Uhm als t aan vriendlief ligt pas op de testdag zelf ik wou op 10 of 14 dpo al gaan testen eigelijk maar ben bang dat ik zal moeten wachten
@Kimmetjuh90 jaaa, wat leuk dat jullie voor nog een kindje gaan. Ik ben benieuwd!!! Mijn duimen draaien voor jullie. Maar tegelijk lees ik ook wel met grote ogen over wat je schrijft qua "elders zoeken". Doet je vriend dat dan ook? Hier heb ik inmiddels wel "zin" gemaakt. Als ik dan eenmaal bezig ben, is het wel gezellig. @Krily jeej, jij ook gefeliciteerd. Straks heb je ook van beide geslacht eentje. Is heel leuk vind ik. Voor mij is het nu dan ook wel mooi geweest denk ik. Een 3e hoeft denk ik niet perse meer. Ben blij als deze kleine wat groter is. Ik heb toch minder met de babyfase. Ik geef borstvoeding en ben straks ook blij als mijn vriend eens een flesje kan geven en als alle dat gedoe aan mijn lijf voorbij is.
Nee mijn vriend doet dat niet, hij had t wel gemogen van mij, maar dat wil hij niet. Hij wil samen met mij kijken of t toch wel weer een keertje lukt als ik eraan toe ben. Ja ik hoop niet dat d ecryo in mn buik verloren gaat door verkeerde timing, mn eisprong was een dag voor de tp vermoedelijk en hij had eigelijk al 3 dagen weg moeten zijn bij de tp, maar das dus waarschijnlijk maar een dag... dus zit beetje te stressen nou haha
Ja borstvoeding is altijd best zwaar, dat vond ik inderdaad ook. Al zou ik het deze keer wel weer willen geven. Hier is het ook compleet met 2 kindjes denk ik haha
Bij welk ziekenhuis loop je? Neem toch aan dat ze weten wat ze doen toch? Wel raar zeg. Zou het veel uitmaken voor de cryo of hij één of 3 dagen weg is?
Ik loop in isala zwolle, hun zeggen dat t niet uitmaakt, maar ik weet dat een cryo tp echt op goede timing ook aankomt.. Cryo was bij plaatsen 3 dagen, en ik zou dan ook 3 dpo moeten zijn maar ik was waarschijnlijk pas 1dpo.. ik weet t echt niet of t veel uitmaakt, t einwas wel al weg..
Oh ik heb wel goede ervaring met het Isala. Ik loop / liep daar zelf ook. Is het niet alleen belangrijk dat het ei weg is, geen idee hoor. Je kan er nu helaas niets meer aan veranderen. Probeer niet te stressen, het is helaas afwachten nu
Iemand die veel ervaring op dit gebied heeft, zei al dat ie te vroeg is terug geplaatst, ik probeer hoop te houden, dat t blijft plakken maar word moeilijk zo
Misschien ook terugkoppelen aan het ziekenhuis? Dat je, mocht deze niet blijven plakken, de volgende keer wel op het juiste moment de terugplaatsing wil hebben?
Ja nou ik ook Ik weet dat ik de 20e nog niet te blik moet zijn omdat t dan nkg ovitrrlle kan zijn. Zit dan precies 14 dagen na ovitrelle, en geeb idee wanneer t nu uit me lijf zal zijn, daar heb ik nu geen testen voor om t eruit te testen want mag niet an me vent
Haha lijkt mij ook beter om te wachten, dan heb je meteen duidelijkheid ipv dat het alsnog ovitrelle kan zijn. Dus ik snap je vriend wel hahaha.
De reeele ik ook, maar ik heb 2 testen, die moeten van mijn hoofd op Zowiezo als er de 23e wel een 2e streep staat, ebn ik hoe dan ook zwanger