Ik denk idd dat t een niet mee doen word, helaas.. want ik heb ook geen idee waar ik t moet bewaren zodat.ze t niet ziet..
@Eendje86 ik kan me voorstellen dat het een heftige week was! Fijn dat F. het zo goed doet. Hopelijk groeit ze er inderdaad overheen! Ze is gelukkig in goede handen in het WKZ, ik vind het een heel fijn ziekenhuis (beide keren daar bevallen en alle controles voor de tweeling daar ook gehad). Maar wel een onverwachte wending zeg! Hier na de geboorte ook een onverwachte wending, bij een van de meisjes was juist een afwijking gezien op de 20-weken echo en bevestigd dmv een GUO, maar die bleek ze na de geboorte niet te hebben! @Mila27 pas goed op jezelf! @Kimmetjuh90 wat leuk dat je de echo krijgt bij dezelfde gyn!
@TantePerenboom zo zie je maar dat ze niet altijd alles kunnen weten. Zou het om een ernstige afwijking gaan? Gelukkig mogen jullie meisjes gezond zijn. Ah balen zeg! Dat is al snel een echo. Of is dat normaal?
Nee gelukkig niet (kl*mpvoetje), maar wel vervelend omdat je dan een heel traject van gips en braces ingaat. Maar de gyn had al gezegd dat van de 100 kindjes bij wie ze het zien, 80 het ook daadwerkelijk blijkt te hebben. En gelukkig is onze dame een uitzondering
Pffff ze hadden nog niet de uitslag.. Stond nog steeds op vocht zeiden ze.. wat dat nu weer betekend.. Morgen einde dag pas uitslag
Sorry dames hier heel druk (man is een paar dagen weg en dus alles alleen doen). En druk op het werk... Heb wel geprobeerd mee te lezen @Mila27 wat naar dat je je zo voelde zeg. Hormonen en emoties kunnen gekke dingen met je doen he. Misschien juist wel na zo lang wachten en mmm. Dikke knuffel meid, komt goed en vraag hulp wat nodig! @Kimmetjuh90 wat fijn die cb digitaal en de echo bij dezelfde gyn. Mm na mvm lastig hoor, je hoeft nu in ieder geval "maar" 4 flessen te vullen dus wellicht onder schooltijd? @Huppeldingkje balen dat het nog niet binnen is. Morgen hopelijk duidelijkheid @TantePerenboom gelukkig zeg. Vind ik ook altijd met die spreidbroekjes gewoon super vervelend om alleen al te zien @Ann85 balen zeg!!! Dikke knuffel
Ik ben er ook vol goede moed aan begonnen maar wat vind ik het inmiddels een rotklusje... en stinkennnn, niet fijn als je al misselijk bent
Dat kan ik.me voorstellen.. Ik begin ook mrt vlagen misselijk te worden, vind t nu nog wel goed, maar hoeft niet erger te worden, dit is handelbaar Emmy 2.0 voelt zich thuis geloof ik