Ah wat vervelend zeg! Hoop dat je er snel terecht kan. Ik heb ook zo vaak het gevoel dat ik elke maand maar ouder wordt en het maar uitblijft, heel naar! Vooral omdat sommigen ook weten van mijn miskraam (mijn ouders, paar vriendinnen). Ze zijn allemaal echt een steun maar heb bij elke menstruatie het gevoel dat ik dit moet benoemen ofzo
Hoe is het met jou @Kitten93 ? Heeft het al doorgezet? Hier gisteren de eerste spuit weer gezet. Zaterdag een echo om te kijken hoe het ervoor staat. Ze zei nu, tussen neus en lippen, dat we een 'scale-down' schema doen. Dus hoog beginnen en als er goede groei is de dosis omlaag. Ik zie de logica van omlaag niet zo, maar had een echoscopiste waar ik niet zo fan van ben. Zaterdag weer een hele fijne dokter, dus zal haar eens vragen wat precies de bedoeling is van dat scale-down verhaal.
Nee het is weer lekker vreemd aan het doen, het is soms een dag ineens helemaal niks, vandaag weer bruin, zal in de komende paar dagen wel doorbreken gok ik.. anders denk ik dat het een beetje van slag is door m'n afvallen Gelukkig heb je zaterdag weer een fijne dokter! Hopelijk dan wat meer duidelijkheid voor je!
De we-can-do-it lijst Voor als je al eventjes bezig bent of ergens tegen aan loopt. Of je 0- of al 8 kids hebt maakt niks uit, iedereen is welkom! NOD Momof3d5 - 4e kindje - ronde 7- 15 augustus GezelligZwangerWorden- 1e kindje - ronde 10 - 9 september Humbly89 - 2e kindje - ronde 6 - 16 september Kitten93 - 1e kindje - ronde 17 - 21 september Nono - 3e kindje - ronde 17 - 1 oktober WitteVlinder92 - 2e kindje - ronde 5 na mk - 1 oktober Flowertje27 - 2e kindje - ronde 8 - 1 oktober Basilicum - 2e kindje - ronde 4 (OI Gonal F + ovitrelle) - ?? oktober Mom86 - 1e kindje samen - ronde 17 - 7 oktober Lvs88 - 35 jaar - 2e kindje - ronde 11 - 16 oktober Zwanger Nola26 - Mei 2024 Kaas123 - Mei 2024 Afspraken Kaas123 - afspraak uitslagen en bespreken plan 22 september Lvs88 - controle en uitslagen gynaecoloog - 29 september Flowertje - echo 20 oktober en 25 oktober gesprek fertiliteitsarts/gynaecoloog Kitten93 - eerste afspraak internist - 31 Oktober Als je jezelf toevoegt of iets aanpast, graag even dubbel checken of je de laatste lijst hebt gepakt en vergeet niet de [ QUOTE] [ /QUOTE] aan het einde weg te halen.
]De we-can-do-it lijst Voor als je al eventjes bezig bent of ergens tegen aan loopt. Of je 0- of al 8 kids hebt maakt niks uit, iedereen is welkom! NOD Momof3d5 - 4e kindje - ronde 7- 15 augustus GezelligZwangerWorden- 1e kindje - ronde 10 - 9 september Kitten93 - 1e kindje - ronde 17 - 21 september Nono - 3e kindje - ronde 17 - 1 oktober WitteVlinder92 - 2e kindje - ronde 5 na mk - 1 oktober Flowertje27 - 2e kindje - ronde 8 - 1 oktober Basilicum - 2e kindje - ronde 4 (OI Gonal F + ovitrelle) - ?? oktober Mom86 - 1e kindje samen - ronde 17 - 7 oktober Humbly89 - 2e kindje - ronde 7 (IUI-D) - 14 oktober Lvs88 - 35 jaar - 2e kindje - ronde 11 - 16 oktober Zwanger Nola26 - Mei 2024 Kaas123 - Mei 2024 Afspraken Kaas123 - afspraak uitslagen en bespreken plan 22 september Lvs88 - controle en uitslagen gynaecoloog - 29 september Flowertje - echo 20 oktober en 25 oktober gesprek fertiliteitsarts/gynaecoloog Kitten93 - eerste afspraak internist - 31 Oktober Als je jezelf toevoegt of iets aanpast, graag even dubbel checken of je de laatste lijst hebt gepakt en vergeet niet de [ QUOTE] [ /QUOTE] aan het einde weg te halen.
De we-can-do-it lijst Voor als je al eventjes bezig bent of ergens tegen aan loopt. Of je 0- of al 8 kids hebt maakt niks uit, iedereen is welkom! NOD Momof3d5 - 4e kindje - ronde 7- 15 augustus GezelligZwangerWorden- 1e kindje - ronde 10 - 9 september Nono - 3e kindje - ronde 17 - 1 oktober WitteVlinder92 - 2e kindje - ronde 5 na mk - 1 oktober Flowertje27 - 2e kindje - ronde 8 - 1 oktober Basilicum - 2e kindje - ronde 4 (OI Gonal F + ovitrelle) - ?? oktober Mom86 - 1e kindje samen - ronde 17 - 7 oktober Humbly89 - 2e kindje - ronde 7 (IUI-D) - 14 oktober Lvs88 - 35 jaar - 2e kindje - ronde 11 - 16 oktober Kitten93 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 18 - 20 Oktober Zwanger Nola26 - Mei 2024 Kaas123 - Mei 2024 Afspraken Kaas123 - afspraak uitslagen en bespreken plan 22 september Lvs88 - controle en uitslagen gynaecoloog - 29 september Flowertje - echo 20 oktober en 25 oktober gesprek fertiliteitsarts/gynaecoloog Kitten93 - eerste afspraak internist - 31 Oktober Als je jezelf toevoegt of iets aanpast, graag even dubbel checken of je de laatste lijst hebt gepakt en vergeet niet de [ QUOTE] [ /QUOTE] aan het einde weg te halen.
Herkennen jullie het volgende: maandagavond een positieve ovulatietest. Ochtend nog zeer negatief, ochtend erna ook negatief. Avond erna nog negatiever, bijna niets meer te zien. Vandaag kreeg ik rugpijn op werk, steekjes rond m'n eierstokken wat hetzelfde voelde als tijdens mijn lh piek. Heb thuis nog snel een ovulatietest gedaan en die was net niet positief maar dus weer een heel stuk donkerder. Voor de zekerheid seks gehad en daarbij ook "pijn" / gevoelig bij de eierstokken, als ik hoest voelt het ook beurs ofzo. Hierdoor denk ik dat m'n ei nu pas gaat springen (Dag 18) . Nu heb ik met mijn miskraam ook een laat ei gehad maar toen geen positieve ovulatietest eerder (wel een temp daling 2 dagen, toen stabilisatie 2 dagen en toen omhoog) Ik weet dat er geen garanties zijn op wanneer je ei springt maar ben benieuwd naar jullie ervaringen!
Oo wat een verwarring zo… ik kan je niet helpen want ben afhankelijk van echo’s. Vind dat echt een gedoe en heel tijdrovend, maar wel 100% duidelijkheid altijd. Lijkt me lastig als je het gevoel hebt er geen grip op te krijgen/ hebben. Hopelijk hebben andere meiden meer inhoudelijke feedback!
De we-can-do-it lijst Voor als je al eventjes bezig bent of ergens tegen aan loopt. Of je 0- of al 8 kids hebt maakt niks uit, iedereen is welkom! NOD Momof3d5 - 4e kindje - ronde 7- 15 augustus GezelligZwangerWorden- 1e kindje - ronde 10 - 9 september Nono - 3e kindje - ronde 17 - 1 oktober WitteVlinder92 - 2e kindje - ronde 5 na mk - 1 oktober Flowertje27 - 2e kindje - ronde 8 - 1 oktober Basilicum - 2e kindje - ronde 4 (OI Gonal F + ovitrelle) - ?? oktober Mom86 - 1e kindje samen - ronde 17 - 7 oktober Humbly89 - 2e kindje - ronde 7 (IUI-D) - 14 oktober Nola26 - 3e kindje - ronde 1 na vmk - 14 oktober Lvs88 - 35 jaar - 2e kindje - ronde 11 - 16 oktober Kitten93 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 18 - 20 Oktober Zwanger Kaas123 - Mei 2024 Afspraken Kaas123 - afspraak uitslagen en bespreken plan 22 september Lvs88 - controle en uitslagen gynaecoloog - 29 september Flowertje - echo 20 oktober en 25 oktober gesprek fertiliteitsarts/gynaecoloog Kitten93 - eerste afspraak internist - 31 Oktober Als je jezelf toevoegt of iets aanpast, graag even dubbel checken of je de laatste lijst hebt gepakt en vergeet niet de [ QUOTE] [ /QUOTE] aan het einde weg te halen.
Wat vervelend die verwarring zeg! Geen ervaring met streepjes ovulatietesten, maar ik begrijp uit je verhaal dat je de vorige keer bij de ronde dat het raak was er ook bij hebt getemperatuurd? Doe je dat nu ook? Het is zo idd niet te zeggen of je ei nu of eerder deze week is geweest. Wat ik wel weet is dat ikzelf goede ervaring heb met de clearbleu ovulatietesten (roze variant) met smiley. Prettig in gebruik en hoeft maar 1 keer op een dag met ochtendurine. Vorige ronde na 2,5 jaar eindelijk eens mee begonnen en icm tempen zag ik dat hij na de smiley 2 dagen later is gesprongen en het was raak. Wie weet een tip voor de volgende ronde. Al duim ik dat het niet nodig zal zijn en je over meer dan een week positief nieuws hebt!
@Nola26 wat verdrietig dat het zo heeft moeten eindigen. Hopelijk werkt je hsg nog even door en dan bij de volgende ronde een plakker. Ik duim voor je!
Wat lief! Ik temp nog steeds maar op de een of andere manier is mijn temp niet meer zo duidelijk als voor mijn miskraam. Denk ook dat het aan de thermometer ligt. Deze kocht ik omdat hij snel is maar de andere is nauwkeuriger. Dus volgende maand die maar weer gebruiken. Wat een vervelende update zie ik bij jou.. hoe gaat het nu met je? Veel liefs
Oh wat vervelend en dan ook nog van die verwarrende ovulatietesten, geen lekkere combi deze ronde! Maar hopelijk heeft het klussen erom heen z'n vruchten alsnog afgeworpen! Ja niks aan, het mocht nog niet zo zijn... Het gaat nu wel weer goed met me. Het was erg verdrietig om weer zoiets mee te maken. Ik was vooral heel boos en het voelde zo oneerlijk. Maar dat laten we nu los en gaan gwn positief vooruit kijken met hopelijk gauw een blijvende zwangerschap in het vooruitzicht!♡
Wat goed om je positieve instelling te lezen! Het is niet makkelijk om altijd maar door te gaan... Sterkte! En natuurlijk veel succes weer voor deze maand ❤️
Ik had dat vorige maand ook opeens al op 5 dpo.. zo gek. Zit nu op 6 dpo en nog geen bloed verlies, dus iig weer beter dan vorige maand!
Spannend! En nee vind ik ook apart idd?! Mag ik trouwens vragen wat de oorzaak is van dat je geen eisprong hebt? PCOS?
Helaas weet ik wat je voelt en meemaakt. Hier heb ik het inmiddels een plekje kunnen geven. Ik duim mee voor een mooie blijvende zwangerschap!
Ja, PCOS en een prolactinoom (goedaardige hersentumor die met mijn hormoon huishouding knoeit). Afgelopen zaterdag uiteraard geen groei. Eind vd ochtend weer kijken. Maar echt vertrouwen heb ik niet meer in deze route. Wordt waarschijnlijk ivf voor ons. Jij alweer 7 dpo vandaag, begint op te schieten! Kan niet wachten ok ook weer eens ‘x dpo’ te zijn. Dan is er iig een kansje geweest! Jij bent eind okt aan de beurt voor je 2nd opinion toch?