Ronde 6 of meer groepje

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Flowertje27, 3 aug 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WitteVlinder92

WitteVlinder92 Niet meer actief

Oh dat laatste herken ik ook zo erg! En ben elke keer bang dat dat mijn lijf ook beïnvloedt. Pfff..... duim voor jou op een positieve test!

Basilicum vindt dit leuk.
  2. Basilicum

Basilicum Fanatiek lid

9 nov 2022
    3.318
    3.307
    113
    Vrouw
    Ik ben natuurlijk al gezwicht vanmorgen op 4 dagen na tp, en hartstikke negatief uiteraard. En nu zit ik in dubio.... wel of niet testen morgen?

Ik voel me voor het eerst sinds tijden weer een beetje hoopvol. Merk veranderingen in mijn lijf die ik niet eerder na een tp had... Maar rationeel weet ik ook dat progesteron iedere ronde een ander spelletje met je speelt. She is a bitch like that :evil:

Overigens moeten de kwaaltjes wel progesteron zijn, want de test was echt omo-wit:rolleyes:.

Maar goed, het voelt ergens zó ontzettend fijn niet alleen maar negatief te zijn. En een witte test op 4 dagen na tp zegt nog niet zo heul veel. Op 5 dagen na tp al veel meer…. En ik wil eigenlijk nog even vasthouden aan de hoop ofzo. Voelt zoveel beter dan die donkere wolk constant. What to do, what to do…. Wat zouden jullie doen?

3. Deniesjuh666

Deniesjuh666 Actief lid

7 dec 2023
    249
    194
    43
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    Brabant
    Oh wat rottig zeg van die negatieve testen.

Ik probeerde destijds het testen zo lang mogelijk uit te stellen. Ik vond die witte testen zo confronterend ofzo. Kan het niet zo goed uitleggen. Zolang ik geen witte test had en geen bloed had ik nog hoop. Zodra ik een witte test was bij mij dan ook alle hoop weg en was er al weer helemaal klaar mee.

Nu gaat dat toch weer net anders. Maargoed. Nog maar 'net' bezig ipv al jaaaaren. Bij mijn dochter pas na 77 rondes raak. Hopelijk deze keer sneller.

Hier loopt de spanning op. Ik ga morgenochtend testen. 12 DPO. Begin wat last te krijgen van m'n boobs, maar dat heb ik ook als ik ongesteld word. Dus dat zegt vrij weinig. Wel echt helemaal compleet uitgeput en uitgebrand. Maar heb ook onwijs hectische weken achter de rug. Dus ook verklaarbaar. Probeer daar ook niet teveel hoop op te vestigen.

Hopelijk is het voor ons allemaal gauw raak!

WitteVlinder92, Basilicum en Peer14 vinden dit leuk.
  4. Peer14

Peer14 Bekend lid

11 mrt 2024
    564
    414
    63
    Vrouw
    Ik zou zeggen genoeg tijd nog voor die donkere wolk (maar we gaan gewoon uit van niet :)) dus nu lekker genieten van de hoop die er is. Zou het testen uitstellen tot de nieuwsgierigheid het wint van de hoop.

Mijn duimen draaien voor je!!

5. Peer14

Peer14 Bekend lid

11 mrt 2024
    564
    414
    63
    Vrouw
    Spannend! Wanneer verwacht je je menstruatie? Knap dat je het zo vol kunt houden zonder te testen, kan ik nog wat van leren haha.

6. Peer14

Peer14 Bekend lid

11 mrt 2024
    564
    414
    63
    Vrouw
    Ik heb niet meer getest, voel dat mijn menstruatie er aan zit te komen dit weekend. Waarschijnlijk zakt morgen mijn temp en dan kan ik mentaal ook weer door...

7. Deniesjuh666

Deniesjuh666 Actief lid

7 dec 2023
    249
    194
    43
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    Brabant
    Ik heb afgelopen maandag al getest. Véél te vroeg(DPO6) dus negatief. Woensdag idem dito. Haha. En dan blijven turen en zoeken op dat stripje he. Hahahaha:D:D

Peer14 vindt dit leuk.
  8. WitteVlinder92

Hoeveel DPO zit je dan nu? 9? Wat fijn dat je hoopvol bent. Qua testen, doen wat goed voelt voor jou en je de meeste rust geeft!

9. WitteVlinder92

Die laatste dagen wachtbankje zijn zo verschrikkelijk! Hou ons op de hoogte!

Peer14 vindt dit leuk.
  10. WitteVlinder92

Precies hierom ben ik gestopt met testen. Ik haalde de tests zelfs weer uit de prullenbak om het nog eens te bekijken of uit elkaar te slopen en dan te kijken :cry::roflmao:. Hoewel ik de laatste 2 dagen echt drama vind dus misschien ga ik op 12 dpo testen. Hoop ook voor jou dat het sneller raak mag zijn. Onwijs veel respect voor 77 rondes. ❤️

11. Deniesjuh666

Deniesjuh666 Actief lid

7 dec 2023
    249
    194
    43
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    Brabant
    Hahahhaa ja precies. Even kijken in daglicht. Even kijken met de zaklamp van m'n telefoon. Even kijken onder het lampje van de afzuigkap. Als ik 'm zo schuin houd tegen het licht.. Nee nee, toch niet.
    Ellende. Kost alleen maar geld en je bereikt er niks mee. Mja.

Morgenochtend nog een keer testen. Als die weer wit is dan wachten we maar geduldig af tot de ongesteldheid doorkomt.

WitteVlinder92 vindt dit leuk.
  12. Peer14

Peer14 Bekend lid

11 mrt 2024
    564
    414
    63
    Vrouw
    Haha oh zo herkenbaar :D begint bij mij meestal rond 7 dpo maar als het houvast geeft lekker doen hoor!

13. Deniesjuh666

Deniesjuh666 Actief lid

7 dec 2023
    249
    194
    43
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    Brabant
    Normaal test ik nooit voor 10dpo. Maar maandag was een speciale dag voor mij en mijn vriend dus dat zou een mooi cadeau zijn geweest. Haha

14. Peer14

Peer14 Bekend lid

11 mrt 2024
    564
    414
    63
    Vrouw
    Heb je vanmorgen nog getest?

Hier temp niet omlaag en begin nu te twijfelen of mijn ei wel is gesprongen na de positieve ovulatietest , misschien een dag later of een keer een langere lf. Afwachten maar weer..

15. Basilicum

Basilicum Fanatiek lid

9 nov 2022
    3.318
    3.307
    113
    Vrouw
    Zit nog in dubio :rolleyes:. Nog niet gedronken of geplast, maar neig naar een dagje overslaan. Op een of andere manier is de hoop die ik had toch weer verdwenen :$. Als ik test, laat ik het weten!

en jij? Als je temp mooi hoog blijft bestaat er een kans toch? Laatste test was op 10 dpo?

16. Peer14

Peer14 Bekend lid

11 mrt 2024
    564
    414
    63
    Vrouw
    Ik hoop dat het je lukt! Dat turen is ook vreselijk. Laatste test was idd 10 dpo, ik ga denk ik morgenochtend weer testen als temp dan nog niet omlaag is. Heb nu al ontbeten en best veel gedronken

17. Nola26

Nola26 Fanatiek lid

15 jul 2020
    1.129
    1.005
    113
    Vrouw
    De we-can-do-it lijst:D

Voor als je al eventjes bezig bent of ergens tegen aan loopt. Of je 0- of al 8 kids hebt maakt niks uit, iedereen is welkom!

NOD
    • Momof3d5 - 4e kindje - ronde 3 - 4 maart
    • Dex1989 - 2e kindje - ronde 1.2 (ivf-d) 21 (?) maart
    • GezelligZwangerWorden - 1e kindje - ronde 14 - 13 april
    • Humbly89 - 2e kindje - ronde 13/icsi 1 - juni
    • Peer14 - 1e kindje - ronde 12 (8 na MA) - 8 juni
    • Basilicum - 2e kindje - ronde 10/IVF 1.5 - 13 juni
    • Lvs88 - 36 jaar - rond 17 (?) na mk - rond 12 mei
    • WitteVlinder92 - 2e kindje - ronde 14 na mk - 6 juni
    • Deniesjuh666 - 2e kindje (1ste met nieuwe vriend) - ronde 7 - 9 juni
    • Nola26 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 41 - 19 juni

Zwanger
    Kaas123 - Mei 2024
    Mom86 - Augustus 2024
    Joylynn - 2024
    Lilyanne- januari 2025

Afspraken
    Basilicum - 3 juni - tp 1.5

Als je jezelf toevoegt of iets aanpast, graag even dubbel checken of je de laatste lijst hebt gepakt en vergeet niet de [ QUOTE] [ /QUOTE] aan het einde.

18. Basilicum

Basilicum Fanatiek lid

9 nov 2022
    3.318
    3.307
    113
    Vrouw
    Helaas, hier is de vijfde tp ook niet blijven zitten. Op naar de volgende :(

19. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    Ah nee:cry:

20. Peer14

Peer14 Bekend lid

11 mrt 2024
    564
    414
    63
    Vrouw
    NEE! Wat ongelofelijk shit zeg! Had het je zo gegund!

Deel Deze Pagina