De we-can-do-it lijst Voor als je al eventjes bezig bent of ergens tegen aan loopt. Of je 0- of al 8 kids hebt maakt niks uit, iedereen is welkom! NOD Momof3d5 - 4e kindje - ronde 7 - 15 augustus GezelligZwangerWorden- 1e kindje - ronde 10 - 9 september Nono - 3e kindje - ronde 17 - 1 oktober Nola26 - 3e kindje - ronde 1 na vmk - 14 oktober Flowertje27 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 9 - 25 oktober WitteVlinder92 - 2e kindje - ronde 6 na mk - 28 oktober Humbly89 - 2e kindje - ronde 8 (IUI-D) - 08 november Kitten93 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 19 - 16 november Basilicum - 2e kindje - ronde 1 IVF (na 4 mislukte rondes OI) - ??december Dex1989 - 2e kindje - ronde 9 (IUI-D) - 11 november (voor nu wel erop) Mom86 - 1e kindje samen - ronde 18 - 11 november Zwanger Kaas123 - Mei 2024 Afspraken Kaas123 - afspraak uitslagen en bespreken plan 22 september Flowertje -19 oktober gesprek over IUI met fertiliteitsarts Lvs88 - Intake fertiliteit - 23 oktober Lvs88 - Hysteroscopie - 24 oktober Kitten93 - eerste afspraak internist - 31 Oktober Basilicum - opstart afspraak IVF - 20 november Dex1989 - Startgesprek IVF - 2 november (ongeacht IUI) Als je jezelf toevoegt of iets aanpast, graag even dubbel checken of je de laatste lijst hebt gepakt en vergeet niet de [ QUOTE] [ /QUOTE] aan het einde weg te halen.
Fijn dat je er oke mee bent en misschien ook wel lekker een maandje rust! En over dat prikken, ik had oprecht écht een naaldenfobie. Er is zelfs een keer na het bloedprikken gevraagd of ik een kleurplaat wilde (wel als grapje), omdat ik het zóóóó ontzettend eng vond. En eerlijk, bij de eerste spuit heb ik een kwartier huilend in de keuken gestaan en was ik super gespannen, maar het valt echt mee. Nu doe ik het dagelijks bijna zonder te kijken. Als ik het kan, dan jij zeker ook Heel veel succes!
Hoi @Mom86 wat fijn om weer van je te horen. Hoe is het met je? Heb je vorige ronde een beetje een plekje kunnen geven? Ik ga weer keihard voor je duimen hoor! en @Humbly89 it ain't over 'till the fat lady sings! Voor jou blijven mijn duimen ook gewoon doordraaien~
De we-can-do-it lijst Voor als je al eventjes bezig bent of ergens tegen aan loopt. Of je 0- of al 8 kids hebt maakt niks uit, iedereen is welkom! NOD Momof3d5 - 4e kindje - ronde 7 - 15 augustus GezelligZwangerWorden- 1e kindje - ronde 10 - 9 september Nono - 3e kindje - ronde 17 - 1 oktober Nola26 - 3e kindje - ronde 1 na vmk - 14 oktober Flowertje27 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 9 - 25 oktober WitteVlinder92 - 2e kindje - ronde 6 na mk - 28 oktober Humbly89 - 2e kindje - ronde 8 (IUI-D) - 08 november Kitten93 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 19 - 16 november Basilicum - 2e kindje - ronde 5 (bonusronde OI in wachttijd IVF) - 25 november (hopelijk) Dex1989 - 2e kindje - ronde 9 (IUI-D) - 11 november (voor nu wel erop) Mom86 - 1e kindje samen - ronde 18 - 11 november Zwanger Kaas123 - Mei 2024 Afspraken Basilicum - groeiecho bonusronde OI - 4 november Basilicum - opstart afspraak IVF - 20 november Dex1989 - Startgesprek IVF - 2 november (ongeacht IUI) Als je jezelf toevoegt of iets aanpast, graag even dubbel checken of je de laatste lijst hebt gepakt en vergeet niet de [ QUOTE] [ /QUOTE] aan het einde weg te halen.
Mijn menstruatie is voorbij. Heb veel dagen nog bruinverlies gehad dus dan hoop ik altijd maar dat dit goed nieuws is. Mijn man heeft me er doorheen getrokken de afgelopen dagen. Mijn vruchtbare dagen zijn rond zijn verjaardag en 3 jaar terug zijn we toen ook zwanger geraakt van onze zoon. Ik ga ergens proberen weer hoop te vinden want soms voelt het alsof het nooit gaat lukken. Balen dat er nog niemand verder zwanger is, ik duim heel hard voor iedereen die aan het afwachten is.
De we-can-do-it lijst Voor als je al eventjes bezig bent of ergens tegen aan loopt. Of je 0- of al 8 kids hebt maakt niks uit, iedereen is welkom! NOD Momof3d5 - 4e kindje - ronde 7 - 15 augustus GezelligZwangerWorden- 1e kindje - ronde 10 - 9 september Nono - 3e kindje - ronde 17 - 1 oktober Nola26 - 3e kindje - ronde 1 na vmk - 14 oktober Flowertje27 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 9 - 25 oktober WitteVlinder92 - 2e kindje - ronde 6 na mk - 28 oktober Humbly89 - 2e kindje - ronde 8 (IUI-D) - 08 november Kitten93 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 19 - 16 november Basilicum - 2e kindje - ronde 5 (bonusronde OI in wachttijd IVF) - 25 november (hopelijk) Dex1989 - 2e kindje - ronde 9 (IUI-D) - 11 november (voor nu wel erop) Mom86 - 1e kindje samen - ronde 18 - 11 november WitteVlinder92 - 2e kindje - ronde 7 na mk - 23 november Zwanger Kaas123 - Mei 2024 Afspraken Basilicum - groeiecho bonusronde OI - 4 november Basilicum - opstart afspraak IVF - 20 november Dex1989 - Startgesprek IVF - 2 november (ongeacht IUI) Als je jezelf toevoegt of iets aanpast, graag even dubbel checken of je de laatste lijst hebt gepakt en vergeet niet de [ QUOTE] [ /QUOTE] aan het einde weg te halen.
Lief dat je het vraagt. Het gaat nu wel weer. Eerste week was gewoon weer heftig hoor.. Eerst ongeloof dat het zover was en toen weer de teleurstelling te verwerken. Nu 7 dpo. We gaan het volgende week zien. Eigenlijk wil ik pas vrijdag op zn vroegst gaan testen maar die 9 a 10 dpo blijft verleidelijk. Hoe gaat het met jou?
Dankjewel, zo lief! Ik heb mezelf weer opgeraapt. Heb ergens nog hoop. Nu weer 7 dpo. Maar wil eigenlijk nergens meer vanuit gaan. Toch blijft het moeilijk die testen te weerstaan, omdat je weet dat je het vroeger kan weten dan pas met 14dpo. We gaan zien wat komende week brengen gaat. Hoe gaat het met jou?
Goedemiddag dames, Sorry voor mijn lange afwezigheid , hier staat onze wereld een beetje op zijn kop omdat mijn man zijn vaste baan na,17 jaar gaat verliezen door sluiting. Hierdoor is alles zo raar geweest dat ik niet eens meer nadacht over een baby. Ondertussen is dit wel onze eerste maand na succesvolle reparatie bij manlief.. En zit ik nu op dag 29 in mijn cyclus die 28 dagen is de laatste 3 maanden. Ineens weer volop in die gedachten van wat als...heb nog 1 action testje liggen van een aantal maanden geleden.. Misschien dat ik vanavond al durf testen. Maar eerst ga ik even goed bijlezen dames want wat zal ik veel gemist hebben!
De we-can-do-it lijst Voor als je al eventjes bezig bent of ergens tegen aan loopt. Of je 0- of al 8 kids hebt maakt niks uit, iedereen is welkom! NOD Momof3d5 - 4e kindje - ronde 9 - 5 november GezelligZwangerWorden- 1e kindje - ronde 10 - 9 september Nono - 3e kindje - ronde 17 - 1 oktober Nola26 - 3e kindje - ronde 1 na vmk - 14 oktober Flowertje27 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 9 - 25 oktober WitteVlinder92 - 2e kindje - ronde 6 na mk - 28 oktober Humbly89 - 2e kindje - ronde 8 (IUI-D) - 08 november Kitten93 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 19 - 16 november Basilicum - 2e kindje - ronde 5 (bonusronde OI in wachttijd IVF) - 25 november (hopelijk) Dex1989 - 2e kindje - ronde 9 (IUI-D) - 11 november (voor nu wel erop) Mom86 - 1e kindje samen - ronde 18 - 11 november WitteVlinder92 - 2e kindje - ronde 7 na mk - 23 november Zwanger Kaas123 - Mei 2024 Afspraken Basilicum - groeiecho bonusronde OI - 4 november Basilicum - opstart afspraak IVF - 20 november Dex1989 - Startgesprek IVF - 2 november (ongeacht IUI) Als je jezelf toevoegt of iets aanpast, graag even dubbel checken of je de laatste lijst hebt gepakt en vergeet niet de [ QUOTE] [ /QUOTE] aan het einde
O jeetje... heb het zo met je te doen. Waarom wilt hij niet? Wilt hij sowieso nog wel kind? Of wordt het hem allemaal te veel?
Hoe gaat het met iedereen? Vandaag 8 / 9 dpo (denk eerder 8). en het denken aan "ach doe maar een test, want wie weet zie je wel iets" begint weer te borrelen. Maar ergens ook de angst... wat als wel, wat als niet. Vanmiddag ga ik wel weer wat testen bestellen, voor later de week. Mijn man heeft liever dat ik wacht tot ik overtijd ben, om meer zeker te zijn. Maar anderzijds waarom wachten als je het ook eerder kan weten Nouja jullie begrijpen me wel. Begin januari gaan we contact opnemen met onze arts in het ziekenhuis om de vervolgstap te bespreken. Mijn man heeft zijn hoop daarop gevestigd en ik hoop nog stilletjes dat het niet nodig hoeft te zijn en de natuur het zelf nog voor elkaar krijgt. Zie eigenlijk op voor wat komen gaat...