Ronde 6+ deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door SJD1988, 3 mei 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luna86

    Luna86 VIP lid

    11 jan 2009
    13.137
    7.725
    113
    Gelderland
    ik lees stiekem nog steeds met jullie :p

    je hebt vorige maand een vmk gehad toch? Liepen je testen af en was je menstruatie zoals altijd?
    Je cyclus kan daardoor ook wat van slag zijn maar 4 dagen een positieve ovu test lijkt me wel lang. Temp je toevallig ook deze cyclus?
     
  2. SD90

    SD90 Fanatiek lid

    3 nov 2017
    2.290
    2.488
    113
    Vrouw
    @Meisje93 Spugen gelukkig niet dagelijks, maar wel héél vaak kokhalsneigingen dus niet bepaald veel eetlust ook :p

    @SJD1988 Het lijkt idd eeuwen te duren... De dagen kruipen vooruit. Zeker omdat ik direct in werkverwijdering ben moeten gaan vanaf ik wist dat ik zwanger was. En niet moeten werken + stijgende coronacijfers = heel veel alleen thuiszitten. Saai!

    @MinnieM Op zich denk ik dat ik wel genoeg binnenkrijg/hou. Nog niet vermagerd dus lijkt me wel ok. Voorlopig elke week een echo. Gyn weet hoe onzeker ik ben en mag gewoon elke week komen. Wil wel proberen wat te verminderen maar zal sowieso de hele zwangerschap tweewekelijks opgevolgd worden nu, aangezien ik onder hoogrisicozwangerschap val na wat er gebeurd is met de tweeling. Geeft me wel wat gemoedsrust, gelukkig.
     
    SJD1988 vindt dit leuk.
  3. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Poeh das wel erg gek...
    Ik weet t ook niet schat sorry :(
     
    MinnieM vindt dit leuk.
  4. Jess89

    Jess89 Fanatiek lid

    4 mrt 2009
    2.039
    1.744
    113
    @MinnieM heb je na je vmk weer een negatieve zwangerschapstest gehad? Zo niet, dan is het verstandig om nog een zwtest te doen voor de zekerheid. Bij mij is tijdens een mk restweefsel blijven zitten en dat ging groeien, waardoor ik positieve testen bleef houden. Een ovu test kan ook positief uit slaan als de zwtest positief is.


    @SD90 fijn dat het allemaal goed gaat! Laat het maar snel voorbij de 12 weken zijn!! ❤️
     
    MinnieM vindt dit leuk.
  5. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @SD90 wat naar zeg! Anders overwegen om medicatie te proberen.
    Niet dat dat altijd een uitkomst is, maar het kan de scherpe randjes weg nemen.

    Och dan gaat de tijd helemaal langzaam voorbij!
    Anders een hobby zoeken? Zoals baby spulletjes haken?

    Fijn dat je gyn er bovenop zit qua je zwangerschap.
    En dat het je zelf ook wat rust geeft.
     
  6. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @MinnieM wat gek zeg! Zou inderdaad ook een zwangerschapstest overwegen.
     
    MinnieM vindt dit leuk.
  7. MinnieM

    MinnieM Fanatiek lid

    8 dec 2017
    2.917
    1.093
    113
    Vrouw
    He meiden,

    ik heb na mijn vmk ook een menstruatie gehad. Na de vmk heb ik doorgetest totdat het wit was. Dit was eigenlijk na de bloeding die wat mij betreft zoals een menstruatie was. De ronde daarop ook getest tegen nod. Maar bleef negatief qua zwangerschap. Deze ronde (2e na vmk) dus wachtende op mijn ei.

    Ik heb dus geen restweefsel, want ook echt negatieve zwangerschaps testen gehad. Ook een normale menstruatie gehad. Deze ronde weer begonnen met ovu testen, met dus een raar resultaat. Ik temp niet. Ik vind dat echt te veel van het goede worden (momenteel).

    Hopelijk morgen dan geen smiley meer. Ik laat de seks vandaag ook voor wat het is denk ik. Heb er geen puf voor en koppijn vandaag gekregen. Dat ei moet het maar met het zaad doen van gisteren. :roflmao:

    Oja en op cd18 een zwangerschapstest doen lijkt me nog niet nodig. Ook aangezien ik er een ronde tussen heb gehad met negatieve zw test.
     
    Luna86 vindt dit leuk.
  8. MinnieM

    MinnieM Fanatiek lid

    8 dec 2017
    2.917
    1.093
    113
    Vrouw
    @SD90 heel begrijpelijk dat je nu vaak echo's hebt. Ik hoop dat je op een gegeven moment idd wat meer vertrouwen erin krijgt en de echo's wat kan afbouwen. En anders is het een fijn moment om gewoon even bij de kleine te spieken.

    En volgens mij kan zo'n kleintje aardig op jouw reserves teren. Een vriendinnetje van mij kreeg ook weken niks meer binnen. Uiteindelijk een gezonde baby gekregen. Hopelijk kun je het rustig aan doen...
     
  9. MinnieM

    MinnieM Fanatiek lid

    8 dec 2017
    2.917
    1.093
    113
    Vrouw
    Yes, vandaag eindelijk een negatieve ovu test. Is mijn ei dan afgelopen 3 dagen ergens gesprongen?
     
  10. Luna86

    Luna86 VIP lid

    11 jan 2009
    13.137
    7.725
    113
    Gelderland
    fijn! Ik zou uitgaan van de tweede of derde dag piek, gister of vandaag eisprong.
     
  11. MinnieM

    MinnieM Fanatiek lid

    8 dec 2017
    2.917
    1.093
    113
    Vrouw
    Ah ok. In een topicje wat ik erover geopend had moest ik uitgaan van 24 tot 48 uur na 1e pos ovu test... :o::roflmao:

    Misschien vandaag dan nog even gezellig maken. Maar nirt echt puf voor. Ik denk daarom echt dat ei gesprongen is. Libido zakt dan ook altijd.
     
  12. BlueEyedSoul88

    BlueEyedSoul88 Fanatiek lid

    1 sep 2017
    1.983
    1.995
    113
    Vrouw
    Zooo dames weer eens geen meldingen gehad :eek:

    Wat een bedrijvigheid hier, geweldig :D

    Hier inmiddels in ronde 6 aangekomen :o:
     
    Kimmetjuh90 vindt dit leuk.
  13. MinnieM

    MinnieM Fanatiek lid

    8 dec 2017
    2.917
    1.093
    113
    Vrouw
    Heb je voor jezelf een soort van deadline afgesproken hoe lang jullie het zelf willen proberen voordat jullie naar het ziekenhuis stappen?
     
  14. Krily

    Krily VIP lid

    20 jul 2017
    5.031
    3.774
    113
    Vrouw
    Ik krijg er echt rammelende eierstokken van haha. Vooral omdat onze dame een ietwat pittige maar wel makkelijke meid is met eten en slapen. Ze heeft alleen een pittig karaktertje. Van haar moeder zullen we maar zeggen.

    Vind het wel super leuk om jullie te volgen! Ik tel de maanden af dat wij weer mogen beginnen. Nog een stuk of 5 te gaan. haha
     
    SJD1988 en Kimmetjuh90 vinden dit leuk.
  15. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Super leuk!!!
    Mijn eierstokken rammelen ook :p
    Ik vrees dat ik langer geduld moet hebben dan jij:roflmao:
     
    Krily vindt dit leuk.
  16. BlueEyedSoul88

    BlueEyedSoul88 Fanatiek lid

    1 sep 2017
    1.983
    1.995
    113
    Vrouw
    Nee. Gyn zei dat we i.p. met half jaar weer welkom waren om opties te bespreken. Met onze dochter duurde het ook 16 rondes en willen het rustig de tijd geven :) Mijn lijf kan het, een dochter rijker en een 2e prille zwangerschap die dan wel niet goed afgelopen is, maar het doet zijn werk :)
     
    SJD1988 en MinnieM vinden dit leuk.
  17. MinnieM

    MinnieM Fanatiek lid

    8 dec 2017
    2.917
    1.093
    113
    Vrouw
    Wanneer mogen jullie weer beginnen? :D
     
  18. SD90

    SD90 Fanatiek lid

    3 nov 2017
    2.290
    2.488
    113
    Vrouw
    Net weer een echo gehad, en gummibeertje begint er steeds meer als een minimensje uit te zien. Was ook erg actief aan het bewegen, zo mooi om te zien... Helemaal goedgekeurd, perfect op schema.

    Volgende week een afspraak in het ziekenhuis, dan gebeurt de bloedafname voor de nipt en gaan we alles bespreken voor het plaatsen van de cerclage. Spannend...
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Kimmetjuh90, Krily, MinnieM en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  19. Jess89

    Jess89 Fanatiek lid

    4 mrt 2009
    2.039
    1.744
    113
    ohh wat geweldig!! Ik ben echt heel blij voor je!

    een cerclage, wat is dat precies?
     
    SD90 vindt dit leuk.
  20. Mila27

    Mila27 Fanatiek lid

    20 jul 2017
    3.153
    2.346
    113
    Vrouw
    Goed! :D Is idd alweer even geleden, maja zo gaat dat als je kids krijgt, tijd gaat zo snel :o:
     
    MinnieM vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina