Nog niet, hoop 40 uur te gaan werken straks als ik niet meer verkouden ben Daarnaast doe ik een thuisopleiding
Contract van 28u maar sinds september neem ik weer 4u ouderschapsverlof op, dus werk er nu 24 onregelmatig. Voor de kindjes werkte ik 32 uur onregelmatig.
Wow, lekker druk. Maar werkte je dus al wel 40 uur? Hoe regel je de oppas qua Kids? Ik werk er nu 30 a 32. En ga volgend jaar weer naar 34. Maar ik vraag me af of dat haalbaar is met een 2e.
Ik heb hiervoor niet gewerkt, ja in augustus 2018 tot augustus 2019 bij PostNL, dat was goed te doen met een schoolgaand kind Ik heb een Wajong uitkering, dus eigelijk hoef ik niet te werken, want ben 80 tot 100% afgekeurd, maar mn vriend die heeft financiële problemen, dus ik ben genoodzaakt te werken, toevallig in t zelfde bedrijf als waar hij werkt, en onze roosters worden op elkaar afgestemd zodat er altijd 1 van ons thuis is als de ander werkt. Bijv, ik moet de ochtend dienst draaien, dan draait hij middag of als ze t weer invoeren de avond, en andersom, daardoor hoeft de jongste maar 3 en half uur naar de gastouder omdat t enkel is ter overbrugging van de diensten, zodat we genoeg tijd hebben om haar op te halen, tenminste 1 van ons Het is nog maar de vraag of ik mag blijven werken in t bedrijf als ik eenmaal start met mn beperking, anders ga ik de 3 en half uur alleen gebruiken voor mn studie zodat ik niet afgeleid word door kinderen
He meiden, Vraagje. Voor mijn 1e heb ik schildklier medicatie gekregen omdat mijn waarden te hoog waren. Nu zijn mijn waardes binnen de marge. Onder de 4. Maar met een kinderwens is het beter om je tsh onder de 2.5 te hebben. Ik heb mijn tsh nu telkens net daarboven zitten. De huisarts heeft medicatie voorgeschreven die ik bij de 1e ook genomen heb. Dus ik kan het proberen of het werkt. De vraag is echter, probeer ik het nog een paar rondes zonder medicijnen of zal ik gewoon beginnen. Medicatie was op verzoek van mij. Liefs.
Wat goed dat je dan alsnog gaat werken. Knap hoor. Mag ik vragen waarop je bent afgekeurd? Mijn vriend heeft ook ploegen, is wel heel fijn. Want ik heb een kantoorbaan. Daardoor hoeft de kleine heel weinig naar oma's. X
Tuurlijk mag je dat vragen, ik heb een groot en heftig medisch verleden, te vroeg geboren (26weken), daardoor van mn geboorte tot 3e jaar in t ziekenhuis geleefd.. Heb als baby 2x een hartstilstand gehad, ben meermaals geopereerd aan van alles en nog wat. Op mn 10e ben ik gestikt in een stukje worst, dit omdat t stukje te groot was en in mn keel schoot (ik heb een gemaakte slokdarm), ik ben toen 30 minuten dood geweest, daarna in een flinke coma geraakt, waar ik eigelijk nooit meer uit zou komen, op de dag dat de twintowers doorboort werden werd ik wakker vlak na dat t 1e vliegtuig zich in de toren geboord had. Helaas brn ik niet goed uit die coma gekomen, mn hersenen hadden door t te lang reanimeren te lang te weinig zuurstof gehad, daardoor ben ik geestelijk dus wat trager dan een normaal persoon, ik heb langer de tijd nodig dingen te begrijpen en uit te voeren. Daarop ben ik ook afgekeurd.. ik zou eigelijk nooit zonder begeleiding kunnen werken, of nahja dat ze er rekening mee houden, daarom denk ik dat ik er heel snel uit lig bij t bedrijf waar ik aan de slag kan als mn dochter weer naar de opvang kan.
Wow dat is zo heftig! Ik hoop dat je je werk kunt behouden (als je dat wilt). En wat goed dat je toch een opleiding gaat doen! Hopelijk komt alles op zijn pootjes terecht (dat doet het vaak wel ).
Voor de tuurders onder ons... ik ben vandaag 10 dpo (denk ik). Eigenlijk wordt ik altijd op cd28 ongesteld. Dus het kan nog. Gisteren negatief getest, maar ergens denk ik iets te zien vandaag. Zien jullie het ook? Op de foto lijkt het minder duidelijk dan in het echt.
Ja, ach ik ben er gelukkig nog Ja zeker wil ik mn baan behouden, hoop ook dat dat gaat lukken en anders dat ik kan shinen in de zorg
@Kimmetjuh90 wat heb jij al veel meegemaakt zeg! Heftig hoor. Ook voor je ouders. Vreselijk om zo je kind te moeten zien. Super knap hoever je al gekomen bent!!