Dankjewel, ondanks dat we zoveel geduld moesten hebben, voel ik me wel een bofkont dat het de 1e iui gelukt is, maar daarintegen eerst duimen dat dit goed mag blijven gaan natuurlijk! Hoop is eigenlijk het enige wat je op den duur nog hebt, dus mijn advies is geef de hoop nooit op! Tuurlijk mag je balen, verdrietig en teleurgesteld zijn, maar daarna weer positief denken! Ik duim dat het geluk ook gauw aan jullie kant staat ♡
De we-can-do-it lijst Voor als je al eventjes bezig bent of ergens tegen aan loopt. Of je 0- of al 8 kids hebt maakt niks uit, iedereen is welkom! NOD Peer14 - 1e kindje - ronde 14 (10 na MA) - 3 augustus Deniesjuh666 - 34 jaar - 2e kindje (1ste met nieuwe vriend) - ronde 9 - 5 aug Johanna3 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 19 - rond 12 augustus WitteVlinder92 - 2e kindje - ronde 16 na mk - 17 augustus Basilicum - 2e kindje - ronde 12/IVF 1.7 - 25 augustus? Lvs88 - 36j. - +-ronde 19 na mk - rond 21 september Zwanger Kaas123 - Mei 2024 Mom86 - Augustus 2024 Joylynn - 2024 Lilyanne- januari 2025 Humbly89 - maart 2025 Nola26 - April 2025 Afspraken Basilicum - 30 juli - fm tp 1.7 WitteVlinder92 - 3 september - intake ziekenhuis Johanna3 - 13 september - intake ziekenhuis Als je jezelf toevoegt of iets aanpast, graag even dubbel checken of je de laatste lijst hebt gepakt en vergeet niet de [ QUOTE] [ /QUOTE] aan het einde.
En deze ronde is ook verloren. Gisteren een positieve ovulatietest maar man wou weer niet vrijen. Deze maand is het twee jaar geleden dat ik zwanger werd. Ik ben er nog steeds kapot van dat het een miskraam werd. Hij weet hoeveel verdriet ik heb en dan niet willen meewerken... Ik ga hem nu zeggen dat ik met IUI wil beginnen en als hij niet meewerkt dan is onze relatie wat mij betreft afgelopen.
Dankjewel! Jammer, maar begrijpelijk...heb die tijden ook gekend. ik hoop toch dat je de positiviteit weer weet terug te vinden!♡
Ah shit ik hoop dat je hem vandaag nog zover kan krijgen...ik zou indd ook een goed gesprek met hem aangaan hierover! Een zwangerschap komt niet tot stand door lucht. Ik hoop dat hij snapt wat dit voor je betekend en het uiteindelijk net zo graag wil als jij. Daarna lijkt mij iui in jullie situatie ook een logische en goede stap!
Balen dat je man niet mee wilde werken. Dat schiet niet op. Goed om met hem het gesprek erover aan te gaan inderdaad. Hopelijk komen jullie er samen uit en kunnen jullie starten met IUI. Sterkte gewenst ook! Het is niet niks om een kind te verliezen door een miskraam.
Ach lieverd wat verdrietig. Je bent al vaker zo aan het vechten geweest ervoor met je man. Ik hoop dat hij het aan wil gaan met je en jullie steun uit elkaar kunnen halen. Hier is de stap richting dokter ook niet vanzelf gegaan en ben ook weleens bang hoe hij gaat reageren wanneer er dadelijk dingen van hem "verwacht" gaan worden. Een verloren ronde lijkt me helemaal extra klote. Zet hem op daar meid en kom voor jezelf op ❤️
Wat ontzettend rot! Wil hij echt niet of lukt het hem niet? Als het niet lukt zou je evt kunnen kijken naar zelfinseminatie als 2e optie? Een goed gesprek is sowieso nooit verkeerd. Houd moed en een dikke knuffel!
Ik ben iets minder actief deze maand. Vakantie doet me goed en ik heb besloten ook geen ovulatietesten te doen. Door de vakantie doen we het vaak genoeg (normaal kan er wel eens 1 of 1,5 week tussen zitten) en ik wil me gewoon een maand even “mezelf” voelen
@Lvs88 wat ontzettend verdrietig. Ik snap dat je er daardoor doorheen zit. Hopelijk is het alsnog gelukt. Voelt zo oneerlijk als de wens zo groot is!
De we-can-do-it lijst Voor als je al eventjes bezig bent of ergens tegen aan loopt. Of je 0- of al 8 kids hebt maakt niks uit, iedereen is welkom! NOD Peer14 - 1e kindje - ronde 14 (10 na MA) - 3 augustus Deniesjuh666 - 34 jaar - 2e kindje (1ste met nieuwe vriend) - ronde 9 - 5 aug WitteVlinder92 - 2e kindje - ronde 16 na mk - 17 augustus Basilicum - 2e kindje - ronde 12/IVF 1.7 - 25 augustus? Johanna3 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 20 - 8 september Lvs88 - 36j. - +-ronde 19 na mk - rond 21 september Zwanger Kaas123 - Mei 2024 Mom86 - Augustus 2024 Joylynn - 2024 Lilyanne- januari 2025 Humbly89 - maart 2025 Nola26 - April 2025 Afspraken Basilicum - 30 juli - fm tp 1.7 WitteVlinder92 - 3 september - intake ziekenhuis Johanna3 - 13 september - intake ziekenhuis Als je jezelf toevoegt of iets aanpast, graag even dubbel checken of je de laatste lijst hebt gepakt en vergeet niet de [ QUOTE] [ /QUOTE] aan het einde.
Hier ook weer even een baalmomentje. Mijn menstruatie is weer doorgebroken. Was natuurlijk weer te verwachten. Ik ben blij als het 13 september is en we naar het ziekenhuis mogen voor een intake. Wat duurt wachten dan lang..
Heel erg balen weer, en dat mag best! Dat wachten, op afspraken, testdatum etc is slopend! Dikke knuffel
Dankjewel! Echt slopend ja. Nu we eenmaal de keuze hebben gemaakt om weer een afspraak te maken bij de fertiliteitsarts lijkt de tijd steeds langzamer te gaan .
Dit herken ik ook heel erg. Na deze cyclus nog 1 en dan zijn we aan de beurt. Balen dat je menstruatie ia doorgekomen en ik hoop voor ons dat de tijd vliegt!
De we-can-do-it lijst Voor als je al eventjes bezig bent of ergens tegen aan loopt. Of je 0- of al 8 kids hebt maakt niks uit, iedereen is welkom! NOD Peer14 - 1e kindje - ronde 14 (10 na MA) - 3 augustus Deniesjuh666 - 34 jaar - 2e kindje (1ste met nieuwe vriend) - ronde 9 - 5 aug WitteVlinder92 - 2e kindje - ronde 16 na mk - 17 augustus Basilicum - 2e kindje - ronde 12/IVF 1.7 (laatste cryo) - 25 augustus Johanna3 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 20 - 8 september Lvs88 - 36j. - +-ronde 19 na mk - rond 21 september Zwanger Kaas123 - Mei 2024 Mom86 - Augustus 2024 Joylynn - 2024 Lilyanne- januari 2025 Humbly89 - maart 2025 Nola26 - April 2025 Afspraken Basilicum - 16 augustus - tp 1.7 (laatste cryo) WitteVlinder92 - 3 september - intake ziekenhuis Johanna3 - 13 september - intake ziekenhuis Als je jezelf toevoegt of iets aanpast, graag even dubbel checken of je de laatste lijst hebt gepakt en vergeet niet de [ QUOTE] [ /QUOTE] aan het einde.