Helaas.. ik wilde net een test gaan doen en heb nu wat spotting.. denk dat het een aflopende zaak is. Wat een emotioneel slopend proces is het toch
Ah shit. En je kan alleen maar afwachten. Het kan niets betekenen maar idd ook dat het misgaat. Ik duim voor je!
Lief dankjewel! Als het niet goed is heb ik liever dat het nu doorzet . Dan schopt het hopelijk mijn cyclus niet zo in de war
Alles was goed, we hebben een mooi kloppend hartje gezien ♡ waar de bloedingen vandaan komen, is niet bekend. Maar alles zag er perfect uit gelukkig!
Gelukkig!!! Super goed nieuws, las net het eerste berichtje voor dat ik het goede nieuws las en schrok ervan. Gelukkig alles goed
Yesss wat fijn zeg! Is je enorm gegund. Nu weer proberen die rust terug te krijgen en het vertrouwen in je lijf. You got this!!
Nog niet meteen denken dat het voorbij is. Bij mijn eerste zwangerschap heb ik in het begin (vermoed rond NOD) ook even gebloed, ik dacht daarom dat mijn menstruatie begonnen was. Mijn zoontje is nu 7 jaar. Dus het kan nog alle richtingen uit.
Lief dat je me moed in praat! Helaas is mijn temp inmiddels ook omlaag en test bijna negatief, alleen nog een tuurstreepje te zien.. bloedverlies heeft nog niet doorgezet maar dat verwacht ik wel komende dagen.
Superlief dat jullie aan mij denken meiden! Ik was even helemaal klaar na die witte test zaterdag.... Het is 'pas' de derde terugplaatsing, maar al met al wel alweer een jaar onderweg. In januari 2023 het ZH gebeld om te starten, en definitief geen 2024 baby. Vond mezelf even erg zielig En als cadeau kreeg ik er ook nog een peuter met buikgriep bij, dus had het heel druk met zielig zijn en poepluiers. Maar we gaan met frisse tegenzin weer door. Hopelijk succes bij de volgende ronde.
Heel herkenbaar meid, ik ben nu sinds september 2022 bezig en voor mijn gevoel nog niks verder, eerst voor een 2023 baby, toen een 2024 baby en nu alweer voor een 2025 baby.. Beterschap voor iedereen daar! Onze tijd komt wel!
Je mag jezelf ook best even zielig vinden, het is niet niks allemaal! Hopelijk is je dochter weer aan de beterende hand. Hoop op meer succes voor ons allemaal volgende ronde
De we-can-do-it lijst Voor als je al eventjes bezig bent of ergens tegen aan loopt. Of je 0- of al 8 kids hebt maakt niks uit, iedereen is welkom! NOD Momof3d5 - 4e kindje - ronde 3 - 4 maart Dex1989 - 2e kindje - ronde 1.2 (ivf-d) 21 (?) maart WitteVlinder92 - 2e kindje - ronde 12 na mk - 19 maart Lilyanne- 33 jaar- 3de kindje- ronde 8 ( ronde 1 na MK)- 26 april Basilicum - 2e kindje - ronde 9/IVF 1.4 - 11 mei? Peer14 - 1e kindje - ronde 10 (6 na MA) - 9 april GezelligZwangerWorden - 1e kindje - ronde 14 - 13 april Lvs88 - 36 jaar - 2e kindje - ronde 16 (denk ik... tel kwijt) - rond 12 april Nola26 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 39 - 25 April Humbly89 - 2e kindje - ronde 12 IUI-D - 30 april Zwanger Kaas123 - Mei 2024 Mom86 - Augustus 2024 Joylynn - 2024 Afspraken GezelligZwangerWorden - consult Gyn + uitgangsecho - 5 april Humbly89 - follikelmeting - 13 april Als je jezelf toevoegt of iets aanpast, graag even dubbel checken of je de laatste lijst hebt gepakt en vergeet niet de [ QUOTE] [ /QUOTE] aan het einde.