De we-can-do-it lijst Voor als je al eventjes bezig bent of ergens tegen aan loopt. Of je 0- of al 8 kids hebt maakt niks uit, iedereen is welkom! NOD Basilicum - 2e kindje - ronde 6/ 2e ronde IVF -?? Momof3d5 - 4e kindje - ronde 2* - 2 februari WitteVlinder92 - 3e kindje - ronde 10 na mk - 6 februari Humbly89 - 2e kindje - ronde 10 (IUI-D) 6e na mk - 5 maart Lvs88 - 2e kindje - ronde zoveel - 15 februari *ronde 2 sinds operatie man , officieel ronde 14 Zwanger Kaas123 - Mei 2024 Mom86 - Augustus 2024 Afspraken Joylynn - echo BMS voor cryo TP - 24 januari GezelligZwangerWorden - Afspraak Endocrinoloog - 15 februari GezelligZwangerWorden - IVF spreekuur - 5 april Als je jezelf toevoegt of iets aanpast, graag even dubbel checken of je de laatste lijst hebt gepakt en vergeet niet de [ QUOTE] [ /QUOTE] aan het einde.
Thnx meiden! Ik vind het reuze spannend, omdat het nog veel te vroeg is. Waarom test ik dan ook zo vroeg al? maar tegelijk geniet ik er ook even volop van, want hij geeft niet voor niks 2 streepjes. Ben benieuwd wat ie morgen doet. Ik hou nog even m'n mond tegen m'n man, want na het opdrogen is het streepje heel slecht te zien nog, dus die gelooft het dan niet.. even wachten tot streepje duidelijker is komende dagen
De we-can-do-it lijst Voor als je al eventjes bezig bent of ergens tegen aan loopt. Of je 0- of al 8 kids hebt maakt niks uit, iedereen is welkom! NOD Basilicum - 2e kindje - ronde 7/ IVF 1.2 -9 maart? Momof3d5 - 4e kindje - ronde 2* - 2 februari WitteVlinder92 - 3e kindje - ronde 10 na mk - 6 februari Humbly89 - 2e kindje - ronde 10 (IUI-D) 6e na mk - 5 maart Lvs88 - 2e kindje - ronde zoveel - 15 februari *ronde 2 sinds operatie man , officieel ronde 14 Zwanger Kaas123 - Mei 2024 Mom86 - Augustus 2024 Afspraken Joylynn - echo BMS voor cryo TP - 24 januari GezelligZwangerWorden - Afspraak Endocrinoloog - 15 februari Basilicum - echo meting bmsl voor cryo - 16 februari GezelligZwangerWorden - IVF spreekuur - 5 april Als je jezelf toevoegt of iets aanpast, graag even dubbel checken of je de laatste lijst hebt gepakt en vergeet niet de [ QUOTE] [ /QUOTE] aan het einde.
Ik zit alweer klaar voor je nieuwe test @Joylynn Waar ik het in mijn omgeving soms lastig vind geconfronteerd te worden met zwangerschappen, is het zo anders als het lukt bij iemand die er ook al lang op wacht. Ik vind het echt oprecht zo fijn voor je dat het gelukt is! So spread that babydust
Ik heb vanmorgen met kruidvat ipv Action getest, want daar lees ik betere verhalen over.. maar die is nog licht dus dat maakt me erg onzeker. Ook omdat ik bijna niks voel. clearblue zegt wel "zwanger"
Oef dat is altijd klote van tussendoor overstappen naar andere testen, dat kan echt je hoofd op hol brengen. Hou je voor nu vast aan de cb die 'zwanger' zegt, en morgen heb je een mooie vergelijk met de kv test. Ik vind de kv testen overigens ook niet meer wat ze geweest zijn hoor. Zelf fan van de dipsticks van sensitest (ietsje duurder bij bol.com dan bij sensitest zelf, maar met select zelfde dag in huis). Geen indrogers, niet duur, en mooie oploop. Probeer je niet gek te maken, je bent op dit moment zwanger. Geniet ervan meid!
Aahhahahaha iets met onzekerheid?! Meid dit zijn toch prachtige testen! Ik zeg, hang die slingers op en vier een feestje! Het is je gegund!
Hahaha, ja erg he, die onzekerheid mijn man gelooft het nu eindelijk ook. Ik moest ff 20 euro betalen voor zo'n digitale, maargoed, dan hebben we ook wat