Ronde 6+ deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door SJD1988, 3 mei 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mila27

    Mila27 Fanatiek lid

    20 jul 2017
    3.153
    2.346
    113
    Vrouw
    Ik had ook pas op 11dpo een tuurtje... is toch goed gekomen haha :) Welke test heb je gebruikt?

    @Jess89 wat jammer zeg!! Bah! :(

    @Elletje wat spannend joh! Hopelijk trekt het nog weg en is er niks met je kleintje!
     
    Elletje vindt dit leuk.
  2. SD90

    SD90 Fanatiek lid

    3 nov 2017
    2.290
    2.488
    113
    Vrouw
    Action, had even niks anders in huis en alles is hier dicht. Inmiddels wel wat sensitesten in de post gekregen.
    Maar ik vrees ervoor. Heb al sinds gisteren op en af kleine beetjes bloedverlies en da's bij mij in het verleden nooit een goed teken geweest...

    @Elletje Heftig... Ik duim keihard dat alles ok blijkt met jullie kleintje!
     
    Elletje vindt dit leuk.
  3. SD90

    SD90 Fanatiek lid

    3 nov 2017
    2.290
    2.488
    113
    Vrouw
    Negatieve test hier. Zal het me gisteren wel ingebeeld hebben.

    Ik snap het niet goed. Eerst word ik 2 keer bij de eerste terugplaatsing zwanger en nu niks meer. En telkens supervroeg al wat bloedverlies. Kan het idee niet loslaten dat er iets anders aan de hand is sinds mijn bevalling dat we nog niet weten...
    Nuja, nu verplichte stop met die k*tcorona dus we parkeren heel de boel maar voor god weet hoe lang.
     
  4. SJD1988

    SJD1988 Fanatiek lid

    29 okt 2017
    3.144
    3.509
    113
    Vrouw
  5. Jess89

    Jess89 Fanatiek lid

    4 mrt 2009
    2.039
    1.744
    113
    @SD90 ahh nee toch negatief? :cry: Jullie in België zijn in complete lock down of niet? Heftig hoor! Hopelijk is de coronacrisis snel voorbij!
     
  6. Jess89

    Jess89 Fanatiek lid

    4 mrt 2009
    2.039
    1.744
    113
    @Elletje bah wat een onzekerheid zeg!! Hopelijk is er echt niets aan de hand!! Ik duim voor jullie
     
    Elletje vindt dit leuk.
  7. Elletje

    Elletje Fanatiek lid

    We zullen het eind van de middag horen. Ik hoop dat ons gevoel gelijk krijgt en dit kindje er gewoon mag komen. Dan wel volledig gezond of met een 'lichte' afwijking. We hebben wel gezegd het moet een normaal leven kunnen hebben.
     
  8. Jess89

    Jess89 Fanatiek lid

    4 mrt 2009
    2.039
    1.744
    113
    Geen idee bij welke termijn normaal de NIPT wordt gedaan, maar heb jij deze al laten doen? Veel succes vanmiddag!
     
  9. Elletje

    Elletje Fanatiek lid

    Nee, maar komen we nu waarschijnlijk ook niet meer voor in aanmerking.
    Stond eigenlijk voor volgende week in de planning. Maar bij zo een GUO gaan ze alles zo specifiek bekijken dat sommige prenatale screeningen voor ons overbodig worden, of sterker aangeraden worden.
     
  10. Jess89

    Jess89 Fanatiek lid

    4 mrt 2009
    2.039
    1.744
    113
    ahh oke, spannend allemaal hoor. Ik hoop op goed bericht!
     
  11. SD90

    SD90 Fanatiek lid

    3 nov 2017
    2.290
    2.488
    113
    Vrouw
    Toen ik later nog eens keek, zag ik weer een tuurstreepje. Nuja, op 12dpo belooft dat niet veel goeds dus mijn hoop is weg. Ook nog steeds bloedverlies ondanks de utrogestan...

    Ze noemen het een 'zachte lockdown' :rolleyes:Nuja. In de praktijk is alles wat niet essentieel is gewoon toe. Beperkt aantal mensen toegelaten in de winkels dus buiten aanschuiven e.d.
    Gekke toestanden allemaal...

    @Elletje Veel succes voor straks. Ik duim keihard voor goed nieuws!
     
  12. marb

    marb VIP lid

    21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Oh nee meiden, wat een rotnieuws allemaal. Hier even compleet vol hoofd. Man ligt met longontsteking in bed, ik ben ook ziek. Drie kinderen thuis, waarvan twee special needs en één zieke peuter. Komt allemaal wel weer goed natuurlijk, maar kan daarom niet echt reageren
     
  13. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Elletje hoe was de echo?
    Hoop zo dat het allemaal goed mag zijn.

    @SD90 ah nee! Wat superk*t dit. :(

    @marb beterschap jullie beiden. Extra pittig met drie kids in huis dan
     
  14. Elletje

    Elletje Fanatiek lid

    Heej meiden. Heeft even geduurd mijn antwoord. Maar overal ziet het er niet extreem verontrustend uit. Op dit moment wordt de kans op een gezond kindje op 80% geschat. Zit nog steeds wat vocht en de nekplooi is iets boven gemiddeld. Maar ontwikkeling is precies zoals het op deze termijn zou moeten. Maagje was vol blaas was vol. Miskraamkans is bij ons nu nog 25% en kans op chromosomale afwijkingen 2% waar die normaal 1% is.

    zelf zijn we erg opgelucht. De echo wordt volgende week herhaald maar hebben wel verzoek gekregen om na te denken over de vlokkentest. Die wordt afhankelijk van de echo van volgende week wel aangeraden voor ons.
     
    Krily en Meisje93 vinden dit leuk.
  15. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Wat een goed nieuws @Elletje
    Veel succes weer voor de volgende echo. X
     
  16. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Elletje wat zie ik in je handtekening. Is het vocht helemaal weg? :)
     
  17. Elletje

    Elletje Fanatiek lid

    oh jah, was het helemaal vergeten hier te vertellen. Ons kindje heeft het probleem zelf opgelost. De echo met 12 weken gaf geen afwijkend beeld meer. Kindje was nog steeds lekker druk, en loopt precies op schema wat betreft groei en ontwikkeling. We krijgen nog wel ipv een 20 weken echo met 18+6 nog een GUO just to be sure. Dat zal op 16 mei zijn. Verder zijn we gewoon weer onder controle van de vk geplaatst ipv zkh.
    Hebben voor de zekerheid nog wel de NIPT test laten doen, daar wachten we nu de uitslag vanaf.
     
    Jess89 en Krily vinden dit leuk.
  18. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Wat een geweldig nieuws! @Elletje
    Wat zal dat een opluchting zijn. Hoe voel je je verder?
     
  19. Elletje

    Elletje Fanatiek lid

    Dat was zeker een opluchting. We hebben het de dag erna ook aan de familie vertelt dat er een kindje op komst is.

    Ik voel me verder eigenlijk best prima, ik ben geen dag echt misselijk geweest. Ben wel erg snel moe en heb continu honger.
     
    Krily en Eerstewondertje vinden dit leuk.
  20. Jess89

    Jess89 Fanatiek lid

    4 mrt 2009
    2.039
    1.744
    113
    Ohhh @Elletje wat ontzettend fijn!! :D
     

Deel Deze Pagina