Getverderie dat is echt balen, en dat soort ‘mijlpalen’ doen ook nog eens extra zeer. En heel herkenbaar om heel nuchter te beginnen en dan uiteindelijk toch hoop te krijgen. Wees lief voor jezelf!
Hoe is het met iedereen hier deze dagen? Het is een beetje stilgevallen hier @Humbly89 hoe is het met jou op het wachtbankje? En @Lvs88 jij hebt je intake en hysteroscopie inmiddels achter de rug? En vandaag eindelijk de langverwachte afspraak met de internist voor @Kitten93 succes! Hier rare dagen gehad. Vannacht is mijn oma na zes dagen waken overleden dus een dubbele tijd hier. Gister ook een echo gehad, nu één eitje van 9.6 en bmsl 13 dus er gebeurt wat. Vandaag weer terug, hopelijk is het eitje 10+ en dan medicatie naar beneden aanpassen om niet uit de bocht te vliegen. Ondanks dat het wat stiller is, blijf ik voor jullie allemaal duimen en hopen!
Hier goed goed. Vandaag 5 dpo en eigelijk vrijwel geen klachten gelukkig. Beetje druk onderin de buik, gelukkig niet pijnlijk maar irritant. Heb dit elke maand dus verwacht er niks van. Ah nee gecondoleerd met je oma! Oh spannend van je eitje! Ik ga voor je duimen!
Ik geef het op. Hysteroscopie achter de rug. Spuit ovitrelle gekregen maar vriend wil weer eens geen seks. Het is nochtans 2 maanden geleden. Ik begin gewoon even met de pil zodat ik hopelijk even minder last heb van hormonen want het heeft toch allemaal geen zin. Heb juist de eerste genomen.
Spannend @Humbly89 jij temperatuurt ook toch? Al iets aan af te lezen? Balen @Spiekerbox , vol goede moed volgende ronde in! En ik snap je @Lvs88 , zonder de daad wordt het natuurlijk heel lastig zwanger worden. Wel een behoorlijke stap om weer aan de pil te gaan. Wil je de wens helemaal laten varen of lassen jullie een pauze in? Heb met je te doen hoor! Deze beslissing, als je zelf eigenlijk wel wil, is een hele zware om te dragen...
Klopt, haha nee helemaal niks. Ik vergelijk te veel met mijn miskraam temperatuur dus automatisch geef ik de hoop dan al op. En mijn ovulatie was een dag na de iui, ook dat geeft mij geen hoop
Het is altijd wel een beetje rommelen met die timing van de IUI lijkt het? In principe zou je op tijd moeten zijn toch? Dan ligt er 'iets klaar' toch? of zie ik dat verkeerd? Ik hoop dat je blij verrast zal worden over een paar dagen!
Klopt timing met ovulatietesten is heel moeilijk. De kliniek zegt van wel idd. Zaad kan tot 74 uur blijven leven dus mooi optijd. Het is meer een gevoel kwestie denk ik? Ach we zullen zien. Voel me super goed vergeleken bij de afgelopen 7 iui dus wacht lekker af
Ik laat mijn wens zeker niet varen. Moest ik jonger zijn dan zou ik misschien nog wat kunnen wachten, al is dat moeilijk zeker na mijn miskraam. Als hij niet wil meewerken zoek ik desnoods een andere man. Mannen genoeg op deze planeet.
Ik zou liegen als ik zou zeggen dat ik je niet snap . Echt een rotsituatie, hoop dat je man snel het licht ziet en er gewoon met je voor wil gaan!
Inderdaad wat stil hier, haha! Ik was op vakantie dus dacht een hoop gemist te hebben, maar kan prima bijlezen! Allereerst gecondoleerd met het verlies van je oma. Veel sterkte! De groei van het eitje ziet er wel goed uit. Hopelijk gaat dit nu doorzetten en kun je deze cyclus wel écht een poging doen. Ik duim voor je!
Tja ik snap je gedachte helemaal… ontzettend lastig dit. Voor nu nog te vroeg om over na te denken, maar als je wens zo sterk is, zijn er gelukkig nog veel meer mogelijkheden. Hoewel we natuurlijk hopen dat je vriend bijdraait en jullie dit samen aan kunnen gaan. Heb je enig idee waarom hij niet wilt? Sterkte!!
Ik heb de 9e IUI niet gedaan, want was precies toen ik nog in Parijs was. En ik ben er wel helemaal oké mee, even een maand pauze zonder hormonen en stress haha. Vanmorgen wel bij de kliniek geweest voor het startgesprek en de medicatie uitleg voor IVF en ik mag daar gelijk aankomende cyclus mee beginnen. Ze verwacht geen wachtlijst nu, dus hopen op plek! Dit betekent mogelijk dit weekend of maandag (bij start menstruatie) de eerste echo en daarna beginnen met prikken… brrr! Maar goed, ik ga ervoor!!
Ohh spannend!! Wat fijn dat je gelijk mag beginnen Soms is een maandje even rust best lekker moet ik zeggen. Als goed is hier volgende maand met het bestellen van nieuwe rietjes