Oeh met je ervaring snap ik dat je er tegenop ziet! Wat balen dat je misselijk bent succes met wachten
Lief dat je het vraagt, gaat goed! Sinds vorige week voel ik de baby schoppen. Echt mega bijzonder. 1 juli 20 weken echo, zo spannend. Hoe is het met jou?
Wat fijn dat je de baby voelt, @Krily! Lijkt me een onbeschrijfelijk gevoel... Die 20 weken-echo zal wel helemaal goed komen!! Hier vandaag voor een tweede echo gegaan (beetje vroeger dan gepland want ik werd gek van de stress ). We hebben twee!! stevig kloppende hartjes gezien. Niet te geloven... Baby 2 loopt wel enkele dagen achter qua groei dus we moeten er wel rekening mee houden dat die het niet haalt. Weet dus even niet goed hoe ik me moet voelen. Hoop zo dat beide baby's het goed blijven doen...
Wat fijn! @Krily dat je de baby voelt schoppen! Dat geeft toch weer een extra bevestiging. @SD90 Wauw! 2 hartjes!! ♥♥ Dat geloof ik graag dat je even niet weet hoe je hiermee om moet gaan. Mijn duimen draaien keihard voor je! Wanneer heb je je volgende echo?
Volgende week donderdag. Gyn gaf aan dat hij dan al veel meer gaat weten dus heeeeel erg hopen dat baby nummer 2 tegen dan goed meegegroeid is.
Wauw, 2 hartjes! Ik hoop dat baby 2 een inhaalslag gaat maken, en goed mee gaat groeien en t gewoon haalt! Wat bijzonder zeg! Je hebt 1 embryo terug geplaatst gekregen toch?
Ik hoop het ook! We hebben er idd maar eentje teruggeplaatst gekregen. Dus ofwel is 't een eeneiïge tweeling, ofwel is er een spontaan wondertje gebeurd...
Wat mooi dat je de baby hebt voelen schoppen! Ik kon toen zelf pas echt gerustgesteld genieten van het zwanger zijn (Nu vloek ik afentoe want madame doet niet al te zachtjes)
Ik denk dat t embryo zich gesplitst heeft in 2, dat komt zelden voor, maar t KAN wel, ik heb toen dertijd in mijn groepje met ivf, ook 1 dame er tussen gehad waarbij het embryo dus in 2 is gedeeld, echt super bijzonder! Of heb je nog sex gehad ook rond de eisprong? Dan zou t kunnen dat er nog een bevruchting heeft plaatsgevonden
Wat een wonder als je erover nadenkt. En nu maar heel hard hopen dat je over 7 maanden 2 blinkende baby's in je armen mag houden.
@SD90 wow wat spannend!!! Ik hoop dat het 2e ukkie lekker doorgroeit. Een tweeling is zo speciaal ♡♡ Ik ga heel hard voor jullie duimen!
Kans bestaat wel dat het tweede spontaan is. Hebben het alleszins niet veilig gedaan toen We zullen t wel nog merken zeker, of het een- of tweeëiïg blijkt? Een wonder is het sowieso, hoe het ook gebeurd is. Echt keihard hopen dat het goed blijft gaan nu...
Zwanger worden lijst Jess89, 29 jaar, 1e kindje, MMM - IVF/ICSI Elletje, 29 jaar, 1e kindje, 20e ronde (MMM) (14e na MA) SJD1988, 31 jaar, 1e kindje, 23e ronde (MMM - ICSI) NOD lijst Juli: 14: SJD1988 Afspraken fertiliteit Juni: 24: SJD1988 - eerste follikelmeting cryo tp 27: Elletje - semenonderzoek nogmaals herhaling vanwege groot verschil. Juli: 18: Elletje - Uroloog (man) 29: Elletje - uitslagen en gesprek vervolgtraject gynaecoloog Zwanger! Kimmetjuh90, 28 jaar, 2e kindje(1e met huidige man), 11e ronde (MMM) Uitgerekend op: 13 juli '19 Het is een meisje MinnieM, 29 jaar, 1e kindje, 14e ronde (11e na bbz) Uitgerekend op: 31 aug '19 Het is een verrassing Simba1992, 27 jaar, 1e kindje, 12e ronde Uitgerekend op: 29 september '19 Het is een meisje Krily, 24 jaar, 1e kindje, 18e ronde(1e na ma) Uitgerekend op: 14 november '19 Het is een verrassing SD90, 29 jaar, 1e kindje, 1e terugplaatsing na MA Uitgerekend op: 5 februari '20 Het is een verrassing Afspraken zwangeren! Juni 24: SD90 - echo 25: Kimmetjuh90 - controle+afspraak anesthesie Juli 1: krily - 20 weken echo 4: Kimmetjuh90 - geplande keizersnee Bevallen! TantePerenboom, 31 jaar, 2e en 3e kindje, 5e ronde (na mk) Bevallen op 4 & 5 september '18 van S. & E. Eerstewondertje, 28 jaar, 2e kindje, 5e ronde Bevallen op 26 september '18 van L.ex Eendje86, 2e kindje, 9e ronde Bevallen op 29 oktober '18 van F. Marb, 35 jaar, 3e kindje, 8e ronde (2e na pauze) Bevallen op 25 november '18 van Charlotte Manna, 30 jaar, 2e kindje, 8e ronde Bevallen op 9 februari '19 van B. Meisje93, 25 jaar, 2e kindje, 12e ronde Bevallen op 12 februari '19 van F. Daantje17, 30 jaar, 1ste kindje, 11e ronde Bevallen op 22 februari '19 van D.orus BlueEyedSoul88, 31 jaar, 1e kindje, 16e ronde Bevallen op 28 april '19 van Jackie Mila27, 29 jaar, 2e kindje, 15e ronde Bevallen op 25 mei 2019 van J.
Oh leuk! De eerste schopjes❤️ Spannend zeg 20 weken echo. Willen jullie weten wat het geslacht is? Hier alles goed. F is wel 2x behoorlijk ziek geweest. 4 dagen koorts, maar verder doet ze het heel goed. Bijna 8 mnd alweer