Ik verwacht vandaag of morgen m’n menstruatie. Nog niets gezien. Wel kotsmisselijk ineens vanmorgen, maar heb ook niet meteen gegeten. Ben ook wel eens misselijk vlak voor m’n menstruatie, dus dat is geen goede graadmeter bij mij
oh goed! Ook geen blauwe plek op de plaats? Geen abnormale bijwerkingen dus! Ik word sowieso wat prikkelbaar van mijn cyclus. En de kilo’s is echt een dingetje hé! Ik had het met letrozol ook. 3,5 kilo op 4 maand. Phieuw!
Spannend!!! Het misselijk zijn voor de menstruatie herken ik ook, maar wil dus niets zeggen. Wanneer ik zwanger was van mijn zoontje was ik ook zo misselijk, hoofdpijn net alsof mijn menstruatie zou komen. Maar die kwam dus niet…
Nee ook geen blauwe plekken, terwijl ik ook een slank/normaal postuur had toen. Normaal gesproken krijg ik ook snel blauwe plekken, maar met spuiten dus nooit gehad. Ja prikkelbaar is inderdaad ook hier cyclus gerelateerd. Ben op dit moment ook stront chagrijnig. Denk toch dat m’n menstruatie snel door gaat zetten. Toch bijzonder hè, zo snel in kilo’s aankomen met die hormonen. Ik hoop dat het deze keer mee gaat vallen met de kilo’s, anders moet ik na een eventuele volgende zwangerschap flink aan de bak om af te vallen .
Hahaha nou bizar hè wat je lijf je dan voor de gek kan houden. Je weet soms niet meer wat je moet denken:
Goed om te horen! Hier ook chagrijnig en emo dus zal ook wel gaan door zetten over een paar dagen… Die kilo’s zijn echt erg! Ik heb al heel mijn leven problemen met aankomen. Officieel heb ik ondergewicht en er kan gewoon niets bij. Dus die kilo’s waren echt veel voor mij!
Ow ik herken het. Bij de 1e zat ik ook tegen ondergewicht aan (bmi was 18). Uiteindelijk niet erg om een paar kilo’s aan te komen. Maar.. Ben bij de 1e zwangerschap 25 kilo aangekomen. 1 week na bevalling was er wel meteen 15 kilo vanaf, was alleen vocht.. wel altijd een deel gewicht blijven plakken. uiteindelijk al met al ben ik nu 7 kilo zwaarder dan bij aanvang van ons eerste traject. Dat vind ik wel een dingetje.. Nou m’n menstruatie is vannacht doorgebroken. Op naar 13 september..
Ik snap het! Hoe dan ook wil je terug naar waar je was, ookal weet je dat het voor een goed doel is… Oh balen!! Het fijne is inderdaad dat je door kan via fertiliteit en dat de kansen hopelijk vergroot! Hier zal het ook voor 1 van de komende dagen zijn. De nachtelijke hoofdpijn is er iig al.
Daar ben ik inderdaad blij om, dat ik door kan naar fertiliteit. Was ergens bang op de valreep zwanger te raken, wat dan zou uitmondde in een miskraam. Dan kun je waarschijnlijk weer een hele tijd wachten, voordat je terecht kunt bij fertiliteit. Dus ergens ook wel ‘blij’ dat ik nu ongesteld ben geworden. vreselijk die nachtelijke hoofdpijn. Dat is vaak een teken dat het eraan zit te komen inderdaad
Snap ik als je lichaam al zo vaak ‘faalt’ dan denk je; doe het nu ook maar zodat ze het bij fertiliteit ook net zien en ze er iets aan kunnen doen.
Nou ik heb een afspraak kunnen maken. We kunnen over 2 weken terecht voor een intake bij de kinderwens poli. Hopelijk een stap dichter bij antwoorden
Ja precies. Dan kunnen we tenminste door en kunnen we met iets starten wat hopelijk effect gaat hebben.
Opzich valt het mee. Ik weet wat me te wachten staat, dat scheelt. Hoop alleen niet dat ze gaan zeggen: we doen het niet, of kom over een half jaar maar terug en probeer t nog even.. maar ga ervan uit dat dat niet wordt gezegd. Ben ook heel benieuwd of alle onderzoeken opnieuw uitgevoerd moeten worden. Dan gaat er natuurlijk weer tijd overheen.. en of er een wachtlijst is voor het daadwerkelijke IUI traject..
Lijkt me niet dat ze dat gaan zeggen toch?! Ik duim voor een fijne afspraak en dat ze jullie verder gaan helpen op korte termijn!
Goedemiddag dames, aangezien de meeste hier wel ervaringsdeskundige zijn heb ik.een vraag omtrent progesteron tabletten.. Mijn vorige zwangerschappen heb ik ook exta progesteron gegad in de vorm van vaginale capsules...dit vond ik super irritant met die troep haha .. Deze keer heb ik daarom nu vanaf 5 weken(vandaag) tabletten 200mg 3x per dag...maar ik heb er nu pas 2 gehad en ik ben ineens doodmoe, duizelig en mijn borsten doen pijn...dit had ik in milde mate de afgelopen week maar nu im kan niks meer behalve zitten...en ik heb adhd en dus dat is echt abnormaal voor mij Is dit een bekende bijwerking? Ik vraag het hier want het wordt toch ook bij vruchtbaarheidsbehandelingen gebruikt? Hoop dat iemand hier er bekend mee is. Ik heb Progebel 200mg
Ik werd ook ontzettend moe van de progesteron en mijn borsten deden mega pijn! Dacht eerst dat dit door de zwangerschap kwam maar na het stoppen met de progesteron nam dit af. Is helaas een bijwerking inderdaad.