dat meen je niet!! Wat een klote zooi... Ik wil je onwijs veel sterkte wensen en wees lief voor je zelf! Hopelijk krijg je snel beter nieuws en mag je alsnog snel starten! Houd je ons op de hoogte?
Het is inderdaad niet in Nederland maar in België. Elke echo kost 74€. Normaal gezien krijg ik wel een deel terug van de ziekenkas maar ik weet niet hoeveel en het duurt ook lang deze keer. Daarbovenop heb ik alle rekeningen van afgelopen maanden (gynaecoloog, medicatie, ingreep,...) tegelijk gekregen en zit daardoor krap bij kas momenteel. Ik ga het kort proberen uit te leggen. Ik heb iets meer dan een jaar geleden een miskraam gehad (hartje was gestopt met kloppen rond de 8 weken) en sindsdien problemen met mijn cyclus. Dit jaar in oktober hebben ze via een hysteroscopie een poliep (of restje van miskraam) weggenomen. Ik heb in het begin van mijn cyclus een hyfosy gehad en alles was in orde. Sinds miskraam komt mijn eisprong steeds later en begint mijn menstruatie vroeger (behalve in augustus, toen plotseling 10 dagen te laat) waardoor mijn luteale fase uiteraard te kort is. Deze cyclus was mijn ei pas groot genoeg op cd19 dus eer het springt zitten we waarschijnlijk op cd20 of 21. Voor miskraam had ik een positieve ovulatietest op tussen cd14-16. Mijn cyclus was gewoonlijk 29 dagen maar het laatste jaar meestal 25-27 dagen. Mijn vriend is niet getest. Die wil er het liefst ook niets mee te maken hebben. Ik denk niet dat hij bereid is om zich te laten testen o.i.d. Dus ik sta er eigenlijk helemaal alleen voor. Vind wel wat troost bij mij hond maar ondanks dat die zo lief en schattig is, is dat is niet hetzelfde natuurlijk. Ok, zo kort is mijn uitleg niet... sorry daarvoor.
Oh nee! Wat stom dat ze zelfs het volgende meetmoment niet kunnen vertellen. Ik hoop dat je binnenkort eindelijk eens goed nieuws mag krijgen. Dikke knuffel. Ik voel met je mee!
Neeeee meis wat lees ik nou wat een dikke vette shitzooi…. Kan niet waar zijn! Welke reden hebben ze nou precies gegeven? Vanwege de prolactine? Hele dikke virtuele knuffel, het zit je echt niet mee
Gelukkig zit ik in een relatief grote praktijk dus vraag de volgende keer gewoon om een ander. De praktijkhouder kan blijkbaar gewoon een inwendige echo maken dus daar ga ik voor bellen als het deze maand niet raak is. En anders wil ik een doorverwijzing zodat ze het in het zkh kunnen oppakken. Deze week ook weer 2 zwangerschappen aangekondigd gekregen waar ik direct leidinggevende van ben. Ben dan zo blij voor ze maar voel het ook direct steken. Een ander het gunnen maar jezelf ook, ingewikkeld. Zit nu op 10 dpo en wil zaterdag ochtend testen als ik nog niet ongesteld ben. Menstruatie komt op 11 of 12 vaak en ga zaterdagavond met vriendinnen naar een karaoke bar. Hopen dat ik niet mag drinken. Gisteren last van rugpijn gehad en nu begint m'n bekken wat pijn te doen. Maar misschien hoop ik dat wel gewoon (bij 1e zwangerschap flinke klachten gehad en bij miskraam begon dit ook al snel) en voel ik het daarom. We wachten maar even af. Kans bestaat ook dat ik morgenvroeg niet kan wachten en gewoon zekerheid wil en al test. Keuzes keuzes.
Wat een ongelooflijk rot nieuws zeg. Heb je het er thuis wel uit kunnen gooien? Je verdriet, boosheid en onmacht mag er zeker zijn. Ik vind je altijd zo positief, hoopvol en geïnteresseerd in iedereen hier dat ik het je ook zo ontzettend gun. Heel veel kracht en wees lief voor jezelf.
Helaas een witte test. Dus ik ga wachten op mijn menstruatie vandaag of morgen. Op naar ronde 9 na mk
Wat klote voor je! Knuffel ❤️ het is gewoon niet eerlijk als je gedwongen wordt nog langer te moeten wachten als je iets zo ontzettend graag wilt..
Jammer! Hier ook een witte test gisteren. En op naar ronde 12 of zo na mk. Misschien komen we wel in dezelfde NOD groep volgende ronde. Ik voel ondertussen vanalles. Steekjes hier en daar, wat zeurderig gevoel hier en daar,... dus hopelijk bloed dit weekend.
Doe ik dit zo goed? Ik zie nu in het daglicht een heel licht tweede streepje. Echt heel licht. Dus ik houd ergens nog hoop.
dank voor alle reacties lieve meiden, doet me goed! Inmiddels het ZH weer gesproken, en mag begin volgende week bloedprikken en donderdag een afspraak met de endocrinoloog. Dan even een plan maken voor bewaking van de waardes en hopelijk snel starten. Ik heb 3-1 ook een belafspraak met de hoofdarts omdat ik het 'waarom' gewoon wil snappen, en dat krijgt deze dokter mij niet goed uitgelegd (ik denk omdat de hele redenatie krom is, maar goed, das mijn mening ). Nu lesje loslaten om van de kerst te genieten, nieuw jaar nieuwe kansen
Fijn dat de afspraken staan en goed dat je vraagt om de hoofdarts . Ik hoop op eerlijke kansen voor jou volgend jaar!
Ik lijk wel een schaduwlijntje te zien hoor.... Hoeveel dpo? Deze testen staan overigens wel bekend om schaduwlijntjes hoor. Zou zelf eerder voor Kv 2v5 gaan
Wat een positieve instelling heb jij toch!!! Sterke vrouw❤️ Hoop zo dat het geluk nu aan je zijde komt te staan. Goed dat je stappen ondernomen hebt voor een betere uitleg. Daar heb je immers ook gewoon recht op. Hopelijk wordt het een positief plan en mag je alsnog snel starten. Blijf voor je duimen❤️
11dpo. Heb nog nooit een schaduw lijn gehad. Is een early van de action. Ga morgen de gewone proberen want gebruik eigenlijk nooit de early. Hopen dat de menstruatie uitblijft.