Heej meiden, Hier eind van de middag een echo gehad en we hebben een kloppend hartje gezien en ik ben een dag voor uit gezet. Dus 7+1 vandaag.
Wat een mooie echo @Elletje! Super dat alles goed gaat met je mini! Ik heb zaterdag tp gehad van een zesdaags embryootje dus de o zo fijne wachtweken zijn hier weer bezig... Vanmorgen (4 dagen na tp dus 10dpo zogezegd) een heeeeel licht lijntje op een predictor express. Nu is de vraag dus: restje pregnyl of is er iets gaande? Ik ben nu al zenuwachtig voor de test van morgen... We wachten maar (on)geduldig af weer
@SD90 ooh wat spannend weer! Ik duim hier met je mee hoor! Wat ga je hard nu al testen! Maar dat is natuurlijk t grote verschil met een cryo tp tov een verse
In UZ Gent zijn de verse ook al 5 dagen oud, ze plaatsen in principe altijd blasto's terug. En cryo's dus 6 dagen. Zo gaat het wel snel Maareh, ik ben sowieso nog heel vroeg hoor. Ik ben zo slecht in wachten met testen.
Nog steeds een heel licht streepje. Maar ander merk test gedaan vanmorgen dus kan niet vergelijken Nu 13 dagen na pregnyl dus ergens zou het me verbazen als het nog een restje is. Maar we gaan 't morgen (hopelijk) wel zien.
Gaat niet goed hier. Streepjes lopen niet op, dus zal een biochemische zijn wss. Kutboel. Op naar een nieuwe pick-up dus maar...