O wat super! Dat is echt fijn nieuws voor jullie (En mij). Haha. Ze hebben dus geen versie/draaiing geprobeerd? Laatste loodjes ook voor jou. Pff. Hou je het nog vol?
Nee was niet nodig, maar hoefde zowiezo niet bij mij omdat ik een geplande keizersnee krijg Ja laatste paar dagen, gelukkig Ben er klaar mee, hou ontzettend veel vocht vast, en mn lijf doet pijn Nog eveb doorbijten
@MinnieM : verreweg de meeste baby's draaien in de juiste positie, meestal voor 36 weken. Je hebt nog even dus, maar kan me voorstellen dat het niet helemaal lekker voelt. Charlotte lag vanaf 20 weken met haar hoofd naar beneden, dat vond ik ook maf. Ze bewoog erg veel, maar gewoon niet op die manier
Hier vermoedelijk slijmprop verloren, of een deel ervan Heb contact gehad met t zkh, moet in de gaten houden of ik geen weeen krijg, of dat mn vlkezen breken, dan moet ik direct naar t zkh, en zal de keizersnee eerder plaatsvinden, ik hoop dat ik de laatste 2 dagen gewoon door kom zonder weeen ofzo
Snap ik! Hier meerdere malen de slijmprop verloren. Was hier dus een loos alarm. Hopelijk bij jou ook.
https://spinningbabies.com/learn-more/baby-positions/breech/ Hierover ben ik érg te spreken! @Kimmetjuh90 : ieks, daar zit je niet op te wachten nee... Hier was slijmprop bij alledrie wel degelijk de start, maar wat @Meisje93 zegt: het kan ook vals alarm zijn. Succes iig!
Dank je wel!! Ik hoop ook op vasl alarm, al likkt er nu wel lichte spanning op mn buik te staan, maar kan ook komen omdat de kleine beweegt.. ik wacht t af
@Krily wat fijn!!! ♡ @SD90 pff 3 weken is wel echt lang! Ben je er al uit of je nog een echo tussendoor laat maken? @Kimmetjuh90 succes met de allerlaatste dagen!
Ik heb een afspraak kunnen maken bij een pretechobureau voor komende vrijdagmiddag. Gelukkig maar eigenlijk. Kan het zo moeilijk loslaten allemaal... Nu al weer één brok stress voor vrijdag. Wil zo graag duidelijkheid, van dit wel-niet-gedoe word ik lichtelijk gek. Nuja. Wil niet klagen ook. Heel dankbaar dat ik zwanger ben en ik zou al superblij zijn met 1 gezond kindje hoor. Ik deal alleen niet bepaald goed met onzekerheid. Maar da's wel duidelijk zeker? @Kimmetjuh90 Succes alvast! Hopelijk wacht baby mooi tot de dag van de geplande keizersnee!