Wanneer is je planning? We hadden graag 3 kinderen gekregen. Maar helaas zit dat er niet meer in. Ervaar nog zoveel lichamelijke klachten. Dat het advies is om het hierbij te laten. En daar zijn wij al ontzettend dankbaar voor.
Ik heb niet echt een planning. Maar wat balen dat je zo veel lichamelijke klachten hebt. Waar heb je last van?
Ben benieuwd hoor! Zeker balen. Het is ontstaan tijdens de zwangerschap van de oudste. Dus loop er al 5 jaar mee. Daarvan dus nooit hersteld. Toen bij de 2e zwangerschap zat ik met 6 weken zwangerschap al in de ziektewet. Heb wel tot 34 weken doorgewerkt. Maar grotendeels aangepast. Tijdens die zwangerschap ook het advies gekregen om het bij 2 kindjes te laten. En nu is F. alweer 1,5 jaar en loop ik nog bij de fysio. Mijn bekken is helemaal instabiel. Zodra ik eigenlijk een stap zet, zak ik al door mijn bekken heen. Mijn bekken doen dus pijn, rug en stuit zo nu en dan. En heb enkel klachten. Via orthopeed al steunzolen gekregen in januari. Helaas 0,0 geholpen. Moet nog steeds terug gaan daarvoor.
Ja, ik kan me nog wel herinneren dat je last had van je bekken. Maar jeetje, ik wist niet dat het zo erg was dat een eventuele 3e daardoor geen optie is. Wat k*t dat ze er niks aan kunnen doen.
Nou jah het is een advies. Maar als ik kijk wat voor een aanslag het op mijn lichaam is. En mijn man wilt nu absoluut geen 3e meer. Die is heel erg bang dat ik straks helemaal niet meer kan herstellen. Ik hoop ooit weer pijnvrij te leven. Maar ben al ontzettend blij dat ik weer een rondje dierentuin kan lopen ofzo. Daarna wel 2 dagen extra pijn. Maar ik kan het wel.
Bleh, ben zenuwachtig en bang. Ik durf nog niet te testen. Maarja, ik ben nog steeds niet ongesteld. En met een regelmatige cyclus van 28 dagen sinds mijn bevalling, denk ik wel dat ik zwanger ben. Ik voel alleen niet zo veel. Dus ga ik me druk maken over allerlei zaken zoals een missed abortion.
Nou, vandaag begonnen met ongesteld zijn. Test was niet echt donkerder geworden dan wat ik eerder heb gepost. Ik baal nu een beetje dat ik niet door heb getest. Maar van andere kant... nu weet ik het niet echt zeker of er iets mis is gegaan. Ik denk het zelf wel, maar het is nu wel iets minder erger. Ik ga nu wel met de thyrax beginnen. Dit is de 2e x dat zich wellicht iets wou nestelen en niet door kan zetten. Ik twijfelde nog of ik moest gaan beginnen weer, maar dit is wel van doorslag gevende factor.
Ik heb nog even een foto genomen van die test vandaag. Ik lijk weer vaag wat te zien. Maarr datnlijkt me niet goed zoveel dagen later. Dus als er al wat heeft gezeten is het niet bepaald ver gekomen. Nieuwe ronde nieuwe kansen dan maar denk ik.
@MinnieM wat jammer hopelijk helpt de thyrax om het de volgende x wel te laten lukken! @SD90 hoe is het met jou? @SJD1988 en met jou? Uitgerekende datum komt nu wel dichtbij he!
Ja, morgen alweer 37 weken! BIZAR!! M’n buik heeft inmiddels formaat toeter bereikt Ben net pas met verlof en moet echt nog even omschakelen. Dat ik zoveel controle afspraken e.d. heb helpt niet mee, heb zowat alle dagen iets staan Omdat ze klein is willen ze volgens protocol wekelijks doppler metingen doen, daarnaast ligt madame in stuit (en na twee mislukte versie pogingen nog steeds) dus daar gaan we met de gyn verder over babbelen en dan ondertussen gaan de “gewone” controles bij de VK gewoon door, zou haast zeggen druk druk druk Maar verder heb ik echt niet te klagen, fysiek nog steeds redelijk fit, alleen moe En met jou? Die banner (30+ ook alweer!!) staat je ook nog steeds goed hoor
Alles oké hier! Vandaag 12 weken, de eerste grote mijlpaal is bereikt Gisteren de 12 weken-echo gehad en alles was zoals het moest zijn, baby is perfect op schema. Vorige week bloed geprikt voor de nipt en normaalgezien deze namiddag ergens de uitslag. Dan weten we ook het geslacht. Spannend! Vrijdag dagje ziekenhuis, dan wordt de cerclage geplaatst. Best wat zenuwen voor, ga blij zijn als het voorbij is en 'ie zit.
@SJD1988 dan hoop ik voor jou dat de baby nog eventjes blijft zitten zodat je nog wel echt van je verlof kan genieten. Wat enorm balen dat ze nog steeds in een stuit ligt. Wat zou je zelf willen? Ik hoop dat je nu nog even genoeg rust kan pakken. @SD90 Wat fijn dat je de eerste mijlpaal bereikt heb en dat alles tot zover er goed uit ziet. Wat spannend! Hebben jullie een voorgevoel qua geslacht? Heel veel succes vrijdag, hopelijk valt het allemaal mee.
Voorgevoel was een meisje! Nipt is deze namiddag toegekomen, was helemaal in orde! En we krijgen weer een zoontje gevoel klopte dus niet, hehe, maar het maakt ons eerlijk gezegd niet uit. Als hij maar gezond en wel in onze armen ligt in april!