Piek gevonden morgen iui nummer 9. Heb er niet echt veel vertrouwen in maar we zullen zien. Mijn allerbeste vriendin vertelde donderdag dat ze na 1 poging zwanger is van hun 2e kindje en ineens was al mijn hoop weg aangezien wij het geluk niet hebben beide samen zwanger te zijn. Stom he?
Fijn dat je piek gevonden is! En wel heel herkenbaar ook.. ik droom er al heel lang van tegelijk met mense zwanger te zijn. Met onze dochter was dit niet en ik heb geen mom-friends en dat mis ik. Nu vertelde m'n beste vriendin dat ze gaat proberen voor een 1e kindje en zij droomt al helemaal weg hoe we samen zwanger zijn. Want zij gaat er vanuit dat het direct raak is. En dan denk ik "Nou dat zal wel niet gebeuren want bij mij duurt het vast nog eeuwig". En ik ben stiekem bang dat het idd direct raak is bij haar. Ik gun het haar echt, maar ik wil zelf zo graag. En mijn man vertelde vanmorgen dat er iemand uit de vriendengroep zwanger is en er ook eentje gaat proberen vanaf volgende cyclus. En ik denk alleen maar "het zou zo leuk zijn om samen zwanger te zijn met hun allemaal, maar zoveel geluk heb ik vast niet"
Juist idd dat! Ik gun het haar ook van harte en ben ook heel blij voor haar maar idd de gedachte en ik dan? We zullen zien wat deze maand brengt, we gaan beide voor het oktober groepje
Oh wat een fijn bericht!!! Dit is gewoon de plakker, jullie kleintje! Ik ga ontzettend hard voor je duimen de komende dagen…!
Dit is zo herkenbaar.. die strijd in je hoofd van geluk voor de ander en verdriet/onzekerheid/ongeduld bij jezelf. Alleen die emoties kunnen ook echt naast elkaar bestaan. Je kan blij zijn en mag tegelijk je boos of jaloers voelen. Ik was afgelopen jaar even samen zwanger met m’n beste vriendin.. haar kindje wordt in juli alweer 1, ik heb inmiddels 3 mini’s verloren en sta nog met lege handen.. een andere goede vriendin is zojuist ook begonnen als single vrouw met IUI’s.. ik was zo bang dat het nu gelijk gelukt was en tegelijk zo opgelucht dat het niet zo was. En voelde me daar dan weer heel schuldig over… Je gevoel knalt letterlijk alle kanten op in dit traject en het is allemaal heel normaal en oké. Probeer hierin lief voor jezelf te zijn, vertrouwen houden is het belangrijkste ♥️
Hallo lieve dames, Hier ook inmiddels na ei, weer 2 dagen later dan vorige ronde maar nu op 3 dpo. Nod waarschijnlijk de 3de februari. Maar ben veel rustiger dan normaal dus dat is wel fijn. Vandaag de kids na 4 dagen sneeuwpret weer naar school. Behalve de middelste die lijkt geveld door waterpokken...de 1e wat het hier krijgt dus iets nieuws voor mij. Hopelijk volgen de andere 2 ook snel dan hebben we dat al gehad moest er een zwangerschap en baby komen
Hi lieve dames, ik ben al tijdje niet zo actief meer op het forum. En dat terwijl ik zelf deze groep heb aangemaakt, sorry!!! Ik ga zo even wat berichten teruglezen want ben erg benieuwd hoe het met iedereen gaat! Onze situatie nu…. Onze eerste iui poging in december met 3 follikels was helaas niet geslaagd. Ik ben deze maand overgegaan op Gonal F in lage dosering (50) en nou blijk ik vanochtend op de echo overstimulatie te hebben. Ik heb 1 eitje van 17mm, 1 van 13mm, 3 van 12mm en 2 van 10/11mm. Protocol in het ziekenhuis is 5 boven de >12mm is cancelen. Ik snap het principe maar anderzijds: bij de vorige poging is het met 3 eitjes ook niet gelukt. Ik hoop zo ontzettend dat er morgen plotseling een paar eitjes niet meer te zien zijn. Zelf zou ik het wek aandurven met 2 grote en een paar kleintjes. Wat is nou de kans dat die van 12mm ook zullen springen. Ik ben er echt even kapot van en kan me ook niet concentreren op werk. Heb behoorlijk last van alle hormonen, het spuiten, en voel me mentaal helemaal niet goed. Dames die ook in een traject zitten: hoe doen jullie dit icm jullie werk?
O wat ontzettend balen. Bij mij maakte dat ene dagje dan niets meer uit, en werd het cancelen. Ik heb altijd braaf geluisterd omdat ik de risico’s van meerlingen gewoon best wel eng vind, maar ik snap je gevoel hoor. Ik hoop dat een aantal kleintjes geslonken is morgen! En qua werk, ik zeg altijd we noemen het niet voor niets niet ‘ziek’ maar ‘arbeidsongeschikt’. Als het ff niet gaat, gaat het niet. Wees lief voor jezelf Meis!
Fijn dat je er weer bent. Kan me voorstellen dat het impact heeft. Ik ben zelf leidinggevende in een wereld vol vrouwen maar aardig wat in een traject. Van degenen waarvan ik het weet denken we altijd samen hoe we het beste iets vorm kunnen geven. Wat kan in "de baas" zijn tijd en wat doe je in je eigen tijd. Of wanneer meld je je ziek en wanneer zet je zelf uren in. Daar komen we tot nu toe altijd goed aan uit. Moet er wel bij zeggen dat als ik HR om advies zou vragen zij erg hard en zakelijk zijn. Dus dat advies vraag ik niet . Ik vind het belangrijkste dat de medewerkers zoveel mogelijk gezond aan het werk kunnen zijn. Daar heb ik meer aan dan iemand die uitvalt of te veel stress ervaart en daardoor in langdurig verzuim raakt. Zelf niet in een traject maar hoop dat mijn leidinggevende me ook de ruimte zal geven en ervan uitgaat dat ik mijn verantwoordelijkheid neem.
Ik heb eergisteren een positieve ovulatietest gehad (cd11) en die dag en cd10 het gezellig gehad. Vanochtend (slechte nacht) was temp nog hetzelfde als normaal voor m'n ei. Dus ik ga er vanuit dat deze vandaag springt. Baal dan alweer dat we het verder niet gedaan hebben. Maar onze zoon heeft wat medische problemen en we hebben behoorlijk wat discussies gehad waardoor het gewoon niet vaker haalbaar was. Dus we gaan zien of het volgende is geweest.
Zal je altijd zien heah! Mijn moeder zei laatst: hoe langer de baby op zich laat wachten, hoe meer geliefd hij zal zijn. Het maakt de pijn nu niet minder erg, maar zal uiteindelijk zoveel liefde brengen. Het voelt soms oneerlijk dan andere zo snel aan de beurt zijn en wij zo geduldig moeten zijn… Maar ik heb vertrouwen dat ook wij allemaal uiteindelijk ons doel zullen halen, een gezonde baby.
De we-can-do-it lijst Voor als je al eventjes bezig bent of ergens tegen aan loopt. Of je 0- of al 8 kids hebt maakt niks uit, iedereen is welkom! NOD Kitten93 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 19 - 16 november Lvs88 - 2e kindje - ronde 12 na ma/mk - rond 13 januari GezelligZwangerWorden- 1e kindje - ronde 14 - 26 januari Basilicum - 2e kindje - ronde 6/ 1e ronde IVF - 30 januari Momof3d5 - 4e kindje - ronde 2* - 2 februari WitteVlinder92 - 3e kindje - ronde 10 na mk - 6 februari Humbly89 - 2e kindje - ronde 9 (IUI-D) 5e na mk - 6 februari *ronde 2 sinds operatie man , officieel ronde 14 Zwanger Kaas123 - Mei 2024 Mom86 - Augustus 2024 Afspraken Joylynn - echo BMS voor cryo TP - 24 januari GezelligZwangerWorden - verwijdering wondergezwel eierstok + doorspuiten eileiders - 30 januari GezelligZwangerWorden - Afspraak Endocrinoloog - 15 februari Als je jezelf toevoegt of iets aanpast, graag even dubbel checken of je de laatste lijst hebt gepakt en vergeet niet de [ QUOTE] [ /QUOTE] aan het einde.
Ik ben al druk aan het testen hoor! Mijn testen zijn sinds gister wit. Had gehoopt op een lijntje vanmorgen (9 dpo/ 4 dagen na tp), maar helaas. Bij dochter was hij licht positief op 9 dpo dus het is moeilijk niet gelijk alle hoop te laten varen. Morgen nog 1 kans voor mijn gevoel.... Vannacht wel heel levendig gedroomd en dat was bij dochter een van de eerste symptomen, maar dat kan natuurlijk ook gewoon de spanning zijn