Ronde 6 of meer groepje

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Flowertje27, 3 aug 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nola26

Nola26 Fanatiek lid

15 jul 2020
    1.127
    1.002
    113
    Vrouw
    De we-can-do-it lijst:D

Voor als je al eventjes bezig bent of ergens tegen aan loopt. Of je nog geen- of al 8 kids hebt maakt niks uit.

NOD
    • GezelligZwangerWorden- 1e kindje - ronde 9 - 10 augustus
    • Nola26 - 3e kindje - ronde 20 na een break - 10 augustus
    • Lvs88 - 2e kindje - ronde 9 na mk - 9 augustus
    • Momof3d5 - 4e kindje - ronde 7- 15 augustus
    • Kaas123 - 1ste kindje - ronde 6 - 23 augustus
    • Kitten93 - 1e kindje - ronde 16 - 25 augustus
    • Basilicum - 2e kindje - ronde 3 (OI Gonal F + ovitrelle) - ?? september
    • Flowertje27 - 2e kindje - ronde 7 - 6 september

Zwanger

Afspraken
    Kaas124 - intake/second opinion VUmc 7 augustus
    Kitten93 - intake fertiliteitskliniek 10 augustus
    Nola26 - HSG 16 augustus
    Momof3d5 - man uroloog 23 augustus

Als je jezelf toevoegt of iets aanpast, graag even dubbel checken of je de laatste lijst hebt gepakt en vergeet niet de [ QUOTE] [ /QUOTE] aan het einde weg te halen.

2. WitteVlinder92

WitteVlinder92 Niet meer actief

Hoi allemaal,

Nieuw hier op het forum! Lees al een tijdje wat dingen mee en bekeek dan mijn NOD genoten maar met dit clubje voel ik me verbonden genoeg om een account aan te maken.

In juli 2021 bevallen van een zoon. Was destijds snel zwanger en goed verlopen. Mei 2022 onverwacht zwanger na 1 keer onveilige seks ruim voor eisprong maar bleek een bbz (hele nasleep en uiteindelijk injectie gehad). November 2022 gestart voor een 2e kindje en in mei 2023 een positieve test. Helaas na een week een miskraam gekregen welke wel "volgens het boekje" ging. Veel verdriet gehad hierom maar voelde het al (heb wel 15 tests gedaan welk. Inmiddels in ronde 3 na de miskraam en heb net tijdens seks bloed verloren (morgen is mijn nod). Dus dan weet ik al dat mijn NOD eraan komt. Hoop dat wij allemaal snel zwanger mogen zijn. Met alle zwangeren om me heen (plus familielid 2 dagen na de uitgerekende datum van mijn miskraam) is het toch wel moeilijk. Ik hoop dat we elkaar kunnen steunen. Ik heb meestal een cyclus van 26 dagen dus NOD op 2 september. Temperatuur ook maar sinds mijn miskraam is deze nog erg rommelig.

Flowertje27, Basilicum en Lvs88 vinden dit leuk.
  3. WitteVlinder92

Voor als je al eventjes bezig bent of ergens tegen aan loopt. Of je nog geen- of al 8 kids hebt maakt niks uit.

NOD
    • WitteVlinder92 - 2e kindje - ronde 4 na mk - 2 september

Zwanger

Afspraken
    Nola26 - HSG 16 augustus

Als je jezelf toevoegt of iets aanpast, graag even dubbel checken of je de laatste lijst hebt gepakt en vergeet niet de [ QUOTE] [ /QUOTE] aan het einde weg te halen.

4. Flowertje27

Flowertje27 Fanatiek lid

31 dec 2020
    3.003
    2.492
    113
    Vrouw
    Welkom! Fijn dat je je goed voelt bij dit groepje en je daarom hebt aangemeld! Wat enorm verdrietig van je bbz en miskraam. Lijkt me heel heftig zo’n bbz!

En ja heel herkenbaar van de vele zwangeren om je heen. Bij ons in de vriendengroepen lijkt iedereen maar in 1 zwanger te worden. Nu laatst ook een van mn beste vriendinnen. We hebben allebei n kindje van dezelfde datum (ja echt haha) en ik was dus een half jaar bezig voor de tweede en zij is nu in 1 keer zwanger. Doet ook wel pijn en voelt oneerlijk.

WitteVlinder92 vindt dit leuk.
  5. Flowertje27

Flowertje27 Fanatiek lid

31 dec 2020
    3.003
    2.492
    113
    Vrouw
    Ik kende je verhaal natuurlijk al maar zo fijn dat je morgen terecht kan. Wordt dan direct je man zijn zaad getest? Bij ons duurde de uitslag slechts 2 dagen dus dat is wel positief.

6. GezelligZwangerWorden

10 jan 2023
    936
    779
    93
    Vrouw
    Herkennen jullie ook die tweestrijd in je eigen hoofd? Enerzijds: “ohhh dit is zo een symptoom voor zwangerschap, misschien is t wel raak”. Anderzijds “ja dat ze je de vorige 10 keer ook en het is nog steeds niet raak”.

Ik ben nu al 3 dagen enorm moe (val overdag weer in slaap terwijl ik wel voldoende slaap) en vandaag ook duizelig/licht in mn hoofd. Weer zo’n typisch “kan zwanger zijn, maar misschien gewoon gezonder eten oid”.:roflmao:

GelukBB en Lvs88 vinden dit leuk.
  7. WitteVlinder92

Heel herkenbaar! Heb vanochtend toch een test gedaan, want wat als het tóch wel zo is. Ben nu 12 dpo en normaal eerste bloedverlies in de avond (lf is 12 dagen) maar nu nog niks. Enkel na seks gisteren wat bloed erbij. Bij mijn miskraam moest ik alleen veel plassen en kreeg direct bekkenklachten (bij mijn zoon bij 12 weken gekregen) dus zolang dat er niet is hoop ik maar nergens op denk ik :)

Lvs88 vindt dit leuk.
  8. Nono

Nono Fanatiek lid

4 sep 2022
    1.268
    911
    113
    Vrouw

NOD
    • Nono - 3e kindje - ronde 16 - 1 september

Zwanger

Afspraken
    Nola26 - HSG 16 augustus

9. Nono

Nono Fanatiek lid

4 sep 2022
    1.268
    911
    113
    Vrouw
    Ik sluit me ook aan bij jullie! Vandaag ongesteld geworden in ronde 15.
    Heb wel al twee kinderen. Van 6 en 3 jaar oud. Wilde nog graag een 3e kindje. De eerste twee zwangerschappen gingen eigenlijk prima ondanks dat ik toen ook al 35 en 38 jaar was.
    Mei 2022 gestopt met de pil. Oktober CB zwanger op NOD, helaas een week later toch misgegaan. Daarna niet meer een positieve test gehad. Redelijke stabiele cyclus. Ben afgelopen juni 42 geworden. Denk echt dat ik verminderd vruchtbaar ben nu. Was december vorig jaar wel naar de huisarts geweest maar was een 1 of andere jonge invaller die me totaal niet serieus heeft genomen. Heeft een bloedtest af laten nemen voor schildklier maar verder niks. Ik heb het daarbij gelaten, ook omdat het in mijn relatie met ups en downs liep op dat moment. Nu baal ik er wel van dat ik me er zo heb bij neergelegd. Mijn man en ik hebben afgesproken tot en met augustus te proberen. Nadat de eerste einddatum in mei was :roflmao:, maar besloten nog een aantal maanden te proberen. Maar wordt nu echt te oud en mijn kinderen worden ook ouder. Dus dit is nu echt de laatste ronde pffffff :(

Lvs88 vindt dit leuk.
  10. Momof3d5

Momof3d5 Bekend lid

13 feb 2023
    815
    768
    93
    Vrouw
    Mamma
    België
    Heel herkenbaar jou verhaal, hier ronde 7 terwijl bij de andere drie 1 ronde genoeg was...en ook al 37 nu dat speelt in mijn hoofd ontzettend mee..

11. Momof3d5

Momof3d5 Bekend lid

13 feb 2023
    815
    768
    93
    Vrouw
    Mamma
    België
    Ik zit vandaag op 9 dpo en het kriebelt ontzettend, maar ik moet realistisch zijn, weinig sex in de vruchtbare periode en dan nog de slechte zaad uitslag van manlief..Wil niet weer zo intens verdriet zijn volgende week omdat ik me alweer zo zwanger voelde :$

Flowertje27 en Lvs88 vinden dit leuk.
  12. WitteVlinder92

Oh wat spannend dan ook voor jullie. Overweeg je niet om terug te gaan naar de huisarts en op je strepen te gaan staan voor meer onderzoek? Ik heb ons tot november gegeven en dan wil ik graag een echo bij de gynaecoloog om te kijken of er iets geks te zien is. Mijn ovulatie heb ik altijd gevoeld maar na de miskraam enorm pijnlijk. De eerste keer voelde als weeën. Zweten, misselijk, enorme buikkrampen en als ik wilde drukken om te poepen (sorry voor de info) voelde het alsof er vanalles langs mijn darmen liep en ik zakte door de grond. 2 keer erna iets minder maar daardoor toch wel angst.

Lvs88 vindt dit leuk.
  13. WitteVlinder92

Ik duim voor jullie!!

Momof3d5 vindt dit leuk.
  14. WitteVlinder92

Ondanks het bloedverlies na seks (beetje vermengd met het vocht) twee dagen geleden toch nog niet ongesteld geworden. Gisteren zou ik ongesteld worden maar nu nog steeds niets te bekenen. Net een test gedaan, ook negatief. Dit wachten vind ik helemaal vervelend want dan kunnen we niet door. Heb een lutale fase van 12 dagen, nu dag 13. Mijn temperatuur schommelt ook sinds mijn ovulatie van net boven de lijn tot ver erboven, tot eronder. Voorbeeld; gisteren 36,8 en vanochtend 36,3 (basaal is 36,4).

15. Flowertje27

Flowertje27 Fanatiek lid

31 dec 2020
    3.003
    2.492
    113
    Vrouw
    Die erge pijn tijdens ovulatie herken ik wel ja. Heb ik ook altijd al gehad maar sinds mn bevalling nog veel erger… vind t erger dan menstruatie pijn en kan niet eens lopen. Mij lijkt het ook niet echt normaal, maar op de inwendige echo zag alles er “normaal” uit.

16. Flowertje27

Flowertje27 Fanatiek lid

31 dec 2020
    3.003
    2.492
    113
    Vrouw
    Oh vervelend is dat he :(

17. Kaas123

Kaas123 Bekend lid

8 apr 2023
    919
    830
    93
    Vrouw
    Ja volgende week nu

18. Kaas123

Kaas123 Bekend lid

8 apr 2023
    919
    830
    93
    Vrouw
    #38 Kaas123, 7 aug 2023
    Laatst bewerkt: 7 aug 2023
    Verder was de gynaecoloog niet zo goed nieuws wederom. Ze was niet enthousiast over mijn cyclus (te onregelmatig), ze vond mijn FSH en oestrogeen te hoog, die eerste vonden ze in Utrecht niet te hoog (valt ook nog binnen normaal maar ja moet je ook in perspectief zien en cyclusdag).
    Mijn rechter eierstok was inactief geen follikels, links wel 5 en een prominente (is ook logisch gezien de timing, dus huiswerk gekregen), dus dat is iets. Maar mijn baarmoederslijmvlies is te dun, dus eigenlijk is de kans gewoon klein. Al met al gaan ze wel opnieuw onderzoek inzetten nu ook bij mijn man maar weten ze niet of ivf nog zin heeft of het simpelweg al te laat is.
    Verder moeten we het preconceptie advies traject opnieuw doorlopen in het AMC (hebben we eerder in het WKZ/UMC gedaan) omdat die de zwangerschap moeten begeleiden en ik sindsdien trombose heb gehad en de tweede baby van mn zus CF heeft. Nou vind ik dat wel prima en logisch. We hebben eicel donor nog niet besproken, ik heb wel 2 mogelijke donoren die het willen doen (zus en een vriendin) maar moet daar zelf nog even ruimte voor hebben.

19. Kaas123

Kaas123 Bekend lid

8 apr 2023
    919
    830
    93
    Vrouw

NOD
    • Kaas123 - 1ste kindje - ronde 6 - 22 augustus
    • Nono - 3e kindje - ronde 16 - 1 september

Zwanger

Afspraken
    Nola26 - HSG 16 augustus
    Kaas123 - afspraak uitslagen en bespreken plan 22 september

20. WitteVlinder92

Precies zoals jij het zegt. Mijn darmen zijn dan ook enorm van slag. Ergens fijn om te lezen dat jij al gecheckt bent en het normaal was. Geeft toch wat geruststelling. Hier nog steeds wachtende op de menstruatie. Heb net maar een ovulatietest gedaan (wellicht ei niet gesprongen ivm wisselende Temperaturen ook). Geen knaller maar wel een duidelijke lijn, beetje als de dagen voor mijn eisprong normaal. Heb er nog 4 liggen dus test de komende dagen maar even door bij uitblijven menstruatie..

Deel Deze Pagina