@marb ja eigenlijk wel , maar dat vind ik stom , want het is alleen maar een intake met een aantal vragen en onderzoekjes, eigenlijk hetzelfde als wat we tot nu toe in ons streekziekenhuis hebben gehad, dus . Aan de andere kant.. nu in een groot ziekenhuis en de hoop dat ons traject eindelijk gaat beginnen. Dus toch wel nerveus ja
wel zo fijn dat je vriend erbij kan zijn! @marb wat leuk dat je dat met de kids doet. Vanaf welke leeftijd ben je daarmee begonnen? Valt dan niet mee heh als hoogzwangere vrouw hele dag op stap. Hoe langer je wacht hoe meer duidelijkheid je hebt! Wat heb je nou aan een tuurstreepje? Gaat je alleen maar aan het twijfelen brengen. Ondanks een lange lf hield ik het altijd goed vol om niet of heel laat pas te testen. Witte testen zijn gewoon k*t en waarom jezelf er zo vroeg mee pijn doen. Zelfs bij veelbelovende kaartjes geen testdrang. Bij deze zwangerschap moest ik op 14dpo overgehaald worden om te gaan testen. Heb je hier wat aan?
@Meisje93 thnx . Ja dat is het idd ook. We wachten al zo lang op deze intake en dan is het eindelijk zover! Ben zo benieuwd!
@Jess89 : ik snap je juist helemaal hoor... Een intake is ook zo bepalend voor het vertrouwen dat je in de rest van het traject hebt. Succes! @Meisje93 : volgens mij heb ik dat het eerst gedaan bij de 5e verjaardag van de oudste. In het begin probeerde ik bijzondere slaapplaatsen te regelen: een keer op een boot, op een boerderij, dat soort dingen. Maar ze vinden eigenlijk allebei in een Fletcher hotel met een ontbijtbuffet het allerleukst, hahaha! Dus nu doe ik dat. Dit weekend was ik wel in een heel leuk hotel met een grote speeltuin voor onze deur, een zwembad, bowlingbaan... In Hoenderloo!
Dat is idd een heel mooi hotel! En schitterende omgeving. Wat leuk dat je dit altijd doet met je kinderen!
Echt hoor.. Ik had vandaag wel kunnen testen ik vind gewoon nog een predictor Express in t dressoir...... Nahja nu maar gewoon volhouden tot 12 dpo
@marb echt leuk! Hou dit zeker in mijn gedachte. E. word al gelukkig als we op vakantie gaan. Heeft dan echt heimwee als we weer thuis zijn. Vloeien dan heel veel tranen.. Dat klinkt als een heel leuk hotel ja! Ja dus?!? Maakt het streepje niet vanzelf donkerder hoor.
Snap deze reactie niet zo goed, kans dat er nu een streepje komt is kleiner dan op 12 dpo, dus vandaar dat ik dan eigelijk pas wil testen. Maar goed
Vandaag 11 dpo en een hele hoge temp. (Nog nooit 37.1 gehad na ei) Meestal is hij al flink gezakt op 11 dpo. Even afwachten wat hij de komende dagen gaat doen. Morgen is mijn nod maar ik voel nog niks wat op een ongi lijkt. Meestal heb ik ook al bruinverlies en flinke ongi pijnen. Gisteravond had ik wat krampen, vandaag wat pijn aan de zijkant van mijn borsten. Meestal passen ze amper in mijn bh voor nod, nu wel Het voelt juist zachter. Mega tuur op een predictor, in het echt zag ik hem meteen. Ik was er al helemaal vanuit gegaan dat we een ronde verder waren maar door die hogere temp en die tuur toch weer hoop gekregen super irritant.
no problem. Heb ik ook wel eens gehad. Nadeel van lezen. @Luna86 oeh je lichaam gaat het wel spannend maken. Ben je zeker van je eisprong?
Bekijk bijlage 595800 Hier zitten ook wel wat goede tuurders toch? Na uploaden is hij minder zichtbaar. Op de comp zie ik hem zelf ook amper maar op de telefoon duidelijker.
Ja dat denk ik wel. Ben gestopt met tempen na de dip, die dip was een dag na de positieve ovulatie test. Tot nu toe was dat altijd de dag van mijn eisprong.