Ik had eigenlijk vooral geen idee! Neigde iets naar jongen, m’n man was 100% overtuigd van meisje En jaaaaa nu shoppen, slecht voor m’n portemonnee haha
Grappig dat je man er zo overtuigd van was. Nee meisjes zijn niet goed voor je portemonnee. @Elletje was de GUO ook helemaal goed?
Nee niet helemaal, onze kleine meid is volgens de echoscopiste te klein. Hoofdje en hersentjes waren goed, maar buikje en borstkas liepen 11 dagen achter. Verder was ze wel heel druk en lag ze overdwars op der rug met benen opgetrokken. Maakte meten ook moeilijker allemaal. Dus moet morgen terug voor een nieuwe GUO met een gynaecoloog erbij. overigens maken we ons er niet heel veel zorgen over.
Ah oke! Veel succes morgen. Fijn dat jullie jullie geen zorgen erom maken. F. liep ook op bepaalde punten achter tijdens de 20 weken echo. Daarna nog groei echo's gehad. Ze is nog steeds klein.
Ja wij zeiden ook al. Wordt gewoon een klein meisje. Ik ben niet heel groot. Mijn schoonouders zijn niet heel groot. Mijn man wel, maar die was bij zijn geboorte weer lang en laag in gewicht. Dus het zal wel loslopen.
Mijn man moet veel weg de komende 2 maanden dus heb mijn ouders gevraagd om woensdag te komen helpen met de kamer helemaal leeg te trekken. (Staan nu onze kledingkasten.) Dan kan ik aan de babykamer beginnen. We weten wel al hoe ze gaat heten.
@Elletje en @SJD1988 kennen jullie elkaar ook privé? Wat grappig En leuk allebei een meisje!!! Meisjes zijn zó leuk
Ik heb al superlang geen meldingen meer gehad hier maar WAAAAT, @Jess89, je bent gewoon spontaan zwanger! Hoe fantastisch is dat?! En al 9 weken inmiddels! Zo blij voor je! @SJD1988 Leuk, een meisje! Proficiat! Ik heb ook voorzichtig goed nieuws. Vandaag een week na terugplaatsing blasto/12dpo deze test.
@SD90 dankjewel!!! Ooohhhh ik hoop zo dat dit het begin is van iets heel moois!! Het streepje is in ieder geval duidelijk! ❤️
Wat goed, voorzichtig gefeliciteerd dan. @TantePerenboom hahaha jah via hier hoor. Waren 2,5 jaar geleden met 4 meiden een beetje aan het rellen in topics Van die popcorntopics, die echt te belachelijk zijn om waar te zijn. En de lijsten pagina's aan het volspammen. De rest werd daar een beetje moe van dus toen hebben we telefoonnummers uitgewisseld. Appen nog steeds bijna dagelijks, en hebben elkaar inmiddels ook meerder keren gezien.
Ja dat is ooit ontstaan uit een hele actieve NOD-groep 2,5 jaar terug waarvan we met nog twee andere meiden ook nog contact hebben, maar die zijn beide op t moment haast niet actief op het forum OMG!!! Ik ga hier heel erg hard meeduimen dat dat een mooie plakbaby is!!