Goedemorgen dames, De afgelopen week super druk geweest dus vandaag maar proberen alles bij te lezen..benieuwd hoe het me iedereen is dus daar wil ik mijn tijd voor nemen straks. Hier vandaag een flinke tempstijging dus ik ga ervan uit dat mijn eisprong is geweest, deze ronde geen zin in ovutesten want de kans is erg klein.. Begin oktober gaan ze bij mijn man de boel herstellen. Hierna zouden we 50% kans hebben op een herstelling en natuurlijke zwangerschap. Nu is dat maar 5 tot 10 % door de schade van het ongeluk. Voor de zekerheid wel maar goed geklust de afgelopen dagen. Dus hoop doet leven. Nu ga ik snel over tot de orde van de dagen bijlezen
Hi dames, Ik ga misschien even een kleine break nemen van het forum. Ben de afgelopen paar weken al niet echt online geweest. Ik merk gewoon dat ik er zo enorm mee bezig ben als ik op het forum zit. Dan wordt ik best verdrietig en kan ik het ook niet echt loslaten. Hopelijk heeft iedereen snel een positieve test!
Vandaag is de uitslag van het semenonderzoek gekomen. Het is nog niet wat het moet zijn maar ipv 0.2 zijn er nu al 2.2 zaadcellen waarvan nu wel wat A.. dat is al iets. Even kijken wat die gynaecoloog morgen te zeggen heeft
Nja was een heel kort gesprek eigenlijk, man moet eerst onderzoeken bij uroloog afmaken etc, dan moet ik weer bellen voor een afspraak. Verder moet ik 31-10 naar de internist voor mijn schildklier omdat mijn TSH waarde 4.53 is en het dus traag werkt en voor een zwangerschap moet het maximaal 2.5 zijn oid dus aan de medicatie gok ik zo
]De we-can-do-it lijst Voor als je al eventjes bezig bent of ergens tegen aan loopt. Of je 0- of al 8 kids hebt maakt niks uit, iedereen is welkom! NOD Lvs88 - 2e kindje - ronde 9 na mk - 9 augustus Momof3d5 - 4e kindje - ronde 7- 15 augustus Kaas123 - 1ste kindje - ronde 6 - 22 augustus Basilicum - 2e kindje - ronde 3 (OI Gonal F + ovitrelle) - ?? september Nono - 3e kindje - ronde 16 - 1 september WitteVlinder92 - 2e kindje - ronde 4 na mk - 6 september Flowertje27 - 2e kindje - ronde 7 - 6 september Nola26 - 3e kindje - ronde 21 na een break - 7 September GezelligZwangerWorden- 1e kindje - ronde 10 - 9 september Mom86 - 1e kindje (5e) - ronde 16 - 13 september Kitten93 - 1e kindje - ronde 17 - 21 september Zwanger Afspraken Momof3d5 - man uroloog 23 augustus Kitten93 - telefonisch consult - 31 augustus Kaas123 - afspraak uitslagen en bespreken plan 22 september Lvs88 - controle en uitslagen gynaecoloog 6 oktober Als je jezelf toevoegt of iets aanpast, graag even dubbel checken of je de laatste lijst hebt gepakt en vergeet niet de [ QUOTE] [ /QUOTE] aan het einde weg te halen.
Mijn eisprong is later geweest dan ingeschat. Nog langer wachten dus. Voor het eerst gaat dat deze maand goed, dus zonder continu eraan denken of allerlei symptomen opzoeken. Wellicht toch door de vakantie.
De we-can-do-it lijst Voor als je al eventjes bezig bent of ergens tegen aan loopt. Of je 0- of al 8 kids hebt maakt niks uit, iedereen is welkom! NOD Lvs88 - 2e kindje - ronde 9 na mk - 9 augustus Momof3d5 - 4e kindje - ronde 7- 15 augustus Kaas123 - 1ste kindje - ronde 6 - 22 augustus Basilicum - 2e kindje - ronde 3 (OI Gonal F + ovitrelle) - ?? september Nono - 3e kindje - ronde 16 - 1 september WitteVlinder92 - 2e kindje - ronde 4 na mk - 6 september Flowertje27 - 2e kindje - ronde 7 - 6 september Nola26 - 3e kindje - ronde 21 na een break - 7 September GezelligZwangerWorden- 1e kindje - ronde 10 - 9 september Mom86 - 1e kindje (5e) - ronde 16 - 13 september Kitten93 - 1e kindje - ronde 17 - 21 september Zwanger Afspraken Momof3d5 - man uroloog 23 augustus Kaas123 - afspraak uitslagen en bespreken plan 22 september Lvs88 - controle en uitslagen gynaecoloog 6 oktober Kitten93 - eerste afspraak internist- 31 Oktober Als je jezelf toevoegt of iets aanpast, graag even dubbel checken of je de laatste lijst hebt gepakt en vergeet niet de [ QUOTE] [ /QUOTE] aan het einde weg te halen.
De we-can-do-it lijst Voor als je al eventjes bezig bent of ergens tegen aan loopt. Of je 0- of al 8 kids hebt maakt niks uit, iedereen is welkom! NOD Lvs88 - 2e kindje - ronde 9 na mk - 9 augustus Momof3d5 - 4e kindje - ronde 7- 15 augustus Kaas123 - 1ste kindje - ronde 6 - 22 augustus Basilicum - 2e kindje - ronde 3 (OI Gonal F + ovitrelle) - ?? september Nono - 3e kindje - ronde 16 - 1 september WitteVlinder92 - 2e kindje - ronde 4 na mk - 6 september Flowertje27 - 2e kindje - ronde 7 - 6 september Nola26 - 3e kindje - ronde 21 na een break - 7 September GezelligZwangerWorden- 1e kindje - ronde 10 - 9 september Mom86 - 1e kindje (5e) - ronde 16 - 13 september Kitten93 - 1e kindje - ronde 17 - 21 september Humbly89 - 2e kindje - ronde 6 - 16 september Zwanger Afspraken Momof3d5 - man uroloog 23 augustus Kaas123 - afspraak uitslagen en bespreken plan 22 september Lvs88 - controle en uitslagen gynaecoloog 6 oktober Kitten93 - eerste afspraak internist- 31 Oktober Als je jezelf toevoegt of iets aanpast, graag even dubbel checken of je de laatste lijst hebt gepakt en vergeet niet de [ QUOTE] [ /QUOTE] aan het einde weg te halen. *** Mag ik meeschrijven? Hier inmiddels in ronde 6 beland. Ronde 4 was ik zwanger maar helaas een MA gehad. Ik ben een alleenstaande moeder van een heerlijke puberzoon van 14 jaar en inmiddels een jaar bezig voor nummer 2. Helaas een aantal maanden moeten overslaan tussendoor. Deze cyclus een super vroege positieve ovulatietest gehad en dus op dag 13 al mijn iui. Ik doe iui in natuurlijke cyclus zonder hormonen.
9dpo en zojuist wat bruin/rood bloedverlies na de seks. Helaas weet ik dan altijd al dat mijn menstruatie er na een aantal dagen aankomt. Heb een lutale fase van 11 a 12 dagen. Pff.
De we-can-do-it lijst Voor als je al eventjes bezig bent of ergens tegen aan loopt. Of je 0- of al 8 kids hebt maakt niks uit, iedereen is welkom! NOD Momof3d5 - 4e kindje - ronde 7- 15 augustus Kaas123 - 1ste kindje - ronde 6 - 22 augustus Basilicum - 2e kindje - ronde 3 (OI Gonal F + ovitrelle) - ?? september Nono - 3e kindje - ronde 16 - 1 september WitteVlinder92 - 2e kindje - ronde 4 na mk - 6 september Flowertje27 - 2e kindje - ronde 7 - 6 september Nola26 - 3e kindje - ronde 21 na een break - 7 September GezelligZwangerWorden- 1e kindje - ronde 10 - 9 september Mom86 - 1e kindje (5e) - ronde 16 - 13 september Kitten93 - 1e kindje - ronde 17 - 21 september Humbly89 - 2e kindje - ronde 6 - 16 september Lvs88 - 2e kindje - ronde 10 - 17 september Zwanger Afspraken Momof3d5 - man uroloog 23 augustus Kaas123 - afspraak uitslagen en bespreken plan 22 september Lvs88 - controle en uitslagen gynaecoloog 6 oktober Kitten93 - eerste afspraak internist- 31 Oktober Als je jezelf toevoegt of iets aanpast, graag even dubbel checken of je de laatste lijst hebt gepakt en vergeet niet de [ QUOTE] [ /QUOTE] aan het einde weg te halen.
De we-can-do-it lijst Voor als je al eventjes bezig bent of ergens tegen aan loopt. Of je 0- of al 8 kids hebt maakt niks uit, iedereen is welkom! NOD Momof3d5 - 4e kindje - ronde 7- 15 augustus Kaas123 - 1ste kindje - ronde 6 - 22 augustus Basilicum - 2e kindje - ronde 3 (OI Gonal F + ovitrelle) - ?? september Nono - 3e kindje - ronde 16 - 1 september Flowertje27 - 2e kindje - ronde 7 - 6 september Nola26 - 3e kindje - ronde 21 na een break - 7 September GezelligZwangerWorden- 1e kindje - ronde 10 - 9 september Mom86 - 1e kindje (5e) - ronde 16 - 13 september Kitten93 - 1e kindje - ronde 17 - 21 september Humbly89 - 2e kindje - ronde 6 - 16 september Lvs88 - 2e kindje - ronde 10 - 17 september WitteVlinder92 - 2e kindje - ronde 5 na mk - 1 oktober Zwanger Afspraken Momof3d5 - man uroloog 23 augustus Kaas123 - afspraak uitslagen en bespreken plan 22 september Lvs88 - controle en uitslagen gynaecoloog 6 oktober Kitten93 - eerste afspraak internist- 31 Oktober Als je jezelf toevoegt of iets aanpast, graag even dubbel checken of je de laatste lijst hebt gepakt en vergeet niet de [ QUOTE] [ /QUOTE] aan het einde weg te halen.
Zojuist menstruatie meteen flink begonnen. Had hem al verwacht dus nu geen teleurstelling. Toch eerder dan verwacht. Maar 10 dagen lf gehad deze keer. Succes allemaal!