Haha ja dat heb ik mezelf maandenlang wijsgemaakt. Net als een late innesteling hahah. Maar inmiddels weet ik gewoon dat het klaar is dan. Wachten is ook enorm frustrerend maar je kaartje ziet er inderdaad mooi uit. Niets losgeklopt? Haha
@Momof3d5 vandaag NOD toch? Ga je testen vandaag? Ik hoop zo op positief nieuws van jou! En @WitteVlinder92 hoe is het bij jou? Heeft het doorgezet?
Ik heb deze ochtend zo'n raar gevoel in m'n baarmoeder. Maar volgens mij heb ik dat iedere maand.. maar ga twijfelen of dat dit gevoel is. Het zijn geen krampen, meer een zeurderig gevoel. Oftewel, ik maak mezelf weer lekker gek
Ik heb uiteraard alweer te veel koffie op maar ga nu ff een uurtje of 2 niet drinken en dan probeer ik er een. Ik hou jullie op de hoogte
Yes hier is het bloedverlies begonnen. Geen teleurstelling deze maand omdat ik het gewoon al voelde. Dus dat scheelt. Op naar de volgende ronde en in de tussentijd duim ik voor jullie allemaal!
Blijft toch altijd balen, zelfs al verwacht je niet anders . Op naar de gouden ronde @WitteVlinder92 en @Humbly89 Hoe is het met jou @Momof3d5? Al aangedurfd?
Ik heb er vanmiddag een gedaan maar meer als een tuur kan ik er niet van maken dus wacht nog maar rustig af, ik voel mij iig niet alsof ik ongesteld moet worden en ook alleen witverlies..fingers crossed morgen hoge temp en geen bloed