Welkom! Ik meende dat een follikel sprint tussen de 22 en 24 mm maar dat weet ik niet heel zeker. Ughh al die tekenen dat het wel eens raak kan zijn. Hormonen zijn hele gemeente dingen, ze houden je soms heel erg voor de gek maar het kan natuurlijk ook gewoon raak zijn
@JeB94 welkom! Jammer dat je in dit groepje thuis hoort, maar meer dan genoeg ervaringsdeskundigen hier! Ik hoop op een spontaan wonder! Eitjes springen bij verschillende grootte, meestal rond de 20 mm. Maar het kan ook wat eerder of later, ik heb wel eens een eisprong gehad terwijl dezelfde dag het eitje op de echo 15,7 was. Zelf geen ervaring met ovulatietesten, hier geen eigen cyclus. @WitteVlinder92 jouw temperatuur zegt dat de eisprong geweest is! Fijn, weer op het wachtbankje. Ik ga voor je duimen. Tijd voor roze hier! @Humbly89 ik wordt telkens zo blij van jou berichten. Je staat er zo heerlijk hoopvol en vol vertrouwen in. Zo fijn om te lezen na je doorzettingsvermogen met de IUI waar je eigenlijk geen vertrouwen in had! Hier inmiddels (eindelijk!) ongesteld, een week na utro. Ik heb 28-6 een echo om het bmsl te checken en hoop dan rond 6-7 de tp weer. Let’s go lucky number six!
@JeB94 Welkom! Wat naar voor jou/jullie dat je zo’n onzekere weg hebt af moeten leggen. Ik duim voor je!
Dank je wel! Ik voel me er ook heel goed bij de icsi. De iui was echt drama voor mij idd, werd met de poging negatiever. Ohh spannend! Hebben we waarschijnlijk rond de zelfde tijd een terugplaatsing. Lets go!
Ooeee dat denk ik ook dan! Spannend!! Wel even goed om je verwachtingen te managen, de eerste meting plannen ze meestal ‘ruim’ in. Dus ga er maar vanuit dat je sowieso nog 1x een meting hebt, misschien zelfs wel 2 of 3. Dan kan het alleen maar meevallen. Ik heb zelf 4 echo’s nodig gehad voor we de punctie konden plannen. Mijn laatste echo was op een woensdag, op vrijdag werd de punctie gedaan. In ieder geval heel spannend de 26e. Ik ga voor je duimen!
Ja dat klopt al heb ik de eerste follikelmeting op dag 12 staan. Vond hem zelf vrij laat, normaal beginnen ze op dag 9. Ben benieuwd hoe het loopt, al moet ik 4x voor een echo hahaha ik ben eindelijk met icsi begonnen
Hoi, tnx! Ja het wachten duurt erg lang! Jammer van jou snelle piek, daar kan je echt van balen dan en onzeker van worden over wanneer die nu geweest is. Wanneer is je nod denk je ongeveer? Mijn nod is ergens tussen aankomende woensdag en volgendeweek woensdag? Haha lekker breed maar geen idee dus. Heb meestal tussen de 28 en 35 dagen cyclus.
Aah ok. Geen idee hoe snel het dan groeit hahaha. Idd de hormonen... omg waarom hebben wij vrouwen er zoveel last van?? Soms ben ik wel eens jaloers op de man hahaha
Hoi tnx! Ja had liever hier ook niet in dit groepje geweest en one of the lucky few te zijn geweest die snel zwanger worden Jeetje geen eigen cyclus lijkt me heel pittig. Wat rot! Ik zie dat je zelf al een hele weg hebt moeten afleggen! Ik leef met je mee. ik zie dat je nog 2 cryos hebt. Wordt die bij jou deze ronden geplaatst of moet je nog een ronden wachten? Sorry ik weet niet veel van cryos
Sorry ik lees net je onderste berichtje dat je net ongesteld geworden bent en dat je op 6 juli hoopt op een terugplaatsing! Ik hoop heel erg met je mee en dat dit jou lucky number is!!
Tnx! Jij hebt ook al een weg afgelegd en twee maal die verschrikkelijke teleurstelling als het eindelijk zo ver was. Hoe gaat t nu met je? Hopelijk snel een mooi wondertje!
Hey humbly, wat fijn te lezen dat je je goed voelt in het icsi traject en je er weer positief instaat! Ik hoop dat dit het voor jou mag gaan zijn♡
Nou vandaag de uitslag gehad, het was indd Cin 3, gelijk aan het uitstrijkje. De cellen reikte tot in de randen en door de beschadigde randen kon niet beoordeeld worden of alles is weggehaald. Gyn. zelf zegt dat ze nog extra dichtgebrand heeft tijdens de behandeling en daarmee grote kans is dat de evt. achtergebleven cellen alsnog zijn behandeld. Hopelijk ruimt het lichaam de rest nu zelf op. Over 6 maand wordt ik opgeroepen voor weer uitstrijkje, dan kijken wat het heeft gedaan. Ik vertrouw erop dat het zo goed komt en ik een goede uitslag zal hebben, positive vibes✨️ Daarna gelijk fertiliteitsverpleegkundige gebeld om het balletje op te gooien voor het opstarten van hulp. Ze heeft ons gelijk voor volgende week op de bespreking gezet en voor de maandag erna een fysieke afspraak ingepland over uitleg van het spuiten enz. Het was nog wel even met een slag om de arm, maar ze zei dat ze zich niet kon voorstellen dat ze met een ander voorstel komen dan eerst een iui traject! Vind het wel spannend, maar ben heel blij dat er wat opgestart gaat worden en daarmee wat meer perspectief komt!!
Hopelijk heeft de gyn alles goed weggehaald, fijn dat ze extra heeft dichtgebrand. Over 6 maand is je uitstrijkje weer helemaal goed Wat fijn dat ze jullie zo snel bespreekt! En natuurlijk dat er al zo snel een fysieke afspraak staat Hopelijk mogen jullie dan snel beginnen!
Kijk, gelijk spijkers met koppen slaan! Fijn dat het direct opgepakt wordt. Snap je spanning, maar na 41 rondes is het niet gek om hulp te aanvaarden toch? Ik hoop over zes maanden een goede uitslag, maar ik zou er wel vertrouwen in hebben door de terugkoppeling van de gyn. Hoe voel je je nu? Heb je veel last gehad van de behandeling?
Nee na 41 rondes mag het ook wel indd Ik voel me nu goed! De behandeling zelf vond ik een rare ervaring, omdat ik ook even niet goed werd door 1 van de verdovingen, had denk ik ook wat met spanning te maken. Daarna 2 dagen buikkrampen gehad, daarna weinig tot geen last, behalve de geur van de wondvocht was niet erg aangenaam, maar dat is gelukkig ook weer normaal! Kan er vanuit gaan dat het bijna geheeld is en we binnenkort weer gezellig mogen zijn. Dat was het minste ervan, wel zin hebben maar er niks mee kunnen, pff
Fijn dat het nu goed met je gaat! Hopen op een mooie uitslag na 6 maanden. En super dat je de stap hebt gezet en meteen op afspraak mag komen. Spannend!