Nu 10dpo en het zojuist gezellig gemaakt. Voor het eerst sinds maanden geen rood/bruin verlies erbij.... maar kan ook zijn dat ik minder ver ben dan ik denk. Afgelopen dagen pijnlijke borsten gehad, onder rugpijn en vandaag erg moe. Maarja, dat heb ik elke maand. Normaal geeft dit moment mij altijd zekerheid omdat ik dan weet dat m'n menstruatie komt maar dat is nu niet. Geeft het juist weer onzekerheid Maar afwachten tot dinsdag en kijken wat er gebeurd..
Hopelijk is het een goed teken! Dat zou mooi zijn. Mijn menstruatie is bijna voorbij. Over weekje ovulatie dus duurt nog even voordat de meer actievere fase gaat beginnen. Wacht je tot nod met evt testen of doe je dat vaker eerder dan nod?
Ik test al heel veel maanden niet meer omdat ik enorm teleurgesteld raakte van elke witte test en dan alsnog ging twijfelen dat het wellicht later pas positief werd (bij m'n MK teste ik 15 dpo pas positief bv). Bij mij hielp het dus altijd om het gezellig te maken een paar dagen van te voren en bloedverlies was menstruatie. Ik wacht nu sowieso tot woensdag met een test, dan is m'n nod.
Ik snap dat je dat vervelend vindt dat vibd ik ook. Daarom test ik ook niet voor nod. Ook voel ik precies wanneer ik waar in mijn cyclus zit dus ook wanneer ik ongesteld ga worden. Ik duim voor goed nieuws voor jou.
Oooo dat is een ander bericht dan normaal in deze fase van je cyclus. O zoo spannend zeg. Ik hoop en duim voor je!
Vanmorgen een follikel van 18,2 mm en baarmoederslijmvlies van 9,3 mm. Vanavond om 22 uur de Ovitrelle zetten en dan woensdag om 12 uur de iui
De we-can-do-it lijst Voor als je al eventjes bezig bent of ergens tegen aan loopt. Of je 0- of al 8 kids hebt maakt niks uit, iedereen is welkom! NOD Basilicum - 2e kindje - ronde 8/IVF 1.3 Momof3d5 - 4e kindje - ronde 3 - 4 maart Lvs88 - 2e kindje - ronde 15? - 13 maart Dex1989 - 2e kindje - ronde 1.2 (ivf-d) 21 (?) maart WitteVlinder92 - 2e kindje - ronde 12 na mk - 19 maart Nola26 - 29 jaar - 3e kindje - ronde 38 (7e na vmk) - 26 maart Lilyanne- 33 jaar- 3de kindje- ronde 7- 26 maart Humbly89 - 2e kindje - ronde 11 IUI-D - 3 april Newlife123 - 2e kindje- ronde weet ik niet precies, niet belangrijk ook (kijk liever vooruit) - 8 april Zwanger Kaas123 - Mei 2024 Mom86 - Augustus 2024 Afspraken GezelligZwangerWorden - IVF spreekuur - 5 april Basilicum - 22 maart - echo bmsl Als je jezelf toevoegt of iets aanpast, graag even dubbel checken of je de laatste lijst hebt gepakt en vergeet niet de [ QUOTE] [ /QUOTE] aan het einde.
Lijstje er maar weer eens bijgepakt. Hoe is het met jou @WitteVlinder92 ? Jouw NOD is vandaag toch? Je vorige bericht klonk hoopvol! En @Dex1989 hoe is het bij jou? Is die datum bij jou je NOD of je start van een nieuwe poging?
De we-can-do-it lijst Voor als je al eventjes bezig bent of ergens tegen aan loopt. Of je 0- of al 8 kids hebt maakt niks uit, iedereen is welkom! NOD Basilicum - 2e kindje - ronde 8/IVF 1.3 Momof3d5 - 4e kindje - ronde 3 - 4 maart Lvs88 - 2e kindje - ronde 15? - 13 maart Dex1989 - 2e kindje - ronde 1.2 (ivf-d) 21 (?) maart WitteVlinder92 - 2e kindje - ronde 12 na mk - 19 maart Nola26 - 29 jaar - 3e kindje - ronde 38 (7e na vmk) - 26 maart Lilyanne- 33 jaar- 3de kindje- ronde 7- 26 maart Humbly89 - 2e kindje - ronde 11 IUI-D - 3 april Newlife123 - 2e kindje- ronde weet ik niet precies, niet belangrijk ook (kijk liever vooruit) - 8 april Joylynn - 2e kindje - cryo TP - 24 maart Zwanger Kaas123 - Mei 2024 Mom86 - Augustus 2024 Afspraken GezelligZwangerWorden - IVF spreekuur - 5 april Basilicum - 22 maart - echo bmsl Als je jezelf toevoegt of iets aanpast, graag even dubbel checken of je de laatste lijst hebt gepakt en vergeet niet de [ QUOTE] [ /QUOTE] aan het einde.
De we-can-do-it lijst Voor als je al eventjes bezig bent of ergens tegen aan loopt. Of je 0- of al 8 kids hebt maakt niks uit, iedereen is welkom! NOD Basilicum - 2e kindje - ronde 8/IVF 1.3 Momof3d5 - 4e kindje - ronde 3 - 4 maart Lvs88 - 2e kindje - ronde 15? - 13 maart Dex1989 - 2e kindje - ronde 1.2 (ivf-d) 21 (?) maart WitteVlinder92 - 2e kindje - ronde 12 na mk - 19 maart Nola26 - 29 jaar - 3e kindje - ronde 38 (7e na vmk) - 26 maart Lilyanne- 33 jaar- 3de kindje- ronde 7- 26 maart Humbly89 - 2e kindje - ronde 11 IUI-D - 3 april Newlife123 - 2e kindje- ronde weet ik niet precies, niet belangrijk ook (kijk liever vooruit) - 8 april Joylynn - 2e kindje - cryo TP - 24 maart Peer14 - 1e kindje - ronde 10 (6 na MA) - 9 april Zwanger Kaas123 - Mei 2024 Mom86 - Augustus 2024 Afspraken GezelligZwangerWorden - IVF spreekuur - 5 april Basilicum - 22 maart - echo bmsl Als je jezelf toevoegt of iets aanpast, graag even dubbel checken of je de laatste lijst hebt gepakt en vergeet niet de [ QUOTE] [ /QUOTE] aan het einde.