Ik heb bewust geen early testen in huis gehaald dus moest het met een gewone doen van sensitest maar zien jullie dit ook? Pas 8/9 dpo dus weet dat het nog alle kanten uit kan
Kon natuurlijk niet meer wachten, cb zegt zwanger 1-2 weken. Zo zo zo blij! Hopelijk blijft deze plakken
Ben het helemaal met je eens! Hier goed goed, dinsdag de 13 weken echo en vrijdag geslachtsbepaling. Haha tijd gaat nu wel ineens snel, scheelt ook dat ik zelf iets beter voel dan in het begin
Ja hij vindt het allemaal heel leuk en ook nog een beetje onwerkelijk haha, hij is aan het aftellen tot vrijdag, dan kan hij de kleine zien tijdens de echo
Vanmorgen twijfelde ik even over de oploop. Action had geen early meer dus per vandaag over op de gewone. Om mezelf gerust te stellen ook een kv gedaan zojuist dus met middagurine. Ik denk dat ik toch wel mag hopen dat het voor nu goed gaat!
Lastig he. Zie bijlage ter geruststelling. Mijn 15dpo was ineens veel vager dan de 14dpo. Testen erna zie je dat het wel "goedkomt". Het is zo spannend na verlies. Ik blijf voor je duimen.
Ja blijft lastig, gelukkig was de action een heel stuk donkerder vanmorgen dus dat stelt gerust. Zit op 11/12 dpo en morgen/vrijdag nod. Morgen nog een keer testen en dan denk ik de verloskundige berichten
Ziet er netjes uit! Ik had ook soms een dag ertussen dat het iets minder duidelijk was. Lekker genieten