@MinnieM is jouw AMH al eens gecontroleerd? Misschien dat je voor de volledigheid dat nog eens zou kunnen vragen? Dan heb je écht alles gehad volgens mij
Daar vroeg ik de vorige x ook naar, maar de beste man zei dat die controle niet nodig was. Bij lage amh zou je beperkt follikels aanmaken. Met pcos maak ik er juist te veel aan. Met deze hoge mate van follikels aanmaken kun je geen lage amh hebben. Maar ik zal hem nogmaals op tafel gooien. Better safe then sorry.
@MinnieM frustrerend dan heh als alles goed blijkt te zijn. Hier waren ook alle onderzoeken goed. Maar toch duurde het 13 maanden.
@MinnieM hier is ook alles goed maar alsnog geen goede zwangerschap dus ook de onderzoeken houden na een tijdje op helaas.
Lastig is dat... Aan de ene kant wil je niet dat er iets mis is natuurlijk, maar als er niets is dan is er ook niets dat je kunt doen... Liefst altijd 'oh, er is iets dat heel makkelijk op te lossen is!'
Hyy ff update.. vandaag 2e echo gehad. T zooitje wat er dinsdag was te zien was bijna opgelost.. en de follikel wat er nóg bij zat .was niet echt groter geworden.. Ze denkt nog steeds dat ik.een eisprong heb gehad. Maar kan t niet 100% bevestigen. Uiteraard. Dinsdag dus maar afwachten .dan bloed prikken..aant einde van de dag krijg ik de uitslag daar meteen van. Ik moet t nog steeds maar zien Ze hébben me al.eerder foute beloftes gemaakt.. Ik durf niet te vertrouwen of te hopen. Sta er verder wél nuchter in. Maar begin t nu wél zat te worden. De verplichte nummertjes en t hele gedoe eromheen.. de tegenslagen. Ff een klein dipje. Maar hopen dat gauw dinsdag is
Snap ik, die onzekerheid is ook gewoon super vervelend. Hopen dat het weekend voorbij vliegt en gevuld is met leuke afleiding!
Morgen werken. 16jaar bij mn man en zondag lekker vrij. En maandag heule lange dag werken.. maar zal hoop ik snel om gaan.. niets om me te vervelen
Vanochtend de uitslag van het AMH: 0.6 Mijn nachtmerrie is werkelijkheid geworden Niet alleen mijn man is verminderd vruchtbaar, ik dus ook. Wat een nachtmerrie is dit zeg, vreselijk.
Nee, wat afschuwelijk... Kippenvel hier... Wat kunnen ze daar nog mee? Kan ovulatie-inductie nog dan? edit: even de waarde opgezocht. Het is idd laag, maar nog niet onvruchtbaar-laag, toch? Kun je dan medicatie krijgen? Kan het zijn dat als je verder gaat met afvallen dat het 'vanzelf' beter wordt of heeft dat niets met elkaar te maken?
Nee wat een nachtmerrie. Kunnen ze er nog iets aan doen? Zit het in de familie? Vind het zo erg voor jullie, dikke knuffel
Ahh nee @Jess89 wat verschrikkelijk zeg! Ik heb niet zo verstand van dir waardes, hopelijk kunnen ze je verder helpen!
@marb nee idd nog niet onvruchtbaar-laag. Maar goed.. we moesten sowieso al IVF/ICSI ivm het zaad van mijn man, dus ik denk dat dat nog wel een optie is, maar dat we dan een kleinere kans hebben op succes. Omdat de kans dat er goede eitjes uitkomen niet zo groot is. En volgens mij heeft afvallen er niet zoveel mee te maken helaas. @Krily nee zit niet in de familie... @Manna hoop het ook! Dank jullie lieve meiden, voor jullie lieve woorden en steun! <3
Ja, dat zou goed kunnen. Wat een tegenvaller zeg... Ik hoopte het een beetje omdat het bij PCOS wel kan helpen, maar volgens mij is AMH dan juist eerder verhoogd...
Och meiden, zo te zien heb ik weer veel te veel gemist @Eendje86 Gefeliciteerd met de kleine! @Jess89 wat enorm schrikken zeg! Ik ga voor jullie duimen dat er toch snel een mooi kindje komt
@Jess89 wat een tegenvaller zeg.. hopelijk heeft het IVF/ICSI traject toch succes voor jullie! Mijn duimen draaien in ieder geval..