@Elletje Ik wil je alle warmte van de wereld toewensen. Neem alle tijd die je nodig hebt met jullie dochter, om afscheid te nemen, herinneringen te maken, te rouwen, ... Er zullen dagen zijn waarop het lijkt alsof je dit nooit meer te boven komt, maar geloof me, het wordt zachter. Het zal altijd een beetje pijn blijven doen, maar dat komt omdat ze voor altijd bij jullie hoort. Ik hoop dat je naast alle pijn en verdriet ook trots en liefde voelt, want je bent wel mama. Voor de volle 100%.
Wij zijn zelf een grote rotspartij(waterremmend) aan het creëren in de tuin met beton En hebben zojuist een metalen vlindertje besteld die we ergens op een beschut plekje in die partij gaan verwerken. Als aandenken aan ons (vlinder)kindje.
Wat gaaf en vooral om zelf te maken lijkt me. Mooi ook het idee wat jullie met de vlinder hebben. Ik heb je een bericht gestuurd met nog iets anders over een herinnering maken van jullie meisje.
Heel mooi @Elletje! Weet je al hoe het nu verder gaat de komende dagen? Fijn dat je al diverse tips hebt gekregen hierboven, hopelijk kun je daar nog iets mee.
Wat vreselijk heftig. Denk aan jullie! Heb je wel eens gehoord van de watermethode? https://www.watermethode.nl/Ouders/
@Elletje hoe is het gegaan? Heb veel aan jullie gedacht! Ik hoop dat de bevalling goed is gegaan...en dat jullie toch een mooie ontmoeting met jullie dochter hebben gehad ♡ Heel veel sterkte nogmaals
Ik heb ook al heel veel aan je moeten denken @Elletje... Voel me een beetje bezwaard om hier nu iets te laten weten, maar we hebben vanmorgen een mini garnaaltje met een kloppend hartje gezien. Ben opgestaan met bloedverlies dus ik vreesde het ergste... Maar alles was gelukkig ok. Gyn zag geen oorzaak voor het bloedverlies op echo, dus hij vermoedde dat het een restje vd innesteling of door een gesprongen adertje ofzo was. Inmiddels is het zo goed als gestopt dus ik probeer me er maar niet te veel zorgen over te maken...