijn... Niet dat je het een ander niet gunt, maar je hart breekt telkens een beetje hé. Hopelijk is het snel eens aan jullie. @Luna86 Ik zie ook wat. Duimen dat 'ie deze keer wel goed mag oplopen... @marb Ik denk dat ik nog even afwacht tot mijn volgende afspraak bij de gyn op 7 november, en daarna definitief beslis wat we doen met de feestdagen. Maar ik denk inderdaad dat het een tripje zal worden. Voelt gewoon als het beste.
Ik hoop dat je het tripje doet. Kerstgedachten is dat familie belangrijk is en dus ook dat ze het fijn hebben toch