Ronde 6+ deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door SJD1988, 3 mei 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BlueEyedSoul88

    BlueEyedSoul88 Fanatiek lid

    1 sep 2017
    1.983
    1.995
    113
    Vrouw
    Nee, maak me niet druk.
    Volgens mijn app zou ik 6w6d zijn volgens vk 6w2d dus t valt mee :)
     
  2. Jess89

    Jess89 Fanatiek lid

    4 mrt 2009
    2.039
    1.744
    113
    @MinnieM en @BlueEyedSoul88 wat fijn dat de echo’s goed waren! ❤️

    Eten gaat goed! Eerder heel veel last van krampjes, maar iom het cb zijn we over gegaan op nutrilon omneo en sindsdien gaat het heel goed! :)
    Slapen is wel een ding. Ik ben aan het proberen om hem overdag in de cosleeper te laten slapen. Deed het normaal overdag in de kinderwagen of op mij, maar ik merkte dat hij steeds onrustiger ging slapen. Dus nu maar boven proberen. Maar dat gaat nog niet zo makkelijk. Vandaag ging al wel beter dan gister :). En als het niet gaat dan niet dan slaapt hij gewoon op mij, want dat vindt hij wel het allerfijnst.
     
  3. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @MinnieM & @BlueEyedSoul88 gefeliciteerd met jullie goede echo's!

    @Jess89 wat fijn dat het nu goed gaat met andere voeding.
    Veel succes met het slapen in zijn eigen bedje. In de nacht slaapt hij wel in zijn eigen bedje?
     
    MinnieM en BlueEyedSoul88 vinden dit leuk.
  4. Jess89

    Jess89 Fanatiek lid

    4 mrt 2009
    2.039
    1.744
    113
    Hij slaapt ‘s nachts in de cosleeper. En dat vind ik al heel wat haha. Het liefst slaapt hij op mij :o:
     
    MinnieM vindt dit leuk.
  5. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Haha, nu al een echt mama's kindje. ;)
     
    Jess89 vindt dit leuk.
  6. MinnieM

    MinnieM Fanatiek lid

    8 dec 2017
    2.917
    1.093
    113
    Vrouw
    Ooww, idd. Rond die periode is een meting vaak snel een paar dagen afwijkend. En als je ook niet helemaal zeker van ovu bent, kan het zo maar een paar dagen schelen.
     
  7. MinnieM

    MinnieM Fanatiek lid

    8 dec 2017
    2.917
    1.093
    113
    Vrouw
    Heel herkenbaar. Ik heb de eerste maanden constant met een baby op me geleefd. :o:
     
    Jess89 vindt dit leuk.
  8. MinnieM

    MinnieM Fanatiek lid

    8 dec 2017
    2.917
    1.093
    113
    Vrouw
    Ik heb me toch een paar rare dagen achter de rug. We hadden het vrienden en familie verteld. Op de dag dat we het aankondigen aan familie nog ruzie met schoonfamilie gekregen. En gisteren nadat we het vrienden verteld hadden, heb ik mezelf kei hard gestoten in mijn lip/kin dat de boel nu dik is. Ik was ook flink geschrokken, pijn en even huilen. :o:

    Dag van de echo en vandaag ook wel iets gevoelige buik. Vandaag lijk ik een soort harde buiken te hebben. Ik wist niet eens dat dat nu al kon...huisarts nog gebeld. Met baby kan daardoor niks te gebeuren. Maar maak me beetje zorgen. Hopelijk nu een wat rustigere periode tegemoet. Zien jullie nog reden om hiervoor de vk te bellen?

    Wij bedachten ons trouwens dat we het bekend hebben gemaakt zonder nipt uitslag te weten.:oops:Zouden jullie daarop gewacht hebben?
     
  9. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @MinnieM zo te merken ben je er niet helemaal gerust op.
    Zou dan voor de zekerheid gewoon even de vk bellen. Daar zijn ze ook voor. :)
    En stress is ook niet goed voor de baby.

    Wij hebben bij beide meiden geen nipt gedaan. ;)
     
    MinnieM vindt dit leuk.
  10. MinnieM

    MinnieM Fanatiek lid

    8 dec 2017
    2.917
    1.093
    113
    Vrouw
    Ik denk dat ik het nog even aankijk tot morgen. Als ik het morgen ook nog heb dan bel ik wel even denk ik. Paar drukke dagen gehad. Dus ook even wat rust pakken. Hopelijk helpt dat wat.
     
  11. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Mijn vk zei altijd: beter een keer teveel bellen als te weinig, als je je er niet gerust op voelt gewoon bellen :)
    Ik heb bij beide geen nipt gedaan en bij de jongste hebben we t na 10 weken gewoon bekend gemaakt :)
     
    MinnieM vindt dit leuk.
  12. MinnieM

    MinnieM Fanatiek lid

    8 dec 2017
    2.917
    1.093
    113
    Vrouw
    He meiden,

    Hier een goede nipt uitslag gehad. Hele opluchting.

    Maar vandaag wel flink geschrokken. Ik verloor plots erg veel vocht. Ik dacht eerst zweet. Had mijn vriend wat geprobeerd te helpen de auto te duwen (stond vast). Maar daarna bij het buiten spelen met de kleine, wederom een vochtige broek.

    Toch enigszins bang de vk gebeld. Die heeft testje gedaan en zegt dat het afscheiding is en geen vruchtwater. Wattenstaafje geeft dan een andere kleur. Het kan de rest van de zwangerschap aanhouden. We hebben ook nog het hartje gehoord.

    Ik heb nu maar een heel dun inlegkruisje erin gelegd, maar merk dat het nog steeds erg vochtig is daar beneden. Ik ben er dus nog niet helemaal gerust op.

    Herkent iemand het verhaal van de ene op de andere dag zo veel afscheiding te hebben (ik had telkens wat slierten of slijm, maar niet zo waterig). Kan ik mijn zorgen nu laten varen?

    Liefs,

    Minnie
     
  13. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Wat fijn een goede nipt!
    Kan me voorstellen dat je geschrokken bent, ik heb dat ook wel eens gehad, maar nooot erbij stilgestaan dat t wel eens vruchtwater zou kunne zijn.
    Ik benoemde t pas bij mn volgende afspraak, maar ook omdat ik geen pijn had oid.
     
    MinnieM vindt dit leuk.
  14. Krily

    Krily VIP lid

    20 jul 2017
    5.031
    3.774
    113
    Vrouw
    Ik herken het vochtverlies niet. Als je er niet gerust op bent gewoon de vk bellen. Daar zijn ze immers voor.

    Fijn dat de nipt goed was :)
     
    MinnieM vindt dit leuk.
  15. MinnieM

    MinnieM Fanatiek lid

    8 dec 2017
    2.917
    1.093
    113
    Vrouw
    O, heel fijn dat je het herkent. Had je het dus soms en op willekeurige momenten?
    Hier gelukkig ook geen pijn. Ja, een iets gevoelige buik nu. Vk wilde me geruststellen door hartje te laten horen, maar moest daarvoor best lang zoeken en drukken. :o:

    Bij de 1e begon het lekken van vruchtwater namelijk ook heel geleidelijk. Maar dat was binnen paar uur omgezet naar heftige weeën. Gelukkig is het hier de rest van de dag rustig gebleven met (wat lijkt) toch iets minder afscheiding. Hopelijk zet dit zo verder door. :oops:
     
  16. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Ja was bij mij ook op willekeurige momenten, dat ik echt dacht ben ik nu in mn broek aan t plassen:roflmao:
    Wel heel fijn dat je t hartje hebt mogen horen :)
     
    MinnieM vindt dit leuk.
  17. MinnieM

    MinnieM Fanatiek lid

    8 dec 2017
    2.917
    1.093
    113
    Vrouw
    Ja heel herkenbaar. :roflmao:

    1 maart is ook alweer snel joh. Geen vertraging in de planning vanwege corona?
     
  18. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Nee, maar is de 1e intake dus weet niet wat de wachtlijst nu is, was toen ik belde 3 maanden.
    Dus we gaan t wel zien :)
     
    MinnieM vindt dit leuk.
  19. MinnieM

    MinnieM Fanatiek lid

    8 dec 2017
    2.917
    1.093
    113
    Vrouw
    Hopelijk dan niet te lang wachten. Ik duim voor je.
     
  20. MinnieM

    MinnieM Fanatiek lid

    8 dec 2017
    2.917
    1.093
    113
    Vrouw
    Vanacht geprobeerd geen inlegkruisje te gebruiken, maar toch weer natte plekken in mijn broek. Inlegkruisje nu helpt beetje.

    Ik weet niet wat ik moet doen. Ben toch wat bang. Maar gisteren is de vk al geweest....toch gewoon bellen om even te overleggen? Ik voel me soms zo'n zeur, maar ben best bang.

    Ik vraag me überhaupt af wat ze kunnen betekenen voor me op deze termijn.
     

Deel Deze Pagina