Nee we willen het niet weten, we houden het als verrassing. Oh heftig zieke kindjes. Gaat het nu al beter met haar? Bijna 8 maanden al, wat gaat dat snel
@Elletje oh nee. Zo te lezen hebben jullie geen goede uitslag gehad. Man pas ziek geweest oid? Leuk een verrassing! @Krily Och gut @Eendje86 fijn dat ze inmiddels weer opgeknapt is.
Ik zou dat niet kunnen, ik wilde t juist wel weten, ondat ik dan gericht kan shoppen, heb jij daar nu geen moeite mee? Om leuke neutrale dingetjes te vinden dan?
Dat valt opzich mee, ik moet toegeven dat het wel wat lastiger is, en soms mis ik gericht shoppen ook wel, maar dat kan straks altijd nog. En de ene kleertjes zijn misschien iets meer voor een meisje en de andere voor een jongetje, maar anders kom je alleen op wit. Heb nu veel okergeel en mint en grijs. Daarin tegen is het wel enorm leuk, het ene moment denk je van oh het is een meisje en andere moment oh nee misschien toch wel een jongen. Vind ik enorm leuk, ook dat iedereen gokt. En ons maakt het geslacht helemaal niet uit we hebben eigenlijk totaal geen voorkeur.
Haha ik herken t wel, hier gokte iedereen op een jongen, en alleen mn dochter en ik zeiden meisje, alleen al daarom wou ik t weten
Whahahaha en toen was het bij jullie nog even onduidelijk toch? Hier zijn de meningen enorm verdeeld. Wel heel leuk
Ja klopt, omdat de gyn ineens zei ik.zie wat tussen de beentjes, is waarschijnlijk de navelstreng geweest, want t is echt een meisje Ik vind t ecjt sjper leuk, lekker mn vent stangen met de 2 meiden
@SD90 : omg, wat bijzonder! Je had geen medicatie die de ovulatie onderdrukte toch? Ik duim iig heel hard dat alles goed mag gaan! @Krily : schopjes!! En leuk, een verrassing. Ik had het echt nodig om het geslacht te weten, niet voor het winkelen, maar ik had zoveel moeite om het 'echt' te krijgen in mijn hoofd. Te weten welk geslacht het kindje had vond ik daarbij heel fijn. Maar als je dat niet nodig hebt is het idd juist heel leuk om het niet te weten!
Nee, terugplaatsing in natuurlijke cyclus gehad, dus enkel pregnyl gespoten om de eisprong te timen. Verder niks van medicatie gebruikt. Ik ben behoorlijk stressy momenteel. Hopelijk snel donderdag en duimen dat we dan goed nieuws/duidelijkheid zullen hebben... @Krily Superleuk dat je het een verrassing houdt! Ik zou het zelf niet kunnen denk ik, maar het lijkt me wel onvergetelijk als het lukt!
Ik vrees ervoor... Vriendlief moet werken dit weekend dus ik heb momenteel iets te veel tijd om na te denken achja. Het is wat het is!
Ach jee.. ja dan duren de dagen wel langer idd.. Meer als afwachten kun je toch niet doen, ruk is t wel!
Ik ben na een cyclus van 35 dagen eindelijk ongesteld geworden. Begon er een beetje zenuwachtig van te worden ook al had de gynaecoloog al gezegd dat ik een laat ei heb gehad.
Heh wat vervelend! Gelukkig zijn de laatste dagen aangebroken voor je. Bijna de echo!! @SD90 Nog veel last van stress? Logisch. Hoe gaat het verder met je?