De we-can-do-it lijst Voor als je al eventjes bezig bent of ergens tegen aan loopt. Of je 0- of al 8 kids hebt maakt niks uit, iedereen is welkom! NOD Momof3d5 - 4e kindje - ronde 7- 15 augustus Basilicum - 2e kindje - ronde 3 (OI Gonal F + ovitrelle) - ?? september Nono - 3e kindje - ronde 16 - 1 september Flowertje27 - 2e kindje - ronde 7 - 6 september Nola26 - 3e kindje - ronde 21 na een break - 7 September GezelligZwangerWorden- 1e kindje - ronde 10 - 9 september Kaas123 - 1e kindje - ronde 7 - 12 september Mom86 - 1e kindje (5e) - ronde 16 - 13 september Kitten93 - 1e kindje - ronde 17 - 21 september Humbly89 - 2e kindje - ronde 6 - 16 september Lvs88 - 2e kindje - ronde 10 - 17 september WitteVlinder92 - 2e kindje - ronde 5 na mk - 1 oktober Zwanger Afspraken Momof3d5 - man uroloog 23 augustus Kaas123 - afspraak uitslagen en bespreken plan 22 september Lvs88 - controle en uitslagen gynaecoloog 6 oktober Kitten93 - eerste afspraak internist- 31 Oktober Als je jezelf toevoegt of iets aanpast, graag even dubbel checken of je de laatste lijst hebt gepakt en vergeet niet de [ QUOTE] [ /QUOTE] aan het einde weg te halen.[/QUOTE]
Ik was even een beetje afwezig hier omdat ik door momenteel even niet zoveel vertrouwen heb in een natuurlijke zwangerschap. Hierdoor laat ik het allemaal even wat los en dat geeft ook rust. Hopelijk in oktober start ivf. Verder had mijn man super zaad, dus dat is fantastisch nieuws. We zijn sowieso door de hele maand geen vrij actief en redden eigenlijk elke maand ook wel de 3x in de 4 meest vruchtbare dagen. Vaag starten we vrij kort na de menstruatie al met om de dag. Ik doe ovulatie testen en temperatuur, dat geeft mij juist eerder rust dan dat ik er daardoor te mee vezig ben. En vaak doen we het dan de dag voor de ovulatie (de dag van de positieve test) en de dag van de ovulatie. Maar daar buiten dus ook 2-3x per week. Toch zijn de keren dat het moet niet altijd even leuk ... Ach ja. Ik doe niet altijd een zwangerschapstest door alle negatieve heb ik geen test drang meer en ik zie vaak toch mijn temp al zakken en weet dan genoeg. Momenteel zijn we op vakantie ik ben nu 6 dpo, net voor de vakantie ovulatie, kwam wat eerder deze maand, zak he altijd zien.
Hi Dames! Ook ik had even afstand genomen. Lekker twee weken vrij geweest en zo min mogelijk bezig geweest met zwanger worden. Voor zover dat kan als je iedere 4/5 dagen een echo hebt en iedere dag moet spuiten . Inmiddels 3 echo's verder en 0 groei te zien. Inmiddels van 62,5 opgehoogd naar 75 en van 75 naar 87,5 maar helaas, niets.. Daarbij is vandaag ook spotting begonnen (begon vorige ronde ook rond deze periode) dus naar alle waarschijnlijkheid weer een megalange cyclus afsluiten zonder eisprong. Hoop dat ik een evaluatiegesprek kan krijgen, want dit werkt niet zo . Ben sinds medio mei bezig en tot nu toe maar 1 kans gehad....
. Allereerst fijn dat de uitslag van je man goed was. Ik hoop dat jullie in oktober mogen starten en denk dat het alleen maar fijn is als je het tot die tijd wat los kunt laten. Ik wens je een hele fijne vakantie!
He wat een vervelend verhaal zeg. Kan me voorstellen dat de moed je dan in de schoenen zinkt. Ik zie nu in je handtekening staan dat je over twee dagen een evaluatie gesprek hebt, fijn! Ik hoop op een nieuw plan van aanpak. En fijn dat je het, zover mogelijk, los kan laten. Succes donderdag!
Helaas wordt deze poging wéér afgebroken zonder eisprong. Moed zakt me helemaal in mijn schoenen. Ze willen de volgende ronde starten op 75, maar ik heb gevraagd of we niet op 87,5 kunnen starten aangezien die dosering deze ronde ook niets deed. Protocol in ZH is na 4x geen eisprong door naar IVF maar ik ben er nog niet uit of ik dat trek... Ik wil het sowieso nog 1 ronde proberen, maar als dat niet werkt, dan ga ik aansturen op IVF. Of we stoppen er helemaal mee. Op dit soort momenten dank ik god op mijn blote knieën voor mijn prachtige dochter!
De we-can-do-it lijst Voor als je al eventjes bezig bent of ergens tegen aan loopt. Of je 0- of al 8 kids hebt maakt niks uit, iedereen is welkom! NOD Momof3d5 - 4e kindje - ronde 7- 15 augustus Nono - 3e kindje - ronde 16 - 1 september Flowertje27 - 2e kindje - ronde 7 - 6 september Nola26 - 3e kindje - ronde 21 na een break - 7 September GezelligZwangerWorden- 1e kindje - ronde 10 - 9 september Kaas123 - 1e kindje - ronde 7 - 12 september Mom86 - 1e kindje (5e) - ronde 16 - 13 september Kitten93 - 1e kindje - ronde 17 - 21 september Humbly89 - 2e kindje - ronde 6 - 16 september Lvs88 - 2e kindje - ronde 10 - 17 september WitteVlinder92 - 2e kindje - ronde 5 na mk - 1 oktober Basilicum - 2e kindje - ronde 4 (OI Gonal F + ovitrelle) - ?? oktober Zwanger Afspraken Momof3d5 - man uroloog 23 augustus Kaas123 - afspraak uitslagen en bespreken plan 22 september Lvs88 - controle en uitslagen gynaecoloog 6 oktober Kitten93 - eerste afspraak internist- 31 Oktober Als je jezelf toevoegt of iets aanpast, graag even dubbel checken of je de laatste lijst hebt gepakt en vergeet niet de [ QUOTE] [ /QUOTE] aan het einde weg te halen.
Ik voel je machteloosheid... Ik wens je ontzettend veel sterkte en kracht om door te zetten! Ik duim voor je dat alles goed komt ❤️ houd vol!
Wat lief! Ik hoop voor jou ook snel raak! Ik zie trouwens dat een aantal meiden hun NOD al gehad hebben. Ik hoop dat we straks overspoeld worden door goed nieuws van @Momof3d5 , @Nono , @Flowertje27 en @Nola26 Stil hier verder!
@Basilicum Een hele dikke knuffel voor jou♡ Wat ontzettend ontmoedigend om weer een ronde zonder eisprong te hebben Ik hoop zo dat ze de dosering komende ronde omhoog willen doen voor meer kans op een eisprong! Kan me voorstellen dat je twijfelt over de stap naar ivf, dat lijkt mij ook niet makkelijk met alles wat daarbij komt kijken...
Sorry, ik was deze groep een beetje vergeten Maar ik mag eindelijk na 2,5 jaar zeggen dat we opnieuw zwanger zijn van ons 3e wondertje!♡ Ik kan het nog niet helemaal bevatten, maar denk dat het ook pas echt gaat doordringen wanneer we een goede echo hebben. Gisteren de vk gebeld en ik heb de 27e mijn eerste (korte) echo ivm mijn onzekerheid/angst na de laatste zwangerschap. Heel fijn dat ze dat aanbood.
❤️❤️❤️ Ik hoop dat je gauw mag volgen en dat je de hoop niet opgeeft!♡ In febr gaan ze jullie verder helpen als het dan nog niet gelukt is toch? Konden ze jou voor nu niet een HSG aanbieden? Ons zouden ze anders pas volgend jaar Juli verder helpen, maar de hsg konden ze mij dan weer wel aanbieden..
Ik probeer het niet op te geven, maar het vraagt echt veel van me. Elke maand die teleurstelling.. Je begrijpt me wel. Dag 24 bruinverlies, roze verlies, dag 25 ook weer roze verlies. Beide 1 malig. Tot nu toe, dag 26, nog niets gezien. Nog nooit zo vroeg in cyclus dit gehad. Buik enorm opgezet. In februari helpen ze ons verder. We vielen nog net buiten de score waarbij ze gelijk konden helpen. Alles onder de 30% werd geholpen, onze score was 31,8%. Dit op basis van de uitslagen en leeftijd. Het zal mn leeftijd wel zijn, uitslagen waren in orde. Waarschijnlijk in febr een hsg of gelijk een iui, zoals de gyn zei. Maar ik verwacht dat ze wellicht sommige dingen opnieuw willen testen, aangezien mei 2023 dan ook weer lang geleden is. Nog 5 pogingen voor ons zelf... Nog tips om positief te blijven?
Ben op dit moment ook niet meer zo actief de teleurstelling elke maand (ondanks dat ik weet dat het eigenlijk bijna niet kan natuurlijk) is zo groot elke keer ook omdat ik met die stomme schildklier zit, daarnaast ook nog flink moet afvallen en als kers op de taart het zaad natuurlijk niet optimaal is
Goedemorgen dames Sorry voor mijn afwezigheid deze ronde , combinatie van begin school van de kids, ons dak wat wordt vernieuwd as we speak en eens een poging mezelf niet zwanger te fantaseren met een nagenoeg onvruchtbare man Nog even en dan wordt hij geopereerd en kunnen we er na het herstellen hopelijk echt voor gaan. Inmiddels op 14 dpo en toch stiekem dat beetje hoop dat toch gelukt is maar dat is eigenlijk tegen beter weten in Had mezelf voorgenomen het wat los te laten tot na de operatie maar nu vind ik het toch spannend..
Ik begrijp je heel goed♡ Wat eigenlijk flauw hé, jullie zitten er net boven. Ze hadden op z'n minst de hsg kunnen doen, maar goed daar heb je nu niks aan, want het duurt nog even voor ze wat willen doen Tips om positief te blijven is een lastige idd.. Persoonlijk ben ik de laatste maanden begonnen met manifesteren, visualiseren enz van o.a. positieve gedachtes en gebeurtenissen Dit heeft mij echt geholpen er toe te zetten om positiever te gaan denken en doen en dat trek je dan ook weer aan. Maar daar moet je natuurlijk wel in geloven...